17. Bölüm

1.7K 118 63
                                    

Yazar*

Tenka mikey ın kolları arasında uyuya kalmıştı. Mikey tenka yı kucağına alacak iken izana geldi ve tenka yı mikey ın kucağından aldı.

İzana: Bütün odalar dolu benim odam kalsın.

Mikey başı ile onayladı. İzana giderken mikey a göz ucu ile bakıp konuştu.

İzana: Kimseyi zorlayamazsın mikey. Ama eğer hanagaki ye kötü bir şey yaparsan. Bu sefere cidden seni öldüren kişi ben olurum.

Diyip tenka yı kendi odasına götürüp yatağa yatırdı izana.

İzana: Sende hanagaki yi görüyorum velet. Umarım sadece dış görünüş olarak hayırsız babana benzersin.

Diyip odadan çıktı izana.
.
.
.
.
.

2 saat kadar sonra takemichi gözünü açmıştı. Takemichi etrafına bakınca onu izleyen mikey ı gördü.

Takemichi: Mikey kızım nerde!?

Takemichi kalkmaya çalıştı ama ellerindeki kelepçe onu engelliyordu.

Mikey: Kızımız. O uyuya kaldı şuan izana nın odasında yatıyor.

Takemichi: Kızım! Mikey bırak beni gideceğim!

Mikey: Hayır izin vermeyeceğim.

Mikey oturduğu yerden kalktı ve takemichi nin üstüne çıktı.

Takemichi tepiniyordu ama mikey kıpırdamıyordu bile. Takemichi gözlerini kapatıp kafasını başka bir yere çevirdi.

Mikey takemichi nin yakasını tutup kendine bakmasını sağladı.

Mikey: Oi takemichy beni dinlemen gerek!

Takemichi: Neden seni dinleyeceğim mikey!

Mikey: Sadece dinle beni! Seni terk etmemin sebebi karanlık dürtülerimdi. Karanlık dürtü her geçen gün beni ele geçiriyordu insanlardan herkesten her şeyden nefret etmeye başladım nefretim de onları öldürmek istememe neden oluyordu. Şuana kadar tek bir kişiye karşı hisslerim değişmedi oda sendin bir gün de senden nefret edip seni öldürmek isteme düşüncesi aklıma gelince delirecek gibi oldum. Sana zarar verme fikri bile kendimden nefret etmeme sebep oldu. Bende sevdiğim herşeyden herkesten uzak durursam siz zarar görmezsini dedim-

Takemichi: AMA BÖYLE YAPARAK KENDİNİ DE BENİ DE GÜNDEN GÜNE ÖLDÜRDÜN MİKEY!

Mikey ın gözünden bir yaş düştü. Mikey yanağından süzülüp takemichi nin yanağına düştü o göz yaşları.

Mikey: Farkedemedim. O gün sana vurduğumda kendimi öldürmek istedim. Kızımız olduğunu öğrendiğim de sana verdiğim yük yüzünden kendimden defalarca nefret ettim. Sana fiziksel şiddet den daha beter bir şekilde kırdığımı anladığımda ben daha beter kırıldım.

Artık takemichi de kendini tutamamış ağlıyordu takemichi gözlerini başka bir tarafa çekti. Mikey takemichi nin çenesinden hafif bir şekilde tuttu ve yukarı kaldırıp kendine bakmasını sağladı.

Mikey: Haketmiyorum.... Senin o mavi irislerini benim siyah irislerim e bakmasını bile haketmiyorum ama özlüyorum. Lütfen ben o mavilikleri tekrardan kaybetmek istemiyorum. Ben senin ışığında tekrar kalmak istiyorum. Ben karanlığı hiç istemedim. Belki hakkım yok ama.... Herkese gösterdiğin o ışığı eskisi gibi banada gösterir misin?

Takemichi yutkundu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Bölüm nasıldı. Romantikli konusunda bok gibiyim dimi. Burayı iyi yazamadı isem sorryy

Şöyle bir kitap yazmaya başladım taslaklarda o kadar kitap varken götümün içinde kurt olduğu için onları bitirmeden yeni bir kitap yazdım🤦💆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şöyle bir kitap yazmaya başladım taslaklarda o kadar kitap varken götümün içinde kurt olduğu için onları bitirmeden yeni bir kitap yazdım🤦💆

Papa?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin