~15~

105 22 65
                                    

Sabah

~Naruto:

Sabah uyandığımda saat 07.38 idi. Sasuke yatakta uyuyordu. Onu uyandırmadan üstümü giydim ve odadan çıktım. Sonra ise alt kata indim.

Mutfağa gidip kendime kahve yaptım. Bir an önce ayılmak istiyordum çünkü hala uykum vardı.

Kahvemin yarısına kadar içmiştim. Tam.o sırada bir miyavlama sesi gelmişti. Evde kedimiz yoktu? Aynı ses bir daha gelmişti. Bende merak edip ön bahçeye gitmiştim.

İlk başta görememiş olsam da sonrasında kafamı aşağı  eğince bir kedinin bana miyavladığını görmüştüm.

Bana birşey anlatıyor gibiydi. Kedi bahçenin kapısına gidip miyavlamaya devam etmişti bende anahtarımı ve telefonumu alınca evden çıkıp onu takip etmeye başlamıştım.

En sonunda beni kuytu bir yere getirmişti ve bir kutuya girmişti. Kutunun içine bakınca 2 tane minik kafa gördüm. Kedi doğum yaptığını ve yavrularının burada olduğunu bana göstermek istiyormuş.

Kutuyu kucağıma alıp kedilerle birlikte eve dönüyordum. Minik yavrular daha ayakta duramıyorlardı. Ama gözleri açıktı.

Eve gelince kapıyı açtım ve Sasuke karşımda sinirli bir şekilde duruyordu. "Nerdesin sen? Niye o telefon açılmıyor 3 kere aradım seni" dedi. Sonra ise kutuya bakınca kedileri gördü ve bir anda yüzünü gülümseme kapladı.

Kutuyu benden alıp kedileri incelemeye başlamıştı. Bende kapıyı kapatıp Sasuke'nin yanına gitmiştim. "Kedi bana yabrularının yerini gösteriyordu peşinden gitmiştim telefonum sessizde kalmış" demiştim.

Sasuke buna karşılık beni öpmüştü ve kutuyla birlikte mutfağa gitmişti.

Bende Sasuke ile birlikte mutfağa gidip dolaptan ton balığı konservesini çıkarıp bir kaba dökmeye başlamıştım. Diğer bir kaba ise şu doldurup ikisini birlikte yere koymuştum.

Anne Kedi koşarak yemek yemeye gelmişti soluksuz yiyordu.

Sasuke'ye baktığımda ise çok şirin ve masum bir şekilde yavru kedileri izleyip parmağıyla dürtüyordu.

Bende Sasuke'yi izliyordum. Gidip ona sarılmıştım ve "artıi bizim kedileriniz olsun mu" demiştim.

Sasuke ise hızlıca kafasını evet anlamında sallamaya başlamıştı adeta bir çocuk gibiydi ve sadece bana özel bir çocuktu.

"O zaman alışverişe gidip kediler için eşya ve mama almamız gerekiyor" dedim. Sasuke ise hemen yerinden kalkıp "hadi gidelim" demişti.

Üst kata çıkıp üstümüzü değiştirmiştik.

(Naruto'nun giydiği)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Naruto'nun giydiği)

(Sasuke'nin giydiği)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sasuke'nin giydiği)

Birlikte arabaya binmiştik ve direk olarak avm'ye gitmiştik. Avcı'nın otoparkında arabayı park ediyordum. Park ettikten sonra ise Sasuke ile birlikte avm'ye girmiştik.

Sasuke'nin elini tutmuştum ve sonra ise yanağına öpmüştüm. Sasuke ise utanıp başını benim zıt yönüme çevirmişti. Hafif kıkırdayıp Petshop'a girmiştik.

~Sasuke:

Ben kedi evlerine bakıyordum naruto ise 15 adım ileride kedi masalarına bakıyordu. Bir anda biri gelip Naruto'nun boynuna kollarını dolayarak Naruto'nun dudağına yapışmıştı.

O kişinin Hinata olduğunu görünce Naruto'nun yanına gidip Hinata'yi itmiştim. Hinata bana bakarak "Hayatım hani bundan ayrılacaktın" demişti Naruto'ya.

"Ne saçmalıyorsun lan sen" demişti Naruto. Ben ise şok olmuş şekilde bir Naruto'ya bir Hinata'ya bakıyodum.

Naruto gerçekten böyle birşey mi demişti Hinata'ya? Naruto beni mi aldatıyordu? Aklımda bunlar gibi bir sürü soru dönerken Hinata konuşmaya başlamıştı.

"Hadi ama Naruto. Planı unuttuğunu söyleme bana Sasuke'yi sırf Kawaki'de sharingan olsun ve daha güçlü olsun diye yaptın. Bu da zaten planın bir parçasıydı. Sonra ise Sasuke'den ayrılıp Kawaki'yi kendin alıcaktın."

Naruto'ya şok olmuş biçimde bakıyordum. Naruto bana dönüp "öyle birşey yok sakın bunun dediklerine inanma" dedi.

"Ne yani? Sabah evden ayrılıp benimle sevişmek için evden ayrılıyorsun ve Sasuke'ye sonra bunun dediklerine inanma mı diyosun?" Diyince nefesimin kesildiğini hissetmiştim.

"Boynundaki morluklar da bu sabah bıraktığım izler" dedi. Naruto'nun boynuna bakınca gerçekten de boynunda morluklar vardı.

Naruto gerçekten beni aldatıyor muydu? Koşarak oradan uzaklaşmıştım ve avm'den çıkmıştım. Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Naruto'da peşimden gelip herşeyin bir oyun olduğunu ve ona güvenmemi söylüyordu.

Ben ise Naruto'yu takmayıp abimi arıyordum. Abim telefonu açınca konum atıcam oraya hızlıca gelip beni alır mısın diyip telefonu kapatmıştım ve abime konumu atmıştım.

Naruto bana yaklaşıp "Sasuke-" dediği an suratına tokadı indirmiştim. "SAKIN! SAKIN BENİM ADIMI AĞZINA ALMA NARUTO UZUMAKİ YÜZÜNÜ BİLE GÖRMEK İSTEMİYORUM" diyip abimi beklemeye devam ettim.

Love You (Narusasu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin