14. Bölüm

1.8K 127 139
                                    

Yazar*

Tenka titremeye başladı. İzana tenka nın titrediğini görünce elini indirdi.

İzana: Oi çocuk ne oldu korkuyor musun?

Tenka: Papa'm ı istiyorum.

Dedi tenka sonlara doğru sesi kısılmıştı. Kisaki çocuğa anlamaz gözler ile baktı garip bir şey dönüyordu ve oda onu bulacaktı.

Sanzu: Velet niye bu kadar gerginsin-

Demeden toplantı kapısı kırılırcasına açıldı.

Tenka: PAPA!

Tenka koşarak babasının yanına gidecekti ki. Kisaki çocuğu tuttu. Bütün üyeler takemichi ye şaşkınlıkla bakıyordu.

Takemichi: Senin derdin benimle manjirou küçük bir çocuğu bu işin içine sokma!

Mikey: Kisaki tenka yı başka bir odaya götür!

Kisaki başı ile onayladı ve odadan çıktı.

Takemichi mikey yanına yürüdü ve konuştu.

Takemichi: Çocuğumu bir daha elleme demedim mi?

Dedi takemichi. Mikey ise sinirini belli eden gözleri ile takemichi yi süzdü.

Altından siyah bir eşofman üstünde ise kapşonlu bir crop vardı. Mikey dayanamadı ve konuştu.

Mikey: Kimle aldattın? Hangi kadın?

Sanzu odanın kapısı kilitlemişti. Diğer herkeste meraklı gözler ile takemichi ve mikey ı izliyordu.

Takemichi: Hmmmmmm biliyor musun seni alakadar etmez-

Mikey takemichi nin yüzüne bir yumruk attı. Takemichi nin burnun dan kan akmaya başlamıştı bile. Takemichi mikey a boş gözleri ile baktı.

Takemichi: Gerçeği bilsen ne olacak mikey ne değişecek?

Mikey: BENİ ALDATTIN!

Takemichi' TERK ETTİN BENİ!

Takemichi mikey ın yakasına yapışıp bağırdı.

Takemichi: BEN SENİ ALDATMADIM MİKEY ANLA ŞUNU BEN SENİ ALDATMADIM TENKA-

Takemichi bir an durdu ağızından ne kaçırmıştı o öyle. Takemichi mikey yakasını bıraktı.

Mikey: Tenka ne? Ne demek aldatmadın beni?

Takemichi: Tenka yı yurttan evlat edindim. Aldatma gibi bir durum yok.

Kakucho: Daha 17 yaşındasın bu kanunen yasak.

Takemichi: Hiç bir şey bilmiyorsunuz-

İzana: Zahmeti olucak ama sende söyle.

Takemichi: Bilmeye hakkınız yok.

Takemichi gözlerini mikey a çevirdi ve konuştu.

Takemichi: Özellikle manjirou nun.

Mikey yumruğunu sıktı.

Sanzu: Oi hanagaki şu velet i iyi yetişmişsin!

İzana: İyi suikastçı olur bundan.

?: GÖT LALELERİ AÇIN KAPIYI BU KAPIYI SİZE SOKUP İÇERDEN KİLİTLERİM BOK YOLUNUZ KAPANIR!

Diyip kapıyı yumruklamaya başladı birisi.

Takemichi hemen tanımıştı gelen kişi baji idi. Yaratıcılık seviyesinden belli idi zaten. Takemichi kıkırdadı.

Sanzu: BAJİ SİKTİR GİT!

Chifuyu: TENKA VE TAKEMİCHY NERDE PEMBE SİK!

Senju: Ayıp oluyor fuyu!

Takemichi cebindeki silahı sanzu ya doğrulttu. Ortam iyice gerilmişti.

Takemichi: Beynine kurşun yemek istemiyorsan aç kapıyı hariciyo.

Sanzu yutkundu. Herkes takemichi ye şaşkın gözler ile bakıyordu mikey başını salladı. Sanzu da kapıyı açtı.

Baji: Hele şükür amk imana geldim sizin yüzünüzden. Parti var dediler geldik. Ama kisaki yi direkte dans ederken göremiyorum bir orospumuz eksik. Aaaa sanzu varmıs kusura bakma göremedim.

Sanzu: Artık iki tane var galiba.

Baji arkasına baktı.

Baji: Sanzu arkamda ne kisaki var nede bir ayna?

Senju dayanamadı ve kahkaha attı. Kazutora ve takemichi ise sinsice sırıttı.

Draken: Çocuk nerde?

Takemichi: Kisaki alıp başka bir odaya götürdü. Bütün odaları kontrol edin!

Black dragon üyeleri "HOS" diye bağırıp odayı ter ettiler. Mikey ve diğerleri ise şaşkınlıktan tek kelime edemiyordu.

Kisaki: MİKEY!

Odaya dalan kisaki ve onun kapşonu çıkartılmış tenka yı sürüklemesi ile birlikte bütün odayı sessizlik kapladı.

Baji: Hass-
.
.
.
.
.
.

Gene harika bir uerde bitirdim.

Bu gün biraz fazla aktiflik göz çıkarmaz herhalde ☞ ̄ᴥ ̄☞

Bu gün biraz fazla aktiflik göz çıkarmaz herhalde ☞ ̄ᴥ ̄☞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz bunu okuyun ben daha 20. Bölüm e taslak fln yazıcam

Papa?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin