Yazar*
Takemichi kızının yanağını öptü ve ona sarıldı.
Tenka: Papa benimle vedalaşıyormuş gibi davranmayı keser misin!? Beni korkutuyorsun!
Takemichi kızına gülümsedi ve konuştu.
Takemichi: Uzun bir süre gelemeyeceğim tenka uslu dur lütfen ama merak etme illaki yanına gelirim görüntülü konuşuruz yuzuha ablanı ve hakkai abini üzme tenju abini üzebilirsin ama bir şey yaparsa bana söyle!
Tenka gülümsedi ve yuzuha nın elini tuttu.
Takemichi: Yuzuha teşekkür ederim. Yemeğini kendi başına yiyebiliyor altına bez bağlanmasında ve nefret eder. Tuvalette gidebiliyor merak etme. Çok enerjik ve çok hareketlidir. Lütfen ona dikkat et ve her şey için yeniden teşekkür ederim!
Yuzuha gülümsedi ve konuştu.
Yuzuha: Merak etme bu prenses emin ellerde!
Takemichi gülümsedi ve evden çıktı.
..
.
Takemichi nin düşündüğü gibi olmuştu kento manji black dragon a savaş açmıştı. Ve aralarında 3 haftadan beridir iç savaş gibi bir şey vardı. Black dragon un bazı üyeleri korkuyor bazıları ise savaş için sabırsızlanıyordu. Şuanlık kento manji nin bir kaç üyesi ile black dragon un bir kaç üyesi kavga ediyordu.
Takemichi dikkat çekmek için çok nadir bir şekilde hakkai nin evine gidiyordu.
Emma, hinata ve yuzuha ise tenka ile ilgilenmekten gayet memnundu.
Hinata tenka ya karate öğretiyordu daha önceden eğitim almıştı. Yzuha ise kendini nasıl savunacağını öğretiyordu. Bıçakları nasıl kuanacağını hakkai de eve gelince tenka ya bir şeyler öğretiyordu. Emma ise dedesinden öğrendiği tekvonda yu öğretiyordu ama len fazla bilmediği için sadece bildiklerini öğretiyordu.
Açıkcası takemichi bu durumdan memnun du evet tenka daha küçük bir çocuktu ama 4 yaşına girmesine az kalmıştı.
3 gün sonra tenka nın doğum günüydü.
Takemichi pastayı yaptırmıştı. Chifuyu balonları almıştı bile. Baji kazutora, peh, draken, mitsuya, hakkai, Emma ve senju da hediye almıştı.
Diğerleride süslemek ile görevli idi. Takemichi sadece pastayı alacaktı o kadar.
Ve yanına bir kaç şişe bira. Biraları içmek için almıyordu. Dikkat çekmemek için alıyordu. Takemichi ve diğerleri içmezdi. Sadece dışardan bir kutlama partisi yapıyormuş gibi gözteriyordu. Bira ları eve girdiği anda ilk önce döküp sonrada çöpe atacak idi.
Tenju tenka ya karşı çok iyi davranıyordu. Ve tenka ya nasıl dövüşeceğini en iyi o öğretiyordu. Ve nasıl liderlik yapılacağını. Takemichi ilk başta kabul etmese de tenju nun kızına iyi davrandığını görünce içten içe mutlu oluyordu.
İşte o gün gelmişti bu gün tenka nın doğum günüydü. Evde tenju, Emma hinata ve yuzuha vardı. Tenju odasında kızlar ise salonda idi. Tenka da salonda ablalarının yanında arabaları ile oynuyordu. Evet araba... Oyuncak bebekleri sevmediği için arabalar ile oynuyordu.
..
.
Emma: Saat kaçta gelirler?
Yuzuha: Süs malzemelerini unutmuş aptallar o yüzden geç gelirler.
Tenka ise salonun diğer köşesinde hem camdan bakıyor hemde arabaları ile oynuyordu yuzuha ve diğerlerini duymuyordu bile.
Hinata: Merak etmeyin birazdan gelirler.
Yuzuha: Bu arada sizin ilişkiniz nasıl gidiyor.
Emma : Draken bir türlü açılamadı bana.
Hinata kıkırdadı.
Hinata: Onun sana aşık olduğunu biliyorsun niye inat yapıyorsun ki?
Emma: Banane! İlk o açılcak!
Yuzuha: Emma cidden sende az değilsin!
3 de bunu kıkırdadı.
Emma: Ya sen hina? Senin ilişkin nasıl gidiyor.
Hinata nın yanakları kızardı.
Hinata: Senju ile sevgili olalı 3 yıl oldu. Ve senju ciddiyim bir kere bile kalbimi kırmadı bu yüzden ona hiç trip atmadım çünkü bir sebep yoktu. Mesajlarıma nerde olursa olsun cevap veriyor. Ne zaman mesaj atarsam o saniye yazıyor. Ama çogunlukla ilk yazan o oluyor. Bana her zaman iltifat ediyor beni mutlu etmeyi biliyor!
Yuzuha: Kızlara mı yönelsem acaba şuan çok kıskandım ciddi ciddi çok kıskandım.
Emma: Yok yuzu sen yönelcek isen direk senju ya yönel riske girme.
Hinata: Hop hol beni manit o!
Yuzuha: Kızlar size bir şey soracağım ama aramızda kalsın.
Emma: Ne oldu yuzu?
Yuzuha: Mikey... Takemichy bıraktığında çok acı çekti. Tenka yı öğrenirse ne olur.
Yuzuha nın bu sorusu ile birlikte hinata Emma ya baktı yuzuha da emma ya baktı nasıl olsa burda mikey ı en iyi tanıyan kişi varsa o da Emma idi.
Emma: Bakın ben mikey ı aranızda en iyi tanıyan kişiyim ama... Benim tanıdığım mikey bu mikey değil. Benim tanıdığım mikey ile bu mikey çok farklı. Kusura bakmayın ben eski mikey ı iyi tanıyorum bu mikey ı değil. Benim tanıdığım mikey takemichy nin hamile olduğunu duyduğu anda takemichi ye destek olurdu ve bebeği ile ilgilenirdi. Hatta çete işlerini bırakırdı geri dönmemek üzere.
Yuzuha: Vay be keşke bizimde onu tanımaya fırsatımız olsaydı.
Hinata: Ben onun suratına tokat attığımda bana sinirlenmemişti.
Yuzuha bunu duyaması ile kahkaha attı.
Emma: Evet hatta mikey anlatmıştı artık nasıl bir tokat attıydan mikey ın yüzünde beş parmak izi çıkmıştı.
Yuzuha: Mikey cidden karşılık vermedi mi-
Demeden evin kapısı fazlası ile sert bir şekilde açıldı.
İçeri giren kişiler ile yuzuha, Emma ve hinata nın içini bir korku kapladı.
..
.
Hai nasılsınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papa?
FanfictionTakemichi süpriz bir şekilde mikey tan hamile kaldı. Takemichi bu haberi mikey a vericek iken mikey takemichi yi terk etti ve kento manji gang da lider oldu. Takemichi bu habere yıkıldı. Bunun üzerine takemichi black dragon un lideri oldu. Takemich...