~2~

273 37 41
                                    

~Naruto:

Hinata'nın suratına tokadı indirmiştim. Bana şok olmuş şekilde bakıyordu. Gözlerim eminim ki kırmızılaşmaya başlamıştı. Elimdeki lensleri ona gösterdim ve "bunlar niye Himawari'nin gözlerinde takılıydı!?" diye bağırarak sordum. Çocuklar uyanmıştı. Onlara odalarına çıkmalarını söyleyedim. İlk başta istemeslerde onlara sinirli yüz ifademle bakınca arkalarına bakmadan odalarına gidip kapıyı kapattılar.

Hinata boş gözlerle elimdeki lenslere bakıyordu. Ben ise ondan bir cevap bekliyorum. Çok geçmeden konuşmaya başladı "evet artık farkındasın Himawari senin kızın değil. Benim ve Kiba'nın kızı ve bundan dolayı da pişman değilim ben Kiba'yla seninle olduğumdan çok daha mutluyum" dedi. Şok içinde Hinata'ya bakıyodum. Onu 10 yıl hiç mi mutlu etmemiştim? Hiç mi bir kere gülümsetmemiştim? Hepsi yalan mıydı? Aslında bunun olmasını bekliyodum. Ama bu kadarını beklemiyodum.

Bu konuşmadan 2 hafta geçti. Hinata ile boşandım artık Boruto ve Himawari Hinata ile kalıyordu ama Hinata yakın zaman da borutoyu bana vermeyi planlıyordu. Kiba'nın Boruto'ya bakmak istemediğini söylemişti. "Sanki benim oğlum başka bir adamla yaşmaya bayılıyor it herif" diye mırıldandım sessizce. Saat çoktan gece 22.57 olmuştu artık eve gitme vaktiydi. Hokage binasından çıkmıştım. Eve gitmeden önce markete uğrayıp ev için yiyecek şeyler alacaktım. Ama o an orada markette 7 yaşımdan beri aşık olduğum Sasuke'mi görmeyi beklemiyodum.

~Sasuke:

Nasıl evde domates olmazdı!? Daha dün manavdan 3 kilo domates almıştım. "Menma ve Neoma domateslerimi hanginiz yedi hemen açıklayın!" İkisi de aynı anda "ikimiz de yedik!" diye bağırdılar. Bende en azından paylaşıyorlar diyerek kapıya ilerledim "ben markete gidiyorum döndüğümde uyumuş olun yoksa sizi gıdıklarım!" diye bağırdım. Montumu, anahtarımı, cüzdanımı ve telefonumu alıp evden çıktım.Evimin hemen yan tarafında market olduğu için çok şanslıyım.

Markete girer girmez meyve-sebze reyonuna koştum. Bu sefer 4 kiloya yakın domates almaya çalıştım. Domatesleri poşete daha sonra da market arabasına koydum. Gelmişken ev için alışveriş yapmakta en iyisidir diye düşündüm. Aldıklarımı ödedikten sonra eve geri çıktım. Ama yumurta almadığımı fark ettim. Yarına hiç yumurta kalmadığı için mecbur markete geri indim.

Markete tekrardan gidecekken Menma da gelmek istediğini söyledi. Ben onu niye uyumadın diye sorguya çekeceğim sırada. Kabus gördüğünü söyledi. O haline o kadar üzülmüştüm ki onu kıramadım markete giderken Menma'yı ve Neoma'yı da yanıma aldım. Markete geri gittik. Menma o kadar solgun gözüküyordu ki ona ve Neoma'ya istedikleri şeyi almalarına izin verdim. Menma mutlu bile olmamıştı. Kabus olarak ne gördüğünü merak etmeye başlamıştım.

Menma'ya rüyasında ne gördüğünü sordum. Önce bana boş gözlerle baktı. Sonra ise gözlerinin yavaş yavaş dolduğunu fark ettim. "Rüyamda sen ölüyordun anne babamın gittiği gibi sende gidiyordun" dediğinde yıkılmıştım. Menma'ya sımsıkı sarıldım saçlarını okşadım, öptüm, kokladım onu sakinleştirmeye çalıştım. En sonunda yavaş yavaş uykusu gelmeye başladı. Bende Menma'yı kucağıma aldım. Ve kendini uykunun rahat kollarına bırakmasını izledim

Market arabsı Neoma'nın hem kendisi hemde ikizi Menma için aldığı abur cuburlar ile dolmuştu en sonda yumurtayı da bulduk ve sepete koyduk. Tam ilerleyecegim sırada karşımda onu gördüm. Mavi gözlü, parlayan sarı saçlı, yanağında onu tatlı bir yandan da sexy gösteren çizgileri olan 1.80 boylarında ki adam tam karşımda duruyordu. Naruto Uzumaki karşımda gözleri dolu biçimde suratıma bakıyordu.

Bana doğru yaklaşmaya başladı. Aramızda 1 adımlık bir mesafe bıraktı. Önce yanımdaki kızımız Neoma'ya sonra da kucağımda uyuyan oğlumuz Menma'ya baktı. En sonunda gözleri benim gözlerimi buldu. Okyanus mavisi gözlerinin içinde adeta kaybolmuştum. Çıkışı bulamıyordum. Naruto bana sarıldığı an gerçekliğe döndüm. Kafasını boynuma gömmüştü gözlerinden yaşlar akıyordu.

Naruto'ya dışarıda beklemesini söyledim. Ve ricada bulunarak Menma'yı kucağına verdim. O kadar dikkatli tutuyodu ki adeta her an kırılabilecek bir porselen tabak gibi. Naruto marketten dışarı çıkıp beklemeye başladı. Ben de aldıklarımı ödeyip narutonun yanına gittim. Neoma'ya biraz kızdım çünkü onun yüzünden 533 TL para ödemiştim.

Naruto'ya peşimden gelmesini söyledim. Birlikte evimin önüne geldik. Anahtarla kapıyı açtım. İçeri girdiğimizde Neoma Naruto'nun önüne geçip ona sorular sormaya başladı. Naruto cevap vermeden öylece Neoma'ya bakıyodu. Menma'yı Naruto'nun kucağından aldım ve yatırmaya götürdüm. Neoma da Naruto'yu sürükleyerek oturma odasındaki koltuğa oturttu ve soru yağmuruna devam etti.

Menma'yı yatırdıktan sonra Neoma'nın ve Naruto'nun koltukta uyuya kaldığını gördüm. Neoma'yı alıp odasına götürdüm ve Naruto'nun yanına tekrardan geldim. Yüzünü incelemeye başladım. Hala nasıl bu kadar Ateşl- saçmalama Sasuke. Naruto eşcinsel değil. Diyerek kendime yol gösteriyorum. Hala Naruto'yu inceliyorum. Eminim ki benim evli ve 2 çocuk sahibi olduğumu düşünüyordur. Ama onların kendi çocukları olduğundan henüz haberi yok.

 Ama onların kendi çocukları olduğundan henüz haberi yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Menma ve Neoma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Menma ve Neoma

Love You (Narusasu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin