~Naruto:
Sasuke dün gece fazla yorulmuş olmalıydı. Çünkü çocuklarla o kadar ses çıkarmamıza rağmen uyanmamıştı.
Çocukları arabaya götürmüştüm. Sonra ise otel odasına geri çıkıp Sasuke'yi uyandırmaya çalışmıştım.
En sonunda halsizce "ne var" demişti. Bende "yola çıkmamız lazım saat 10 oldu hadi kalk" dedim. Sasuke ise kalkıp üstünü değiştirmeye başlamıştı.Sonra ise birlikte arabanın yanına gidip arabaya binmiştik.
Çocuklar birbirleriyle sohbet ediyordu. Sasuke ise uyumak üzereydi. Sasuke'nin uyumasından yaklaşık 3-4 saat sonra tatil için kalacağımız otele gelmiştik.
Otelin açık otoparkı vardı. Arabayı oraya koymuştum ve öncelikle çocukları odaya çıkarmıştım.
Arabaya geri dönüp Sasuke'yi uyandırmamaya çalışarak yavaşça kucağıma almıştım. Sonra ise otel odasına gitmiştik. Odanın manzarası çok güzeldi.
Sasuke'yi odaya götürüp yatağa bırakmıştım yavaşça.
Kawaki ağlamaya başlamıştı. Ona bakmaya gidince Boruto'nun Kawaki'yi kucağına aldığını ve Kawaki'nin sakinleştiğini görmüştüm.
O an gülümseyerek onları izlemiştim sonra ise yanlarına gidip Kawaki'yi benim ve Sasuke'nin yanına almıştım.
Sasuke yatağın ortasında derin bir şekilde uyuyordu. Kawaki'yi yanına yatırmıştım. Hemen Kawaki'yi kollarının arasına almıştı ve uyumaya devam etmişti.
Otelde Kakashi,Obito,Tobirama,İzuna, Hashirama,Madara,Shisui,İtachi (kısaca bütün sülale) vardı.
Hashirama ve Madara beni havuza çağırmıştı birşeyler içmek için bende yanlarına gidiyordum.
Çocukları da yanıma almıştım Kawaki dışında. Onlar havuzda oynarken bizde yetişkin konularından konuşup içerdik.
_________________________________________~Sasuke:
Uyandığımda kendimi arabanın içinde bekliyordum. Ama bir odadaydım. Galiba otele gelmiştik. Naruto da beni odamıza taşımış olmalıydı.
Kawaki kollarımın arasında uyanık bir şekilde duruyordu. Bana dönüp gülmüştü. Çok tatlı gülüyordu!?
Odanın bir duvarı camdandı. Bende camdan aşağıya bakmıştım. Naruto havuzun oradaydı. Çocuklar da havuzda oynuyolardı.
Bende havuzun oraya gitmeye karar vermiştim. Kawaki'yi giydirdikten sonra kendim de mayomu giymiştim.
(Bunu Sasuke'nin üstünde düşünün)
Kawaki'yi kucağıma alıp odadan çıkmıştım. Asansörün yanına gelip düğmesine basmıştım ve beklemeye başlamıştım.
Arkamdan bazı konuşmalara şahit olmuştum. "Bu hokagenin karısı olan Sasuke değil mi baksana hokageden çocuğu bile olmuş iğrenç kim bilir hokageyi nasıl kandırdı" demişti.
Sinirim bozulmuştu. Benim hakkımda böyle söylentilerin dönmesi hoşuma gitmiyordu.
Arkamı dönüp o kişinin suratına bakarak "benim özel hayatımın sizin o dillerinizde gezme hakkı yok ya o çenenizi kapatıp bir daha böyle konuşmazsınız yada ben sizi kapatırım" demiştim.
Sonra ise asansör gelmişti ve asansöre binmiştim. Asansörde 2 tane genç kız vardı ve bana bakıyolardı. Sonra ise biri "Sasuke-san bebeğiniz çok tatlı umarım geleceği parlak olur" demişti.
Bende teşekkür etmiştim. Asansör benim ineceğim katta durunca asansörden inip havuza doğru yürümeye başlamıştım.
(Biraz geç geldi bölüm kusura bakmayın canlar)<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love You (Narusasu)
RandomHinata ile naruto evlidir ama sonra bazı olaylar yaşanır ve boşanırlar naruto hayatına sasuke ile devam etmeye karar verir ama onu bekleyen sürprizler vardır...