Keyifli Okumalar...
05:00
Alexsandria ile anlaşma yapalı 10 saat geçmişti. Toplam 3 gündür eve gidememiş ve iş yerime gidememiştim. Kesin heryerde beni arıyorlardı. Ve bunların dışında, karanlık hayatımdaki kurbanları zamanında avlayamamıştım. Eğer güçlü mafyalar bir olup kimliğimi bulurlarsa ayvayı yemiştim.
Şimdi ise hiçbirşey olmamış gibi Alexsandria hanım'ın gizemli misafirinin gelmesini kapı'nın önünde bekliyorduk.
Alex tam ortada iken , onun sağında Fırat, solunda ben ve benim yanımda da Serhat ,Berkay ve en uçta Ajan X vardı. Yüzümü ona hiç çevirmeden komuştum.''Demek senin dostluğunda böyle , iş birliği yaptığın adamların kimliğini ifşa ederek ve başlarını belaya sokarak iş birliği yapıyorsun.''
O da aynı şekilde bana yanıt verdi.
'' Merak etme Fatih , herşey benim kontrolüm altında olacağından emin ol .'' Histerik şekilde güldüm.
'' sana güvenmiyorum.''
''Şuan güvenmenizi beklemiyorum . Ama şunu biliyorum ki, aradan biraz zaman geçince bana canınızı emanet edecek kadar güveneceksiniz.''
İkimiz aynı anda başlarımızı birbirimize çevirdiğimizde sadece birbirimize baktık ve geri önümüze döndük.
Kapılar açılmaya başladı . İlk gözüken bizim ajanlardan ikisi oldu. Ardından onların arkasından bir ajan daha ve ondan destek alarak yürüyen genç bir kız gözüktü. Kızın sağ bacağı sargıdaydı. Yüzünün sağ tarafını nedense saçlarıyla saklıyordu.Uzun ve koyu kahve saçları , yeşil gözleri vardı. Alex'den daha genç olduğu aşikardı.Alex birkaç adım öne çıktı. Gözlerindeki sahte ifadelerinin yerini anlayamadığım bir duygu sarmıştı sanki. Sarıları artık daha çok parlıyordu. Öndeki ajanlar çekildiğinde , kızın bakışları hepimizi teker teker incelediğinde en son Alex'i bulmuştu. anında olduğu yerde durdu. gözlerini kırpmadan Alex 'e bakıyordu. gözleri dolmaya başladı.
Bir hışımla destek aldığı ajan'ı bırakıp , topallayarak Alex' e koşmaya başladı. Alex' te ona doğru kollarını açarak koşmaya başladı.
'' ALEXSANDRİA!'' diye bağırdı kız ağlayarak.
'' CATALİNA!''
topallayan kız tam düşecekken Alex onu tuttu ve anında kendine çekip sarıldı.''ALEX!'' diye inledi kız.
'' sonunda kavuştun bana Catly.''
' Catly ' ismini duyunca hepimiz dumura uğramıştık. Bu kız haftalar önce Alex 'i gizlice aramıştı. Bu kız o çetedendi. Bu kız ,Alex ve Berlin ile o gece planda bulunmuştu.
Kız ağlarken omuzları sarsılıyordu. Ağlaması biraz kesilince Alex'in yüzünü ellerine alarak incelemeye başladı.'' Sen çok iyi gözüküyorsun. Saçların uzamış, yüzüne biraz olsun renk gelmiş Alex . Göz altların dışında, onlar değişmemiş. Ama gözlerine can gelmiş Alex! . Tanrı Aşkına yaşıyorsun! ''
'' Maalesef bir türlü geberemiyorum Catly, naparsın.''
Catly 'nin İngiliz aksanı ve Alex ile ingilizce konuşması ilgimi çekmişti.
Alex 'in son dediği Catly'i sinirlendirmiş olacak ki anında Alex 'in yüzüne sert bir yumruk geçirdi.
Alex gerileyip yere düşmüştü.'' Şimdi o onun anasını bellemez mi!'' dedi Berkay .
''Catly bizden yürekli çıktı.'' dedi Serhat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSPANYOL GÜNEŞİ (Düzenleniyor!)
FantasiaArdından şu cümleyi kurdu. " Gözlerimin ,Şeytandan bana bir armağan olduğunu ve sarı harelerine lanetler üflendiğini söyledin fakat öğrettiler." Gözleri kalabalık içinde beni buldu. " Şeytan'ın armağanı değil, güneş parçaları ile donatıldığını , y...