10. Bölüm

1.7K 132 41
                                    

Yazar*

Tenka içinden: Niye saklıyorum? Niye söylemiyorum? Niye bu kapşonu çıkarmıyorum? Söylemeli miyim?

Tenka nın aklına yeni dank ettimişti.

Tenka içinden: Az önce ki o adam papa ma laf ediyor ve onu Küçük düşürmeye çalışıyordu onlar papa mı sevmiyorlar onlara söylememeliyim.

Sanzu: Velet manşallah sende iyi sır tutuyormuşsun.

Mikey ayağa kalktı ve tenka nın yanına gelip onun elinden tuttu. Tenka ilk başta şaşırdı ama bir şey yapmadı. Mikey tenka yı alıp balkona çıkardı.

Mikey: Kaç yaşındasın?

Tenka gene sessiz kaldı.

Mikey: Takemichy senin neyin oluyor?

Tenka gene sessiz kaldı.

Mikey: Ne konuşmuyorsun?

Tenka: Adınız nedir?

Mikey gülümsedi.

Mikey: Mikey demeni tercih ederim.

Tenka: Mikey? Mikey....?

Tenka nın sesi sonlara doğru fısıltı ile çıkmıştı.

Flacback

Chifuyu: Takemichi mikey a ne zaman söylemeyi planlıyorsun?

Takemichi: Söylemeyi planlamıyorum.

Chifuyu: Ama tenka nın babası bilmeye hakkı var.

Takemichi chifuyu nun yakasına yapıştı.

Takemichi: Cevap versene chifuyu! Benim kızım ilk size Baba dedi hatırlıyor musun o günü şahsen ben çok iyi hatırlıyorum! İlk sana Baba dedi ben o gün akşamı tenka ya durumu açıklamaya çalıştım! APTAL GİBİ BİR ÇOCUĞA BUNU AÇIKLADIM! "Baba kelimesini öz olana söylerler" dedim

Takemichi nin gözünden yaşlar düşüyordu.

Takemichi: Oda bana ne dedi sana söyleyeyim mi? "Onlar öz babam mi  bilmiyorum zaten öz baba kelimesi ne demek onu da bilmiyorum. Ama bana bakıyorlar bu yetmezmi onlara baba demem için?" Bana aynen bunu söyledi chifuyu! Mikey ın öğrenmeye hakkı yok.

Kapı arkasından tenka da bunları dinliyordu. Tenka nın aklında ki soru şu idi "mikey kimdi?"

Flacback end*

Tenka aklıma gelen anılar ile mikey a baktı o kişi bu adam mıydı. "Ama ismi aynı olan çok insan var" tenka elini o adamdan çekti.

Mikey: Eee soruma cevap vermiyor musun?

Tenka: Siz yoldan geçen herhangi birine hayatınız hakkınızda bir şeyler anlatıyor musunuz? Eğer anlatıyorsanız benden de aynı şeyleri beklemeyin yapmayacağım.

Mikey içinden: Takemichi kadar inatçı.

Mikey: Peki sen bilirsin çocuk ama anlatabilirsin.

Tenka: Teşekkür ederim bayım.
.
.
.
.
.

Tenka yataktan kalktı herkesin uyuduğuna emindi. Yani umuyordu. Tenka mikey ile yattığı yataktan dikkatli bir şekilde kalktı ve kapıya doğru yavaş adımlar ile yürümeye başladı. Kapıya geldi açmak istedi ama kilitli idi.

Tenka*

Kapı kilitli! Off niye kilit denen aptal şey var ki!? Sarı saçlı isminin bu gün mikey olduğunu öğrendiğim adama doğru yürüdüm ve yanında ki çekmecelere bakmaya başladım. Bi evrak, araba anahtarı, silah, telefon- telefonu yanıma alayım burdan çıkarsam papa mı arayabilirim.

Telefonu cebime attım ve anahtarı aramaya devam ettim. En sonunda çıkardığı kıyafetin cebinde buldum.

Ve kapıyı açmıştım. Yaşasın! Yavaş adımlar ile çıkışı aramaya başladım.

Binanın çıkışını gördüm ama kapı kapalı idi! Yanında küçük bir pencere vardı oraya çıktım. Çok yüksek değildi ama korkuyordum. Yanımda ki borudan yardım alarak yere indim.

Çıkmıştım binadan!

Binadan uzaklaştım ve bir park a geçip kaydırağın tepesine çıktım ve papa mın numarasını tuşladım.

Takemichi: Alo kimsiniz?

Alo papa!

Tenka! İyi misin kızım nerdesin
Sen! Seni almaya gelicez nerdesin!?

Kaçtığım yere yakın olan bir
Park var oradayım kaydırağın
Tepesindeyim!
Lütfen hızlı gel papa!

Merak etme birazdan geliceğim!

Telefonu kapattım ve papa mı beklemeye başladım.
.

.

.

.

Acaba ilk bulan kim olacak?

Yorup yapıp oy atan herkese teşekkür ediyorum<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorup yapıp oy atan herkese teşekkür ediyorum<3

Papa?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin