Keyifli okumalar!!😊Bölüm Müziği:Tuğkan-Derya
Fatih'in anlatımıyla......
Yaklaşık iki saattir kızın uyanmasını bekliyorduk. Kız revirde ki yatakta yatıyordu.
"Aferin fatih gerçekten iyi halt ettin!" Serhat'in söylenmesi daha çok sinirimi bozuyordu. Sinirle ayağa kalktım.
"Sanki ben yapmasaydım sen hiç yapmayacaktın değil mi serhat? Ulan en azından yaşıyor, seni tutmasaydık öldürecektin lan!!"
Serhatte sinirle ayağa kalkıp "Benim le düzgün konuş fatih sana kimse bağırma hakkı vermiyor!""Beyler yeter!, şuan kavga etmeyi bırakıp duruma odaklansanız diyorum ha?" Berkay haklıydı ,ikimizde yerlerimize oturduk.
"Şimdi ne olacak peki? Berkay yanlışlıkla senin adını verdi Fatih? "
Sonra Berkay , Serhate dönüp " Ne yapsaydım ? Öylece şaşkın şaşkın kıza bakıyordu?, Neyse boşverin , kız zaten Türkçe bilmiyor ki! Bir kelime sanmıştır onu!"
"İnşallah öyledir Berkay, yoksa benim sana ne yapacağımı asla tahmin bile edemezsin " gerçekten eğer kimliğim açığa çıkarsa Berkayı öldürürdüm.
"Amaaan boşver! Kafaya takman bile hata!"
Serhatle ikimiz bazen Berkayın bu rahatlığına şaşırıyorduk ."Siz onu bunu boşverinde bu kız hâlâ uyanmadı , bir şey olmadığına emin misin serhat?"
Bakışlarım kıza döndü . Yatakta saatlerce uyuyordu. Yüzündeki hava makinesi ile nefes almasında yardımcı oluyordu.
"Normal gözüküyor ama kafama takılan bir şey var, gereğinden normal bir insana göre hızlı nefes alıp veriyor ve kalp atışları çok hızlıydı.
Hepimiz tekrar ona baktık.
Berkay kıza bakarken, "sizce kaç yaşında?"
Gülüp "Bu soru yeni mi aklına geliyor?"dedim.
"Şuan sorma fırsatım oldu .""Bence yirmi iki ya var yada yok ." Hemen Serhate dönüp "Yok artıķ Serhat' o kadar büyük gözükmüyor. "
"Bence ondokuz ancak var" Berkay'a baktım bu sefer de, sonra kıza baktım . Çok güzel bir yüzü vardı. Yüzündeki morluklar bile bu güzelliği kapatamıyordu.
"Bence de " diyebildim ."Abi kafam da bir soru var, neden normal bir hayat varken neden seri katil olmak? Hayır kaosu seviyor diyeceğim ama poliste olabilirdi veya bizim gibi bir görevde bulunmak, neden kötü karakter?" Berkay çok meraklıydı, gerçi sadece o değil, ben de bu kız hakkında çok şey merak ediyordum.
"Manyağın teki işte!" Serhat bu kıza pek alışamamıştı görünürde.
"Asya'dan iki yaş büyük sadece !, şuan üniversite sınavına çalışması gerekirken eli silah tutuyor, kim bilir kaç kişiyi öldürdü!" Dediğim şeyle ikisi bana baktı.
Berkay sırıtıp" Ay bide böyle bir kız kardeşim olsaydı ne yapardım acaba! Ay Allah korusun!" Deyip duvara üç kez vurdu.
"Çok ünlü ama! " dedi Serhat . "Kim bilir kaç yıldır yapıyor, sizin yapmadığınızı bu küçük sürtük yapıyor helal olsun, hayran olunası!".
Berkay la ikimiz aynı anda ters bakışlar atınca,"Ne ? Haksız mıyım? " diyebildi.
Bir süre sessiz kaldık. Kaç dakikadır bilinmez ama kız kıpırdamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSPANYOL GÜNEŞİ (Düzenleniyor!)
FantasiaArdından şu cümleyi kurdu. " Gözlerimin ,Şeytandan bana bir armağan olduğunu ve sarı harelerine lanetler üflendiğini söyledin fakat öğrettiler." Gözleri kalabalık içinde beni buldu. " Şeytan'ın armağanı değil, güneş parçaları ile donatıldığını , y...