~20~

76 21 3
                                    

~Naruto:

Alt katta yemek hazırlıyordum. Sasuke duşa gireceğini söyleyip hızlıca üst kata çıkmıştı.

Banyoya girince kapıyı kapatıp kilitlemişti. Ona gerçekten üzülüyordum ve bebeğin babasının ben olmama ihtimali ömrümü kemiriyordu sanki.

Yaklaşık 1.5-2 saat geçti Sasuke hala duştaydı. Bjr gariplik vardı. Sasuke normalde 10 dakikadan fazla süre duşta durmazdı.

Üst kata banyonun önüne geldim. Menma kapının önünde "Anne iyi misin" diye soruyordu. Bende Menma'ya noldu diye sormuştum.

"Kawaki'nin emziği banyoda kalmıştı. Onu alıcaktım ama annem duştaymış ve cevap vermiyor" dedi. Endişeli bir şekilde kapıyı yumruklamaya başlamıştım.

"Sasuke. Sasuke kapıyı aç." Dedim. Cevap yoktu. Su hala akıyordu. Kapıyı zorlamaya başladım ama lanet olsun ki kilitliydi.

Menma'ya geri çekilmesini söyleyip kapıyı yumruklamaya ve tekmelemeye başlamıştım. Elim hafiften kanamaya başlamıştı ama umurumda değildi.

En sonunda kapıyı açmıştım. Menma'yı zorla odasına gidip çıkmamasını söylemiştim.

İçeri çok fena buhar olmuştu. Duşakabinin yanına gittiğimde yerin kanla kaplı olduğunu gördüm.

Sasuke yerde yatıyordu. Yerde yanında kanlı bir jilet vardı. Bileklerini kestiğini anlamam uzun sürmemişti.

Suyu kapattım ve Sasuke'yi duşakabinden çıkarıp yere yatırdım. Vücudunun bazı yerlerinde sıcak sudan dolayı oluşan yanıklar vardı ama çok azdı.

Gidip bazı kıyafetler ve bileklerindeki kanamayı durdurmak için bazı şeyler almıştım. Sasuke'nin üstünü giydirip bileklerini sarmıştım.

"Sasuke sakın beni bırakma. Beni ve çouklarımı sakın bırakma" demiştim. Direk olarak Sakura'yı aramıştım. Ambulans ile birlikte geleceğini söylemişti. Bende onaylayıp beklemeye baâlamıştım.

Sıcak sudan mı bilmiyorum ama Sasuke'nin ateşi var gibiydi. Yanakları kızarmıştı. Yeni fark etmiştim. Vücudunun her yerinde izler vardı.

O sırada |İtachi bana herşey yolunda mı Sasuke nasıl?| diye mesaj atmıştı. Sasuke'nin tecavüze uğradığını biliyordu bu yüzden sormuştu.

Mesaja sadece görüldü atmıştım. Sonra ise neden görüldü atıyosun gibisinden birşey demişti. En sonunda aramıştı.

İlk başta açmamıştım. En sonunda açmıştım. İlk başta niye gorüldü atıyosun ve açmıyosun diye fırça atmıştı. Ben durumu açıklayınca bir süre sessiz kalmıştı ve sadece "Ne" diyebilmişti.

O sırada ambulans gelmişti kapatmam lazım diyip kapatmıştım. Büyük ihtimalle İtachi hastaneye geçecekti.

Sakura'ya ve yanında gelen sağlıkçılara kapıyı açmıştım. Onlarda banyoya gelip Sasuke'yi ambulansa taşımışlardı.Ben ise arabayla onları takip edecektim.

~Ambulansın içinde:

Sağlıkçı1: nabzı gitgide zayıflıyor.

Sakura: kanamayı durduramıyorum acilen dikiş atılması lazım.

Karin: ateşi 39.1 havale geçiriyor.

Sakura: HASTANEYE NE KADAR KALDI.

Şoför: 5 dakikaya hastaneye varmış oluruz.

Karin: KALBİ DURDU NEFES ALMIYOR.


(Alın size yb)

Love You (Narusasu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin