~28~

69 22 14
                                    

(Medya🛐🛐🛐🛐🛐)

1 hafta sonra

~Naruto:

Tatil bitmişti. Şuan gecenin ikisi veya üçü olmalıydı. Eve dönüyorduk. Çocuklar uyumuştu. Sasuke ise uyumamak için direniyor gibiydi. Nedense Sasuke'nin tedirgin olduğu hissiyatına kapıldım. Nedenini bilmiyorum.

Yarından itibaren yorucu işlere kaldığım yerden devam ediyor olacaktım. Sasuke'yi her ne kadar evde yanlız bırakmak istemesem de hokage olmanın gerektirdiği sorumluluklar nedeniyle gitmek zorundaydım.

Eve varmamıza altı-yedi saat vardı. İlerideki benzinlikte mola verecektim. Fazlaca yorulduğum için dinlenmem lazımdı. Yolda uyumak istemiyordum.
_________________________________________

~Sasuke:


Uyumak istiyordum ama midem gereğinden fazla bulanıyordu. Hamilelikten nefret etmemin bir diğer nedeni de bu mide bulantısı. Gözlerimi zar zor açık tutuyordum.

Naruto benzinlikte durmuştu. Midem az da olsa rahatlamıştı. Beni araba da tutuyordu. "Naruto markete girebilir miyiz?" demiştim sakince. Naruto da onaylamıştı.

İkimiz de arabadan inmiştik. Naruto arabanın kapılarını kitlemişti. Sonra ise birlikte markete girmiştik. Ben direk olarak çikolata reyonuna koşmuştum. Naruto da gülümseyerek bana bakıyordu.

Bir sürü çikolata ve cips aldıktan sonra Naruto'ya midemin çok bulandığını söylemiş ve tuvaletin nerde olduğunu sormuştum. Naruto da beni tuvalete götürmüştü.

Biraz kustuktan sonra midem rahatlamıştı. Tuvalet kabininden çıkıp ellerimi ve yüzümü birkaç kere yıkamıştım. Sonra ise Naruto ile birlikte arabaya geri dönmüştük.

Üzerimde kısa kollu uzun bir tişört ve altımda rahat bir şort vardı. Nedenini bilmiyorum ama üşümüştüm. Naruto'ya üşüdüğünde söylemiştim oda bana belinde bağlı olan ceketini vermişti.

Kawaki ayaklarımın arasında uyuyordu. Şuan Kawaki gibi uyumak istiyordum ama uykum gitmişti. Naruto ise benim aksime fazlaca uykulu gözüküyordu.

_________________________________________

Saat 6 olmuştu ve benim gözüme gram uyku girmemişti. Kawaki de uyanmıştı kucağımda oturuyor ve meraklı siyah gözleriyle etrafı dikkatlice inceliyordu.

Bir elimle Kawaki'yi tutarken diğer elimle de telefonda sosyal medyada geziniyordum. Karşıma Naruto'nun ne zaman çektiğini bilmediğim tatildeyken olan bir fotoğraf çekmişti.

 Karşıma Naruto'nun ne zaman çektiğini bilmediğim tatildeyken olan bir fotoğraf çekmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fotoğrafı cidden ne zaman çekmişti? Ve bana sormadan niye instgrama yüklüyodu. Tamam yükleyebilir de insan söyler. Ama tatlı çıkmışım yalan yok.

Kawaki kucağımda huysuzlanmaya başlayınca onu uyutmaya karar vermiştim. Kawaki"yi uyutmaya çalışırken içimden keşke beni de biri uyutsa diye içimden geçirmiştim.

Naruto'ya baktığımda derin bir uykuya dalmıştı. Göz kapakları kıpırdıyordu. Büyük ihtimalle rüya görüyordu. Kawaki'yi uyutup pusetine geri koymuştum ve üstüne battaniyesini örtmüştüm.

Elimi Naruto'nun elinin üstüne koymuştum. Benim elime kıyasla Naruto'nun elleri daha büyük ve damarları daha belirgindi.

Eliyle oynamaya başlamıştım. Sonra ise Naruto'nun konuşmasıyla durmuştum. "Elime sapıklık yapmayı kesecek misiniz Sasuke Bey?" Demişti. Bende refleks olarak elimi ondan çekmiştim.

Uykulu gözlerle kafasını bana çevirmişti. Elimi tutmuştu ve inceliyordu. "Elin niye bu kadar pürüzsüz, minik ve sıcak?" Demişti. Cevap vermeden kafamı başka yöne çevirmiştim.

Naruto çenemi hafifçe tutarak beni kendine çevirmişti. Sonra ise dudaklarıma küçük bir buse konsurmuştu. Vücudumdaki bütün kanın şuan çekilip yanaklarıma sıçradı hissediyordum.

Arka koltuktan fotoğraf çekme sesi gelmişti. Arkaya döndüğümüzde Neoma sırıtıyordu. Fotoğrafımızı cekmişti ve "Aşk kuşları aşk yaşıyor" demişti. Domatese döndüğümü hissedince kafamı cama çevirmiştim.

(Biraz uzun sürdü yb atmam sowwy canlarığm)

Love You (Narusasu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin