6. Bölüm

1.8K 114 120
                                    

Yazar*

Sanzu tenka yı arabaya çekti ve kucağına oturttu. (Limuzin)

Önde mikey vardı.

Tenka bağıracak iken sanzu onun ağzını tuttu.

Tenka cebindeki biber gazını çıkartıp bütün gücü ile sıktı.

Sanzu: DUR NE!
.
.
.
.

Sanzu bağırıyordu diğerleri öksürüyordu.

İzana birden arabayı açıp tenka nın elindeki biber gazını aldı.

İzana: APTAL VELET!

Sanzu, rindou, ran, kokucho gözlerini ovuşturyorlar ve nefes almakta zorlanıyordular.

Sanzu: Lan velet! Seni bu gün içinmi eğittiler!?

İzana: Eğer bu gün için eğittilerse helal olsun çok doğru eğitmişler eğer biraz daha geç kalsaksaydık bizim ağzımıza sıçardı bacak kadar boyu ile!

Ran: Başka birisi olsa çoktan kurtulmuştun ama bizde işe yaramaz!

Rindou: Veleti germeyin ağlar! Bebek ağlamasını çekemem.

Tenka nın ağzından bir hıçkırık çıktı şuan çok korkuyordu ve titriyordu gözünden yaşlar düşmeye başladı ama elleri ile hemen göz yaşlarını sildi. Orada ki kimse tenka nın ağladını yada hıçkırdığını ne duydu nede gördü. Tenka daha 4 yaşında idi ama nerde nasıl davranılacağını biliyordu. Bu gayet normaldi çünkü unui ile fazla vakit geçirmişti. Sadece tanıdığı insanların yanında haraketli idi. Diğer insanların yanında hareketsiz birisi idi. Ve yaşına göre çok zeki idi. Çünkü kendi yaşıtları ile pek fazla zaman geçirmemişti.

Çoğunlukla. Senju, mitsuya, unui, Koko, draken, hinata ve yuzuha ile vakit geçirmişti.

Black dragon daki bütü ve üyeleri tanıyordu.

Tenka şuan burda çıkmaya çalışmanın sadece onu yoracağını anladı.

İzana: Bu velet dilsiz mi acaba?

Rindou: Bende öyle düşünüyorum.

Sanzu: Bu niye bu kadar sakin lan! Velet ağlasana!

Kokucho: Manyak mısın oğlum!?

Sanzu: LAN BU VELET NİYE BAĞIRMIYOR NİYE AĞLAMIYOR BENİ BİRİSİ KAÇIRCAK BEN KULAK ZARINI PATLATASAYA KADAR AĞLARIM!?

Rindou: Şuan bile kulaklarımı siktin orospu çocuğu!?

Hanma: Biraz sessiz olun!

Sanzu arabanın en köşesinde oturan tenka nın yanına gitti ve onu sarsmaya başladı.

Sanzu: Lan velet ağlasana!? Bozuk mal mı aldık lan biz! VELET AĞLASANA!?

Tenka: GÖZ DE BENİM GÖZ YAŞI DA BENİM SANENE İSTER AĞLARIM İSTER AĞLAMAM EGER BU KADAR ÇOK KAFANI ŞİŞİRMEK İSTİYORSAN CIRTLAK BİR MÜZİK AÇ! SANENE BENİM AĞLAYIP AĞLAMAMAMDAN! SANENE!?

Sanzu ve diğerleri tenka nın bağırması ile herkes yönünü oraya çevirdi.

Mikey ın da dikkati oraya kesilmişti.

İzana: Oha amk?

Hanma: Çocuk mu lan bu?

O sırada mikey ise tenka boş bakışlar ile bakıyordu.

Tenka da gözünü mikey a çevirdi.

Tenka nın göz parıltısı söndü ve mikey ın gözlerinden daha boş bakışlar ile mikey a bakmaya başladı.

Papa?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin