~33~

68 6 12
                                    

~Naruto:

Bilincim yeni yeni yerine geliyordu. Gözlerimi ilk açtığımda ışıktan dolayı gözlerimi yummuştum. Geri açtığımda ise kendimi bembeyaz odada yatarken bulmuştum. Hastanedeydim ama nasıl. Sonradan aklıma gelenler ile zihnim istila edilmişti.

Sasuke'yi bulduğumda bilinci kapalıydı. Sonra bir anda boynumda soğuk ve acı hissetmiştim sonrası karanlıktı. Boynumu sarmışlardı ve büyük ihtimalle de ense kısmım mosmordu. Galiba biri enseme metal bir nesne ile vurmuştu.

Ben aklımı ne oldu ile ilgili düşüncelerle meşgul ederken odaya bir anda insan topluluğu dalmıştı. Tabiki bu kişiler Sasuke nerde bakışı atan endişeli İtachi, İtachi'yi sakinleştirmeye çalışan Shisui, yine ne bok oldu diye bakan sakura ve artı olarak ben niye burdayım kafasındaki Nagato ve Yahiko. Kısacası çoğu kişi buradaydı.

Herkes birden beni soru yağmuruna tutunca "Yeter!" Diye bağırmıştım. "Hepsini Noah yaptı tamam mı Sasuke'nin en son bilinci kapalıydı ben de enseme alınca bilincim kapandı aptal Noah Sasuke'yi aldı!" Haykırırcasına konuşmuştum. Tabiki bu olaya en çok şaşıran Nagato olmuştu. "Naruto sen kafayı mı yedin Noah öldü tam 13 yıl önce onu kendi ellerimle öldürdüm!" Diye bağırmıştı Nagato. "Ölmemiş işte kendi gözlerimle gördüm biz tatilden dönerken bize kuş yoluyla bir mektup yolladı Sasuke'yi bir yere çağırmış ve ondan sonrasını böyle işte." Dedikten sonra kendimi sırt üstü yatağa attım.

Herkes kendi arasında birşeyler konuşmaya başlamıştı. Ama dinleme zahmetinde bile bulunmuyodum. Çünkü şuan tek düşündüğüm Sasuke karnındaki evladımız ve diğer çocuklarımızdı. Sahi çocuklar şuan ne durumdaydı. Yatakta doğrulup çocukların ne durumda olduğunu sormuştum. Önce birkaç saniye sustular sonra da çocukların herşeyi öğrendiklerini ve onlarla konuşmadıklarını söylemişti.

İçeri kucağında Kawaki ile tsunade girmişti ve kawaki boğazı yırtılırcasına haykırarak ağlıyodu. Tsunade gelip Kawaki'yi bana vermişti. Yarım saatlik çabamdan sonra en sonunda kawaki göğsümde uyuyakalmıştı. Bu yarım saatte de çoktan Sasuke için arama ekipleri gönderilmişti. Ama lanet olsun ki Sakura yüzünden yatakta kımıldamam bile yasaktı resmen.

Birkaç gün sonra

Sasuke hala bulunamadı ve bu benim git gide daha çok canımı sıkmaya başlamıştı. Boruto ve Neoma az da olsa benimle iletişim kuruyorlardı ama Menma'ya zor yemek yediriyordum. Tüm gün odasındaydı. Sasuke'nin pelerinine sarılıp tüm gün öylece duruyordu. Arada birşeyler mırıldanıyo ben odaya girince susuyodu. Bu böyle devam etmemeliydi Sasuke'yi bir an önce bulmalıyım.

(Hi bitches lar geri geldim bugün çok yazasım geldi 3 asır sonra yb atarım herhalde)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love You (Narusasu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin