Yazar*
Odadaki herkes aynı mikey gibi sarı saçları ve saç stili bir nerdeyse aynı olan. Mikey gibi siyah gözleri ama takemichi gibi gözleri büyük olan çocuğa bakıyordu.
İzana: N- ne oluyor burda?
Takemichi titriyordu. Ama artık öğrenecektir gerçeği.
Draken: Oi! Herşeyi anlatacağız ama artık bizden uzak duracaksınız!
Kazutora takemichi yi çekip tenka yı da kendi arkasına aldı.
Wakasa: Ben bu üstte bir bok var demiştim.
Kisaki gözlüğünü düzeltti. Draken böyle bir şeyi olacağını biliyormuş gibi cebindeki takemichi nin raporlarını ilk takemichi ye gösterdi. Takemichi draken in elinden alıp mikey ın önüne fırlarttı.
Takemichi chifuyu ya başı ile işaret verdi. Chifuyu da kafasını salladı ve tenka yı hızlı bir şekilde alıp arabaya doğru götürmeye başladı.
Mikey ve diğerleri raporu okurken nefesleri kesilmişti.
Mikey: BUDA NE DEMEK OLUYOR!?
Takemichi: Tenka seninle benim çocuğum seni hiç aldatmadım. O gün hamile olduğumu öğrendim sana söyleyeceğim zaman beni terk ettin. Söylememe fırsat bile vermedin. Tenka seninde çocuğun ama haketmiyorsun!
Mikey sinirden titriyordu hem kendisine sinirli idi hemde takemichi ye.
Mikey: NEDEN BANA SÖYLEMEDİN-
Senju: Kapa çeneni.
Senju mikey a küçümseyen gözler ile süzdü.
Senju: Hiç bir şeyi bilmeye hakkın yok senin. O gün Hanagaki nin konuşmasına izin vermiyorsun? Üstüne üstlük dövüyorsun? Söylesene senin gibi birinin bilmesine ne gerek var?
Takemichi kapıdan çıkarken mikey a göz ucu ile baktı ve çıktı.
İzana: NASIL OLUYOR BU!? HERŞEYİ GEÇTİM AMA MİKEY IN DA BİLMESİ GEREK!
Kazutora: Cidden fazla boş yapmıyorlar mı baji?
Diyip sinsice sırıttı kazutora. Baji de onun gibi sırıttı.
Draken: Her cidden boş konuşuyorsunuz.
Senju: Hanagaki nin o süreçte ne kadar zorlandı bilemezsiniz. Ona yardım etmemize izin vermedi bir erkeğin hamile olması sence dışarda nasıl karşılanır daha 14 yaşında idi.
Ran ve rindou nun gözleri büyüdü. İzana nın da öyle. Odada bulanan kento manji üyeleri fazlası ile şaşkındı.
Senju: Bizim yardımımızı asla kabul etmedi hamile iken fazla gurur yaptı. Doğum yapacağını anladığı an kimseye haber vermeden hastaneye yürüyerek gitmiş zaten. Onun acısını bilemezsiniz. Bebek doğduğun da da aynı. Biliyor musun manjirou sano tenka ilk chifuyu ya baba dedi.
Mikey: Ne.....?
Senju: Evet o sıra bende orada idim tabi sem yoktun ne acınası bilemezsin. Gidelim artık vakit kaybediyoruz!
Diyip odadan teker teker çıktı black dragon üyeleri.
Mikey ise dizlerinin üstüne çöktü.
.
.
.
.
.
.Odada ölüm sessizliği vardı. Mikey en sonunda yerden kalktı ve binadan çıktı.
İzana: Ne yapıcağız?
Hanma: Takemichy ile konuşalım. Gerekirse zorla affettiririz-
İzana yanında bulunan bıçağı Hanma ya fırlatmıştı son anda sıyırmıştı.
İzana: O çocuğu bundan sonra eline kim sürerse sürsün mikey bile olsa gebertceğim yeter artık!
Ran: Bu konuda ben ve rin de izana ya katılıyoruz ne Hanagaki yi nede kızını ellemeyeceksiniz.
Rindou başı ile onayladı.
İzana: Burada hatalı olan hatta hatanın da yeni bir boyutunu bilen kişi mikey! Bundan sonra takemichi denen çocuktan ve diğerlerinden uzak durmasını sağlayacağım.
Kisaki ve hanma dışında diğer herkes bu fikre katılmıştı.
Sanzu: Çocuk mikey a benziyor.
Wakasa: Fazlası ile. Kız versiyonu gibi.
Kisaki: Hanagaki nin hamile kaldığını kim tahmin edebilirdi ki.
İzana: Evet uzak durun artık buraya kadar 14 yaşında hamile kalmak ne demek amına koyim?
.
.
.
.
.Mikey motordan indi ve apartmana doğru yürümeye başladı.
Yağmur yağıyordu ve üstü çok fazla ıslanmıştı.
Mikey zili çaldı.
?: Geliyorum!
İçeriden birisi söylemişti bunu.
Kapı açılınca mikey o siyah irislerini mavi irisleri dikmişti.
.
.
.
.
.
.
.Eee nasıl bölümdü?
Bu arada yazmamı istediğiniz bir ship var mı?
Take nin bacağındaki ayrın tı müq
ᕙ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗᕙ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗᕙ(͡°‿ ͡°)ᕗ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papa?
FanfictionTakemichi süpriz bir şekilde mikey tan hamile kaldı. Takemichi bu haberi mikey a vericek iken mikey takemichi yi terk etti ve kento manji gang da lider oldu. Takemichi bu habere yıkıldı. Bunun üzerine takemichi black dragon un lideri oldu. Takemich...