~32~

68 5 10
                                    

~Sasuke:

Bilincim yeni yeni yerine geliyordu. Nerede olduğumu anlamaya çalışıyordum. Bir yataktaydım. Vücudumu kıpırdatamayacak kadar yorgundum. Hareket etmeye çalıştığımda ise edememiştim. El ve ayak bilekrimden yatağa bağlanmıştım. En son Naruto'yu gördüğümü hatırlıyorum.

Bir saniye Naruto mu beni buraya bağlamıştı. Sanmıyorum ama bir ihtimal olabilirdi. Etrafımı incelemeye başladım. Yatak odası tarzı bir yerdeydim. Aklım hala buraya nasıl geldiğimdeydi. Beynimi zorlayarak hatırlamaya çalışıyodum. Tek hatırladığım biri beni kucağına almıştı ve bir yere götürüyordu. Beni kucağına alan Naruto'ydu. İyi de naruto neden böyle birşey yapsın ki.

Noah'ın bu işte parmağı olabileceği ihtimali aklıma geldi. Ve büyük ihtimalle oydu. Başımı biraz yana çevirdiğimde yatağın yanındaki komodinin üstünde çeşitli haplar olduğunu görmüştüm. Ama görüş alanım tam netleşmediği için tam olarak ne hapı olduklarını çözememiştim. Midemin yandığını hissediyorum. Ama nedenini hala çözemedim.

Pencereden dışarıya baktığımda güneş neredeyse doğmuştu. Kapının açılmasıyla irkilmiştim. Kafamı yavaşça oraya çevirmiştim. Gelen kişi Noah'tı. Yüzünde canice bir gülümseme vardı ve beni süzüyordu. "Naruto nerede!? Ne yaptın ona!? Cebap ver!?" Diye bağırmaya başlamıştım. Ama Noah sadece sırıtarak bana bakıyordu. "Şu halinle bile Naruto'yu düşünüyosun. Bu kadar mı aşıksın ona. Kaç gündür buradasın haberin var mı? Tam 6 gün." Demişti.

Dedikleri karşısında gözlerim kocaman açılmıştı. Ne yani 6 gündür burada mıydım? Menma, Neoma ve Kawaki 6 gündür ne yapıyordu? Aklıma gelenler ile yataktan doğrulmaya çalıştım. Noah ise beni sertçe yatağa bastırmıştı ve Üstüme çıkmıştı. Boynuma bir bıçak dayamıştı. Bıçağın soğuk olmasından dolayı tenime değdiği an tıslamıştım.

"Eğer bir daha Naruto'dan bahsedersen bu bıçağı karnına saplanmış şekilde bulursun." Demişti. Dedikleri ile hareket etmeyi bırakmıştım.

(Lan sasuke hamileydi aha dramatik sahneler gelecek bekleyin ayol kısa oldu biliyorum ama bana okul girmekle meşgul o yüzden zar zor yazıyorum yarıyıl tatilinde yazmaya çalışıcam 11 ocakta bölüm atamaya çalısıcam çünkü doğum günüm hehehehehe)

Love You (Narusasu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin