Final

1.8K 104 116
                                    

Yazar*

5 yıl geçmişti. Takemichi ve mikey evlenmişti. Unui ve Koko da öyle.

Baji ve chifuyu en hızlı evlenenlerdendi ikiside reşit olduktan sonra evlendi ve dünya turuna çıktı.

İzana ve kakucho da evlenmiş ve yurttan bir çocuk evlat edinmişlerdi.

Tenka 9 yaşına basmıştı ve mikey tan nasıl dövüşeceğind dair dersler alıyordu. Mikey bir kurs açmıştı ve izana ile birlikte orayı yönetiyordu işleri iyi gidiyordu.

Draken ile emma da evlenmişti emma 4 aylık hamile idi.

Senju da hinata ya doğum günü hediyesi olarak dünya turuna çıkarmıştı. 3 ay sonra geleceklerdi. Geldiklerinde de japonya da gene evleneceklerdi.

E tabi takemichi mikey ı kolay kolay affetmedi. Ne kadar iyi davransada kalbinde bir yerde hala boşluk vardı. Mikey ta o boşluğu kapatmak için elinden geleni yapmıştı. Mikey tabi en sonunda o boşluğu kapamıştı zar zor tabi.

Mikey saçlarını siyah a boyamış ve kestirmişti. Draken de saçını siyah a boyamıştı. Takemichi de aynı.

Draken ve unui motor tamircisi idi ve bu işten gayet iyi para kazanıyorlardı.

Takemichi nin siyah saçları uzamıştı omzuna kadar geliyordu. Tenka ise kısa saç sevdiği için saçını aynı senju ablası gibi yapmıştı.

Mitsuya hem terzi hemde moda tasarımcısı idi ve çok fazla para kazanıyordu. Hakkai de tabiki mitsuya ile beraberdi. Mitsuya yurt dışına gidiyordu hakkai de onunla birlikte gidiyordu. Nişanlanmışlardı ama daha evlenmemişlerdi.

Rindou souya ya çıkma teklifi etmişti. Hâlâ sevgililerdi. Ama bundan ikiside menundu

Souya ve nohoya nın ramen dükkanı vardı.

Ran ve sanzu da sevgili olmuştu. Israr eden ran di tabiki.

Ran ve rindou da bir şirkette çalışıyordu.

Kazutora da unui ve draken in motor tamir yerine yeni girmişti ve öğrenmeye çalısıyordu.

Herkes hayatından memnundu özellikle mikey ile takemichi şuan ne mi yapıyorlar?

.

Takemichi pembe önlüğünü giymiş yemek yapıyordu.

Mikey takemichi ye arkadan sarıldı ve kafasını takemichi nin boynuna gömdü.

Mikey: Çok uykum var.

Mikey ın sesi halsizdi. Takemichi mikey ın bu haline kıkırdadı.

Takemichi: İzana dan rica et bu gün evde dur.

Mikey sırıttı ve takemichi kulağının arkasına üfledi ve konuştu.

Mikey: Uzun zamandan beri beraber vakit geçiremiyoruz. Hem tenka da okula gidecek. Tenka nın bir kardeşi olmalı bence.

Diyip sırıttı mikey. Takemichi yüzü kıpkırmızı oldu.

Tenka: Papa yiyişmeniz bitti ise yemek yiyebilir miyiz artık?

Takemichi nin yüzü renkten renge dönerken mikey kıkırdadı ve takemichi ye yardım edip sofrayı hazırladı. Takemichi masaya oturunca ilkten söze başladı.

Takemichi: Tenka kavga yok! Hocalar a hakaret yok! Okulun yangın alarmını çalıştırmak yok! Müdüre eşşek şakaları yapmak yok! Aynısı öğretmenler içinde geçerli.

Mikey tenka göz kırptı ve tenka nın kulağına eğildi.

Mikey: Yakalanmadığın sürece her şeyi yapabilirsin-

Takemichi mikey ın kafasına kepçe ile vurdu.

Mikey: İTTAİ!

Takemichi: Mikey- kun! Tenka geçen gün öğretmen koltuğuna ineler yapıştırmıştı! Öğretmen tenka yı nasıl şikayet etti bana haberin var mı!

Tenka dayanamadı ve kahkaha attı.

Tenka: Papa adam bir bağırdı. Bağırırken de küfür ediyordu.

Tenka nın bu dediğine mikey da dayanamadı ve oda kahkaha atmaya başladı.

Takemichi kızına ve eşine baktı onların güldüğünü görünce bütün siniri geçmişti. Oda gülümsedi ve onları izledi.

Cidden artık gerçek sevgiyi bulmuştu dimi?

.

.

.

.

Bitti yazarken eğlendiğim kitaplardan birisi oldu.

Bu kitapta smut yazmadım sorry.

Benim bütün yazdığım takemikey kitaplarını okuyan insanlara soru soracağım

En sevdiğiniz kitap hangisi idi.

"Sadece sex partenerim"

"Yeter"

"Hepinizin amk"

Ve

"Papa"

Kitabı en çok hangisini beğendiniz?

Bu hikaye ile ilgili beğenmediğiz bir şey var mı?

Kitabı okurken eğlendiniz mi?

Kitabı okurken eğlendiniz mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve yeniii kitabım. Bunu da yayınlayacağım umarım bunu da beğenirsiniz.

Şuana kadar hefesle yazıp final bölümüne kadar hefesimin geçmediği tek kitaptı.

Başka bir kitapta görüşmek dileği ile şimdilik sanyonara~

Papa?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin