~Sasuke:
Havuza Naruto'nun yanına gelip şezlonga oturmuştum. Naruto'da bana dönüp sen ne ara geldin gibi bir bakış atmıştı.
Bende kafamı Kawaki'ye çevirip onunla ilgilenmeye başlamıştım. Sonra ise Naruto'da önüne dönüp Madara ile açık seçik konularda konuşmaya devam etmişti.
Kawaki ağlamaya başlamıştı. Madara da bana ve Kawaki'ye anlamaz bir şekilde bakmaya başlamıştı. Sonra ise "siz ne ara çocuk yaptınız" demişti.
Naruto bana ben Naruto'ya bakıyordum en sonunda ikimiz de aynı anda "haber vermedin mi?" demiştik. Sonra ise bakışmaya devam etmiştik. Tam o sırada Hashirama gelmişti ve oda bize Madara ile aynı bakışları atmıştı.
Hashiarama'ya oturmasını işaret etmiştim oda oturup meraklı bakışlarla bir bana bir de Naruto'ya bakmaya başlamıştı.
Derin bir nefes alıp herşeyi anlatmaya başladım "Bu Naruto ve benim oğlum Kawaki. Daha sadece 3 aylık. Biraz ani gelişti. Ben Naruto'nun size haber verdiğini Naruto ise benim size haber verdiğimi düşünüyodu. Bu nedenle haberiniz olmamış. Ve ben tekrardan hamileyim yani yakın zamanda bir çocuğumuz daha olacak" demiştim.
Madara ve Hashirama şaşkınca bana bakıyordu. Bende neden öyle bakıyoruz anlamında bir bakış atmıştım.
Kawaki Hashirama'ya doğru kollarını uzatıyordu. Hashirama da Kawaki'yi kucağına alıp oynamaya başlamıştı.Biz oturup sohbet ederken Menma'nın bağıran sesini duymuştum.
"ANNE NEOMA BENİ ÖLDÜRMEYE ÇALIŞIYO" demişti.
O yöne bakınca Menma birden Üstüme atlayıp bana sıkıca sarılmıştı. Ben daha ne olduğunu anlayamadan Neoma gelmişti ve "ANNE BIRAK ÖLDÜREYİM ŞUNU HALİME BAK BENİ SIRILSIKLAM YAPTI" demişti.
Ben Neoma'yı sakinleştirmeye çalışırken Menma hızlıca Naruto'nun yanına gidip ona sarılmıştı. Naruto da Menma'yı kucağına alıp sarılmıştı.
Neoma sakinleşince Hem Menma'ya hem de Neoma'ya kızmıştım. Onlarda birbirlerinden özür dileyip tekrardan havuzda oynamaya dönmüşlerdi.
Çocukları seyre dalmıştım. Baya uzun bir süre onları izlemiştim. Hashirama ve Madara otele geri dönmüştü.
Hala çocukları izliyordum ve bunu sıkılmaksızın saatlerce yapabilirdim.
Naruto'nun ayak seslerini duymuştum ama çokta umurumda olmamıştı. Bir anda beni kucağına alan Naruto'ya anlamaz gözlerle bakmaya başlamıştım. Naruto beni havuza doğru götürmeye başlamıştı. Ben ise Naruto'nun kucağında huysuz bir kedi gibi ondan kurtulmaya çalışıyordum.
"Bırak beni aptal Naruto" demiştim. Naruto ise umursamadan beni havuzun yanına götürüp havuza atmıştı. Naruto'ya sinir olmuş bir şekilde bakmıştım. Naruto ise piç piç sırıtıyordu.
Şuan Naruto'yu boğmak istiyordum. Ama aklıma başka bir fikir gelmişti. Elimi Naruto'ya doğru uzatmıştım. Naruto da elimi tutnca onu havuza çekmiştim ve o da havuza düşmüştü.
~Naruto:
Sasuke elini bana uzatmıştı. Elini tuttuğum anda ise beni havuza çekmişti ve havuza düşüp sırılsıklam olmuştum.
Sasuke'ye sırtım dönüktü. Bir anda Sasuke'nin gülen sesini duymamla bir anda arkama dönmüştüm.
Sasuke gözlerini kapatmıştı ve kahkahalarla gülüyordu. Onun bu halini hayranlıkla ve şaşkınlıkla bakmıştım.
Sasuke bana bakınca gülmeyi bırakmıştı ve bana "Niye uzaylı görmüş gibi bana bakıyorsun" demişti. Bende kendimi düzeltip yanına gelmiştim.
Sasuke'ye sarılmıştım. Sasuke ise hala ne olduğunu anlamış gözlerle bana bakıyordu. Bende ona "hep böyle gülsene çok güzel gülüyorsun hayran kaldım" demiştim.
Sasuke hafif kızarmıştı. Kafasını başka yöne çevirmişti ben ise onun bu haline sadece kıkırdamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love You (Narusasu)
LosoweHinata ile naruto evlidir ama sonra bazı olaylar yaşanır ve boşanırlar naruto hayatına sasuke ile devam etmeye karar verir ama onu bekleyen sürprizler vardır...