Yazar*
Takemichi yutkundu ne yapacaktı?
Mikey takemichi ye umut dolu gözler ile bakıyordu.
Takemichi: Bir şartım var-
Mikey: Kabul!
Takemichi: Dur daha şartımı söylemedim! İlk önce artık kimseyi kendinden uzaklaştırmayacaksın sorununu bize anlatacaksın mikey!
Mikey: Söz veriyorum!
Mikey takemichi nin ellerindeki kelepçeyi çözü ve takemichi ye sarıldı. Takemichi de kollarını mikey a doladı.
.
.
.
.
.
.Mikey takemichi nin göğüsünda uyuya kalmıştı. Takemichi ye fazla sıkı sarılıyordu. Takemichi mikey saçlarını okşadı ne yapacağını oda bilmiyordu.
Takemichi içinden: tanrım lütfen yardım et.
Takemichi çenesini mikey ın kafasına yasladı.
Takemichi içinden: İki yada üç santim falan uzamış herhalde.
Diye geçirdi içinden.
İzana: Oi mikey ne yapıyorsunuz-
İzana oda girdiğinde gördüğü manzara karşısında bu gün kaçıncı defa şaşıracağını merak ediyordu.
İzana takemichi doğru yaklastı ve bir sandalye alıp takemichi nin karşısına oturup fısıltı ile konuştu.
İzana: Nasıl oldu bu? (sessizce konuşuyorlar)
Takemichi: Bilmiyorum izana- kun kafam çok karışık.
İzana: Ona bir şans daha ver. Sana ihtiyacı var.
Takemichi: Ne kendim için nede onun için bir şans vermicem tenka için vereceğim. Mikey ı kolay kolay affedemem. Bana kendini kanıtlaması gerek. Bu arada tenka sizi zorladı mı
İzana: Ben çocuk yetiştirme şeklini sikiyim.
Dedi izana çocuksu bir sinir ile.
İzana: Gel burada değil dışarıda konuşalım.
Takemichi başı ile onayladı takemichi mikey tan zor bela bir sekilde ayrıldı.
Ayağındaki kelepce nin de anahtarını buldular ve açıp kento manji nin toplantı odasına gittiler.
Takemichi bir koltuğa oturdu.
Kisaki: Gene mi geldi bu ya!?
Takemichi: Beğenemedi isen uza kardeşim!
Kakucho: Nasılsın bakamichi?
Takemichi: İyiyim kaku- chan sen?
Kakucho: Evet evet bende iyiyim de buraya nasıl geldin?
Sanzu: En çok merak eden ben olabilirim.
Takemichi: Mikey evime gelmişti. Onunla tartışma yaşadık. Ağzımı bir bez ile kapattı sonra bir baktım. Aaa kento manji binasındayım.
Rindou kıkırdadı.
Takemichi: İnanın bana hepinizi şuan gebertmemek için zor duruyorum. Nasıl olsa siz kızımı kaçırdınız-
Wakasa: KIZIN GÖZÜME BİBER GAZI SIKTI PİÇ! BEN BİR SEY DİYOR MUYUM!?
Sanzu: Parktaki bütün çocukları üzerime saldı bir kaç çocuk kuduz su herhalde ısırdı beni kuduz aşısı yaptıracaktım.
Kisaki: Gözlüğümü alıp kaçtı.
İzana: Bana laf soktu.
Ran: Çetede ki bir kac kisinin sikine tekme attı.
Rindou: Onunla konuşmak zaten imkansız.
Hanma: Kisaki nin yüzüne metal oyuncak araba fırlattı.
Sanzu: Çocuk bu gerizekalı suikastçı gibi yetiştire sensin!
İzana: Bizim kaçıracağımız günü mü bekliyordun?
Takemichi kıkırdadı.
Takemichi: Normalde uysal bir kızdır ama yabancılara karşı nasıl önlem alınacak ben öğrettim.
Kisaki: Bu yaşta okumayı biliyor.
Takemichi: Çok fazla düşmanımız var. Tenka yı dışarı çıkmasına izin vermezdim. Evde sıkılmasın diye naoto yu çağırırdım. Naoto da ona okuma yazmayı öğretti. Tenka korku kitaplarını çok sever kaç defa okumasına engel olmaya çalıştım.
Rindou: Alt tarafı bir çocuk korku kitabı yani ne kadar korkunç olabilir.
Takemichi: 1000 sayfalık ansiklopedi gibi bir kitap. Bir kız karakter bir adamı seviyor o adamın insan kılığına girmiş bir şeytan olduğunu öğreniyor. Şeytan bu kızı kendi boyutuna kaçırıyor ve kızı fiziksel ve ruhsal olarak garip garip işgenceler ediyor. Kız bir cin ile anlaşıyor ve kendi boyutuna kacıyor. Ama anlaşmada çin onun içine giriyor şeytan ise o sıralar gücü alınmış ve bir aile kurmuş oluyor. O kız da o aileye musallat oluyor.
Kisaki: Oha!
Ran: O nasıl kitap amk!?
Rindou: Kitap geleceğimden bile daha karanlık lan!
İzana: Böyle bir kitabı nasıl okumasına izin verirsin?
Takemichi: Kitabın kapağını ben anlamayayım diye resimler çizdi. Hayvanlar falan çizmiş bende anlamadım amk!
Kisaki: Bu çocuğun babası ayrı gerizekalı annesi ayrı gerizekalı nasıl bu kadar zeki oluyor-
Tenka: PAPAĞAAA!
Tenka içeriye ağlayarak girdi ve takemichi ye sarıldı. Takemichi onu kucağına aldı. Tenka kollarını takemichi nin boynuna doladı.
Tenka: S- sana bir şey yapmadılar dimi!?
Tenka bir yandan hıçkırıyordu.
Takemichi: Hayır kimse bana bir şey yapmadı ben iyiyim.
.
.
.
.
.
.
.
.Bölüm nasıldı gene ve gene aynı soru?
Kitap nasıl ilerliyor?
Final olabilir
Kitabım dan memnunmusunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papa?
FanfictionTakemichi süpriz bir şekilde mikey tan hamile kaldı. Takemichi bu haberi mikey a vericek iken mikey takemichi yi terk etti ve kento manji gang da lider oldu. Takemichi bu habere yıkıldı. Bunun üzerine takemichi black dragon un lideri oldu. Takemich...