~Naruto:
"Durumu ne Sakura?". Büyük bir endişeyle bir Karin'e bir Sakura'ya bakıyordum. Sakura en sonunda iç çekip konuşmaya başlamıştı.
"Kanında fazla derecede uyuşturucu vardı, uyuşturucu damardan verilmiş kolunda ve boynunda iğne izleri vardı. Vücudundaki izlere gelecek olursak tecavüzden şüpheleniyoruz. Çok fazla ısırık ve emmekten oluşan izler vardı. Ve anüsündede yırtılma var" demişti.
Bacaklarım dayanamadığı için kendimi bir anda koltuğa bırakmıştım. İki elimle ağzımı kapatmıştım. Gözümden yaşlae süzülüyordu.
Tecavü kelimesini duyunca dünya başıma yıkılmıştı. Hepsi benim yüzümdendi. Kendimi nasıl affettireceğimi bilmiyordum.
Sakura ve Karin beni teselli etmeye çalışıyordu. Odada Itachi ve Shisui de vardı. Itachi resmen bayılacak gibiydi Shisui dayanmış sessiz sessiz ağlıyordu.
~Sasuke:
Bilincim daha yeni yeni yerine geliyordu. Bir yatakta uzanıyordum. Serumlara bağlıydım. Ne işim vardı benim burda?
Kendimi zor da olsa yatakta oturur pozisyona getirmiştim. Oturduğum bacaklarımın yanında Naruto'nun kafasını gördüm.
Yerde oturuyordu. Kafasını kollarının ustüne koyup başını yana bana doğru çevirmişti. Uyuyordu.
O an ağlamak istedim. O an kendimi hastanenin camında aşağı bırakıp havada süzülmek istedim. Ama yapmadım.
Naruto'ya hala deliler gibi aşıktım. Ama yalan söyleyip söylemediğini bilmiyordum. Ve bu beni geriyor ve korkutuyordu.
Temkinli bir şekilde bir elimi Naruto'nun saçlarını koyup okşamaya başladım.
Beni aldatıyor muydu bilmiyordum. Ama hala ona deliler gibi aşıktım ve hep de olacaktım. Bir kişiye aşık oluyorsan ve o kişi için yıllarını verdiysen o kişiden vazgeçilmediğinin şimdi farkına varmıştım.
Naruto kıpırdanmaya başlayınca elimi saçlarından çekip başımı odanın penceresine çevirmiştim.
Naruto uyanınca bana direk olarak iyi olup olmadığımı sormuştu. Ben ise hiçbirşey demeden pencereden dışarı bakmaya devam etmiştim.
Naruto yatakta yanıma oturup elini yanağıma koyup birşeyler demişti. Ama ben dinlememiştim. Ona fazlaca kızgındım ve kırgındım.
Sonra ise bana "o gün sen gittikten sonra Hinata bana herşeyin bir komplo olduğunu kendi itiraf etti. O anları ses kaydına aldım eğer dinlemek istersen açıp dinleriz ve Hinata'nın sırf bizi ayırmak ve mutluluğumuzu bozmak için kurduğu komployu öğrenmiş olursun" dedi.
Bende dinlemek istediğimi söylemiştim. Bunun üzerine Naruto cebinden telefonunu çıkarıp ses kayıt programına girdi ve ses kaydını dinletmeye başladı
(Buraları yazmaya üşendim hinata komplo olduğunu falan itiraf ediyor öyle düşünün)
Şok olmuştum. Hinata benim ve Naruto'nun mutluluğunu kıskandığı için bizi ayırmaya çalışmıştı.
Gözlerimden yaşlar süzülürken Naruto'nun boynuna sarılmıştım. Aglayarak binlerce kez özür dilemiştim. Naruto ise beni sakinleştirmek için bir eliyle saçlarımı bir eliyle ise belimi okşuyordu.
Ağlamam durunca Naruto'dan ayrıldım. Naruto gözlerimdeki yaşları silmişti ve beni alnımdan öpmüştü.
Birkaç saat sonra
~Sasuke:
Sakura'nın odasındaydık bize birşey söylecekti. Naruto ile ikimiz merak ediyorduk çok geçmeden Sakura konuşmaya başlamıştı.
"Sasuke-kun sen hamilesin..." demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love You (Narusasu)
RandomHinata ile naruto evlidir ama sonra bazı olaylar yaşanır ve boşanırlar naruto hayatına sasuke ile devam etmeye karar verir ama onu bekleyen sürprizler vardır...