(Yazarınız iyileşemiyor. Bütün gün yatıyor ve uyuyor. Bölüm yazmakta aşırı zorlanıyor. Her an ölebilirim 👌)
~Sasuke:
Fazlaca sinirliydim ve her an karşıma kim çıkarsa sinirimi ondan çıkarabilirim. Direk hokage binasına gittik. Hiro klanına ait evleri teker teker araştırdık. Boruto'nun çocuğu tarif etmesine göre sadece 1 kişi kayıtlıydı. Direk çocuğun olduğu adrese gittik.
Kapıyı kıracaksın gibi çaldıktan sonra kapıyı 40'lı yaşlarda iri yarı bir adam açmıştı. Korkmuş muydum? Hayır. Korkutacak mıydım? Evet. Adamı itip evine girdim ve çocuk oturma odasından bana bakıyordu. Sol gözünde sharingan vardı.
Hiç beklemeden çocuğun yanına gidip sharinganı ondan aldım. Çocuk acıyla inleyip gözünü tutarak yere çökmüştü. Adam gelip bana yumruğu geçirecekken, ben arkamı dönüp onun yumruğunu tutup arkasında kenetleyerek duvara yaslamıştım adamı.
Bir elimden göz olduğu için kanlar akıyordu yavaş yavaş. Adamı sertçe bırakıp evden dışarı çıkmıştım. Elimde bir göz ile dışarıda yürüyordum. İnsanlar elimden çıkan ve yere damlayan kanları süzüyordu.
Eve vardığımızda direk olarak Menma'nın yanıma gidip gözünü ona geri takmıştım. Gidip ellerimi yıkamıştım ama kurumuş kan lekeleri çıkmıyordu. En sonunda elime farklı farklı deterjanlar ve kimyasallar dökerek çıkarmayı başarmıştım.
Gece
~Sasuke
Çocuklar uyumuştu. Ben ise bulaşıkları yıkıyorum. Ev işleri beni görevlerden daha çok yoruyordu.
Bir anda Naruto gelip arkamdan sarılmıştım. İrkilmiştim. Arkamı dönüp "Kawaki'yi odasına yatırdın mı?" Diye sormuştum. Pencereyi tamir ettirmiştik. Naruto kafasını sallayınca önüme dönüp bulaşıkları yıkamaya devam ettim.
Naruto bana iyici sokularak aramızdaki boşluğu kapatmıştı. Boynumu öpmeye başlayınca huylanmıştım. Boynumu sürekli hareket ettiriyordum. Naruto bundan rahatsız olmuştu. Devam etmeyip kafasını omzuma gömmüştü.
"İşin ne zaman bitecek?" Diye sordu. Bende "istersem hiç bitmez. Hayırdır noldu niye sordun" dedim. Hiç diyip kafasını boyun girintimden kaldırmıştı.
Boynumu tekrar öpmeye başlamıştı. Bu sefer boynumu hareket ettirmedim. Naruto tatmin olmuş şekilde boynuma iyice yapışmıştı. Şuan iz bıraktığına yemin edebilirim.
Sinirle kafamı arkaya çevirip "iz bırakma" dedim. Naruto sırıtarak "çok geç" demişti. Sinir olmuş bir şekilde son bulaşığı da yıkadıktan sonra ellerimi de yıkayıp kuruladım.
Naruto benden ayrılmıştı. Film izleme fikrini ortaya koymuştu. Kabul etmiştim. Ben filmi ayarlıyordum. Naruto ise yiyecek ve içecek hazırlıyordu.
Ben üst kattan yastık ve battaniye de getirmiştim. Filmi rahat izlemeyi seviyordum. L şeklindeki koltuğa güzel bir ortam ayarlamıştık.
Ben koltuğa uzanmıştım. Naruto da Yanıma gelip iyice bana sokulmuştu.
Filmin yarısını geçince bana uyku basmıştı. Benim aksime Naruto gayet enerji dolu gözüküyordu.
İzlediğimiz film bolca +18 içerik bulunduruyodu. Bu yüzden çocuklar duymasın diye sesini kısmıştık.
Naruto sürekli filmi izlerken sırıtıyodu. Bu gece eminim ki benimle sex yapıp filmde gördüğü herşeyi benim üzerimde uygulayacaktır. Veya kendi kafasına göre takılır hiç belli olmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love You (Narusasu)
RandomHinata ile naruto evlidir ama sonra bazı olaylar yaşanır ve boşanırlar naruto hayatına sasuke ile devam etmeye karar verir ama onu bekleyen sürprizler vardır...