3 ay sonra
~Naruto:
Sasuke'nin suyu gelmişti acil doğuma aldılar. Özel bir doğumhanede doğum yapıyordu Sasuke. Güvenlik önlemleri gereği bunun yapılması lazımdı. Dışarıda 50 ye yakın shinobi koruma amaçlı buradaydı. Ve korkulan olmuştu düşmanlar buradaydı. Momoshiki ve İsshiki Otsutsuki tam karşımda duruyorlardı.
İçeri nasıl girmişlerdi. Büyük ihtimalle dışarıdaki shinobiler artık bu Dünya'da değillerdi. Ben hiç vakit kaybetmeden onlar ile savaşmaya başladım. Kawaki'nin hemen Dünya'ya gelmesi lazımdı ve şuan için Kawaki ve Sasuke'nin burada olması çok riskliydi. Her an ikisinden birine birşey olabilirdi. Tsunade-sama Sakura ve Karin onları korumak için ellerinden geleni yapıyordu.
İçeride Sasuke can çekişiyordu bizim de Sasuke'den pek bir farkımız yoktu herkes canla başla savaşıyordu. İsshiki'ye engel olmaya çalışıyorum.
Lanet olsun ki benden daha güçlü. Ben hiç vakit kaybetmeden kurama ile anlaşıp bayron Mode açmıştım. (bu kitapta Naruto Bayron Mode açınca kurama ölmüyor ama Naruto fazla yorgun düşüyor)~3. Kişi bakış açısı:
Naruto bayron Mode açıp hem İsshiki'yi hemde Momoshiki'yi yenmişti ama Naruto da fazlasıyla yorgun düşmüştü. Naruto olduğu yere yığılmıştı. Gözleri kapanmak üzereydi sarı saçlının. Bilincinin kapanmadan önce son duyduğu şey oğlu Kawaki'nin ağlama sesi olmuştu.
~Naruto:
Uyandığımda hastane yatağında serumlara bağlı olarak yatıyordum. En son ne olmuştu? Aklıma gelen şeyler ile hemen yerimden fırladım. Fakat bir el beni yatağa geri bastırıp yatmamış sağladı. Başımda Sakura vardı. Ona Sasuke ve Kawaki'yi sordum. İkisinin de iyi olduğunu söyleyince rahatlamıştım. Onları görmek istediğimi sötlediğimde karşı çıkmıştı. Hem benim Hem de Sasuke'nin dinlenmeye ihtiyacı olduğunu söylemişti. Karşı çıkmadan birkaç saat yatakta tembellik yaptım.
Sakura geri geldi ve beni Sasuke ve Kawaki'nin yanına götürdü. Odaya girdiğimde Sasuke Kawaki ile başa çıkmaya çalışıyordu. Bütün hastane Kawaki'nin sesinden inlemişti. Sasuke'nin yanına gidip Kawaki'yi ondan aldım. Kawaki kucağımda minicik duruyordu. En garip olanı ise Kawaki ağlamayı kesmişti. Onu bebekler için olan yatağa geri koydum. Sonra gidip Sasuke'ye sarıldım.
Başına kurdele bağlamışlardı Sasuke'nin. Fikir Sakura'dan çıkmış. Pek de şaşırdığım söylenemez. Sasuke baygın baygın suratıma bakıyordu. Doğum onu fazlasıyla yormuş olmalıydı. Kawaki'yi inceledim. Saçlarının alt kısımları sarı üst kısımları siyahtı. Gözleri ise Sasuke'ye kıyasla daha açık bir siyah tonundaydı. Ne Menma ne Neoma Ne de Boruto'nun ki gibi yanağında çizgiler yoktu. Cildi Sasuke gibi açıktı.
Evde
~Sasuke:
Eve gelmiştik. Kawaki'yi yeni odasına götürüp hemen yatırmıştık. Tabi çocuklar Kawaki'nin başından ayrılmıyordu. Hepsi Kawaki'yi izliyordu. Ben de alt katta hepimize akşam yemeği hazırlıyordum. Naruto ise tam karşımdaki koltukta tembellik yapıyordu. Mutfak ve salon birleşik gibi birşeydi. Bu sayede salonda Naruto'nun tembellik yaptığını görebiliyordum.
Naruto'ya bağırdım. "Hey! Sarı tilki, gel de yemeği hazırlamama yardım et!" Diye bağırmıştım. Naruto'ya sarı tilki demek hoşuma gidiyordu. Naruto koltuktan kalkıp yanıma geldi. Arkadan bana sarıldı. Belimi kavramıştı. Beni kendine bastırıyordu. Bir nevi hoşuma gitmişti. Ama onu sapıklık yapsın diye değil, yemeğe yardım etsin diye çağırmıştım bunu dile getirince Naruto homurdanarak çatal, kaşık ve tabakları yerleştirmeye gitmişti.
Üst kattan Kawaki'nin ağlama sesleri gelmişti. Acıktığını anlamıştım. Naruto'ya Kawaki'yi emzireceğimi, bu nedenle yemeğe bakmasını söylemiştim. Naruto kafası ile onaylayınca üst kata Kawaki'nin odasına gitmiştim. Ama bir tuhaflık vardı. Kawaki artık ağlamıyordu. Kawaki'nin odasına gittim. Kapıyı açtığımda Kawaki odada yoktu. Ve odanın pencerisi sonuna kadar açıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love You (Narusasu)
De TodoHinata ile naruto evlidir ama sonra bazı olaylar yaşanır ve boşanırlar naruto hayatına sasuke ile devam etmeye karar verir ama onu bekleyen sürprizler vardır...