🔥BAŞROLLER 🔥
💥ALEXSANDRİA FOREMAN: Ölüm Kraliçesi
Alexsandria ( kısaltmasıyla Alex) daha insan yılı ile 5 yaşındayken ailesini bir yangından dolayı kaybetmiş ve kolları yanmıştır. Alex, vücudunda onun sebebini bilmediği insanüstü özellikler taşır . Bu da onu daha tehlikeli ve daha zeki yapar .
💥FATİH KORAL : Nemesis 🔪⛓️🩸
Her ne kadar ailesinin gözünde normal bir öğretmen ve evlat olarak gözükse de , polis babasına rağmen gizliden gizliye Nemesis 'dir . Cinayetler işler ,para karşılığında görevler yapar . 25 yaşındadır. Teşkilatta üç asıl yöneticiden biridir
✨YARDIMCI KARAKTERLER✨
💥SERHAT UZUNER:
Nemesis' in en yakın dostudur ve aynı zamanda Berkay ile birlikte Nemesis' in çocukluktan beri arkadaşı dır. Şahin ' in gizli teşkilatında 3 asıl yöneticiden biridir. 32 yaşında Doktor' dur.
💥BERKAY ÇAKIL
Nemesis' in çocukluk arkadaşıdır. Ve teşkilatta 3 Yönetici üyeden birisidir. Oldukça deli dolu birisidir. Serhat ile aynı hastanede doktordur. Fakat Serhat mesleğinde daha gelişmiş durumda dır.. 26 yaşındadır.
💥RAFAEL
Rafael, Alex çeteye zorla katıldığında ona sırtını geren kişidir. Her ne kadar çete zoru ile Alex ile birlikte sevgili olsalarda , aralarında ki ilişki abi -kardeş ilişkisini geçmemiştir. Alex' ten sonra en tehlikeli kişidir.
💥LEYLA KAROĞLU ( Ajan X)
Ajan X ( diğer adıyla Leyla) teşkilat için çalışan ajanlardan birisidir. Görev için yapmayacağı şey yoktur. 23 yaşındadır.
Kızıl saçlı ve mavi gözlü bir afettir.💥CATALİNA ( Catly)
Kendisi 16 yaşındadır. Alex'ten 2 yıl sonra çeteye zorla dahil edilmiştir. Bipolar hastasıdır .
💥FIRAT YAKUT ( Ajan B)
Kendisi Alex ' in en güvenilir adamıdır . Alex ' e olan sadakati sonsuzdur. Geçmişte yaşadığı bazı talihsizler ,onu Alex' e daha çok bağlamıştır.
Umarım beğenmeniz dileklerimle....💗⭐😸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSPANYOL GÜNEŞİ (Düzenleniyor!)
FantasiaArdından şu cümleyi kurdu. " Gözlerimin ,Şeytandan bana bir armağan olduğunu ve sarı harelerine lanetler üflendiğini söyledin fakat öğrettiler." Gözleri kalabalık içinde beni buldu. " Şeytan'ın armağanı değil, güneş parçaları ile donatıldığını , y...