Yazar*
Mikey uyanmıştı yanındaki boşluğu gördüğünde hızla kalktı ve kapıya baktı.
Mikey: SİKTİR!
Mikey yataktan hızla kaltı ve açık çekmeyecesinde telefonunun olmadığını gördü.
Mikey odadan koşarak çıkıp bağırdı.
Mikey: KALKIN ÇOCUK KAÇMIŞ!?
Herkes odalarından çıkıp mikey a şaşkın gözler ile bakmaya başladı.
İzana: Nasıl kaçtı?
Rindou: Bacak kadar boyu ile nasıl kaçtı lan!?
Mikey: Kaçarken telefonumu almış takemichy aramıştır!?
Kisaki: Herkesin telefonunda takip cihazı var! Nerde olduğuna bakalım hemen!
Sanzu cebindeki telefonu çıkardı ve konuştu.
Sanzu: Buraya yakın olan bir parkta koşun!
Bütün üyeler binadan koşarak çıktı.
.
.
.
.
.Tenka babasını bekliyordu ve elindeki telefonu sıkıyordu taki arkasında bir ses duyana kadar.
Ran: Çocuk~ nerdesin?
Tenka yutkundu nasıl bulmuştu onu?
İzana: Vallaha helal olsun velet nasıl kaçtın bana detaylı bir şekilde anlatır mısın?
Sanzu: Hadi ama saklambaç oynamıyoruz çık artık~
Mikey: Tenka sana zarar vermek gibi bir niyetimiz yok bunu biliyorsun.
Kakucho: Tenka çık artık lütfen.
Rindou bir den merdivenlerden çıkıp tenka ya baktı.
Rindou: Bulduk seni!
Tenka elindeki telefonu rindou nun suratına fırlattı ve kaydırağın üstünden hızlı bir şekilde atladı.
İzana: HASSİKTİR KOŞUN!
Hanma tenka nın önüne geçti ama tenka Hanma nın bacak arasından geçti ve koşmaya devam etti.
Sanzu: LANET VELET!
Tenka içinden: Papa lütfen bul beni!
Tenka hızlı bir şekilde koşmaya devam ediyordu aynı zamanda kapşonunu düşmemesi için elinden geleni yapıyordu.
?: MANJİROU!
Herkes sesin geldiği yöne baktı.
Tenka: PAPA!
Tenka koşarak takemichi nin üstüne atladı.
Mikey içinden: Papa mı……?
Takemichi nin gözlerindeki karanlığı oradaki herkes görmüştü.
Sanzu: Papa mı?
Takemichi kızının yanağını öptü ve onu kucağına aldı.
Mikey takemichi ye doğru yürüdü yavaş adımlar ile.
Mikey: Beni aldattın demek? Kimden bu çocuk? Hinata mı? Yoksa senju mu? Belki de yuzuha dan dır.
(Bruuuuuuh)Takemichi: Ne hakla soruyorsun? Beni terk eden erkek arkadaş olarak mı? Şahsen sen o röle bile layık olamayacak kadar aşalıksın sano manjirou.
İzana sanzu ya baktı.
İzana: Aldatmaz diyordun şahsen iyi aldatırmış.
Kisaki ise olaya şüphe ile bakıyordu.
Kisaki içinden: Yanlış giden bir şey var hanagaki sadık birisi asla böyle bir şeyi yapmaz yapamaz!
Mikey: Takemichy çocuğu ver!
Takemichi tenka yı kucağından indirdi ve arkasına aldı.
Takemichi: Cesedimi çiğnemen gerekiyor sano manjirou!
Diyip sırıttı ama bu sırıtış korkunç bir sırıtma idi.
Mikey takemichi ye yumruk atacağı sırada takemichi onun elini tuttu ve mikey ın karnına tekme attı.
Tenka ise takemichi yi hayranlık ile izliyordu.
Mikey eğildi ve takemichi nin onu tutan elini alıp döndürdü. Takemichi ise diğer eli ile mikey ın kafasına yumruk atıp onu geriye uçurdu.
İzana: Hass-
Diğerleri takemichi nin yüzüne baktılar takemichi nin gözlerinden başka yüzü sipsiyahtı takemichi korkunç gözüküyordu.
Takemichi: Sizi son kez uyarıyorum eğer bir daha kızımı ellerseniz ellediğiniz son şey olur.
.
.
.
.
.
.
Ehe olaylar kızışacakNasılsınız gece kuşları şahsen ben çok iyiyim umarım bölümü beğenmissinizdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papa?
FanfictionTakemichi süpriz bir şekilde mikey tan hamile kaldı. Takemichi bu haberi mikey a vericek iken mikey takemichi yi terk etti ve kento manji gang da lider oldu. Takemichi bu habere yıkıldı. Bunun üzerine takemichi black dragon un lideri oldu. Takemich...