19. Bölüm

1.6K 107 82
                                    

Yazar*

1 hafta geçmişti. Takemichi diğerlerine olanları anlatmıştı. Artık herşey eskisi gibi idi. Mikey diğerleri ile pek fazla konuşmuyordu tabi. Hâlâ yaptıklarından pişmandı. Onların yüzüne bakmak istemiyordu mikey.

Tenka arada bir kento manji binasında arada bir de takemichi nin yanında kalıyordu. Şimdi ise kento manji binasında sanzu nun saçlarını örüyordu.

Sanzu: HEY VELET BIRAK SAÇIMI!

İzana kıkırdadı.

Tenka: Sanzu abi çok yakıştı ya bekle bir dakika!

Sanzu: VELET-

Mikey ın sert bakışlarını görünce sanzu yutkundu ve ağlamaklı bir ifade ye büründü.

Ran sanzu nun o ifadesini görünce dayanamadı ve kahkaha attı.

Tenka: Sonra sanada yapıcam ran abi!

Ran: Benim açımdan sıkıntı yok zaten saçımı her zaman örüyorum!

Diyip gülümsedi ran. Tenka da ran a gülümsedi.

Takemichi: Oi ben geldim!

Tenka: Papa!

Tenka koltuktan atladı ve takemichi ye sarıldı.

Takemichi: Gene mi örgü işi tenka? Akkun abin e söyleyelim mi sana bir güzel öğretsin.

Diyip kıkırdadı takemichi.

Tenka: Hayır! Bende büyünce bir çete kurucam ve o çete nin lideri olup kendini güçlü görenlerle kavga edeceğim!

Sanzu: 2. BİR MİKEY ÇEKEMEM KIZIM YADA OĞLUM OLURSA SİZDEN UZAK OLACAK!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Mikey ve takemichi mikey ın odasına idi. Mikey takemichi nin dizine yatmıştı. Takemichi de mikey ın saçları ile oynuyordu.

Mikey: Takemichy. Çeteyi dağıtacağım.

Takemichi gülümsedi.

Takemichi: En iyi kararın olabilir mikey.

Mikey da aynı takemichi gibi gülümsedi.

Mikey takemichi nin dizinden kalktı ve gözlerini mavi irislerden ayırmadan konuştu.

Mikey: Hasretini çektiğim o dudakları öpebilir miyim?

Takemichi nin gözleri büyümüştü beklemiyordu. Takemichi başını salladı.

Mikey takemichi nin çenesini hafif yukarı kaldırdı ve kendi dudakları ile hasretini çektiği narin dudaklarını birleştirdi. İlk geriye çekilen kişi takemichi oldu. Mikey takemichi ye gülümsedi ve konuştu.

Mikey: Benimle bir rendevuya çıkar mısın?

Mikey takemichi kulağına eğildi ve konuştu.

Mikey: Sadece sen ve ben.

Takemichi nin yüzü kızardı ve başını salladı.
.
.
.
.
.
.
.
.

Chifuyu: Çok güzel oldun!

Kazutora: Mikey piçi arkadaşım olabilir ama hala güvenmiyorum.

Baji: Sen kimin tarafınıdasın amk?

Kazutora: Tabiki de haklı olanın tarafındayım.

Draken: Tenka kimde kalacak takemichy?

Baji: Ben o veleti diğerlerinin eline bırakmam bizde kalacak konu kapandı.

Takemichi: İki tarafta tenka bizde kalsın diyor.

Hinata: Bence black dragon un toplanma yerinde diğerleri ile buluşun tenka- chan a hepiniz bakın hem belki arada ki buzları eritirsiniz.

Baji: Ben böyle bir fikri kabul etmiyorum!

*****************

Baji: Böyle bir fikri kabul edeceğim zamanı sikiyim!

İzana: Bende size meraklı değilim ama çocuğun amcası oluyorum!

Diyip sırıttı izana.

Baji: Lan seni sikerim!

Takemichi: KAVGA EDERSENİZ TENKA DAN GELİNCE HABERİM OLUR!

Baji: Lanet!

Mikey takemichi ye elini uzattı. Takemichi gülümsedi ve mikey ın elini tuttu.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

MİKEY IN BU HALİ BANA NEDEN 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MİKEY IN BU HALİ BANA NEDEN 1.80 1.85 BOYUNDA VİBE VERİYOR İMDAT

Diğer bölüm final bölümü ;)

Papa?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin