Hani bazen sınavda doğru olduğundan çok emin olduğunuz bir soru vardır, cevaplar açıklandığında yanlış olduğunu öğrendiğiniz anda hissettiğiniz o acı duydu..
Şuan benim yaşadığım da buydu , yaklaşık 15 dakikadır birbirimize bakıyorduk."Hey orada mısın, evet bana lens getirecek misin ,çünkü şuan bile ışıktan gözüm acımaya başladı da? "
Konuşması ile kendime geldim .
"Tamam getireceğim ama bir şartla!" Önce bir off dese de sonra onaylamıştı.
" Senin geldiğin arabanın içinde olan bavulun şifresini söyleyeceksin?"
"Alt tarafı bir bavul işte , içinde kıyafet var, ne yapacaksın ? , Benim sütyenlerimi mi takacaksın?"
Aslında kraliçe , o kadar egemenliği olan ve istese kıyafet bile çalabilen bir insanın yanında bavul taşımasını beklemem , neyse derhâl söyle yoksa lensleri unut, ha birde bu zayıf noktanı Serhatlerle paylaşmamı istemiyorsan?
Kız sırıttı , " Sen o kadar da kuş beyinli değilmişsin ha karga? "
"Meslek sırrı." Dedim.
Derin bir nefes alıp "280809" dedi .
Şifre de çok "8" ve '0' sayısı vardı."Bu şifre özel mi?" Sorusu çıktı ağzımdan.
"Olsa bile seni ne ilgilendirir kuşcuk!"
"Bana sesini yükseltemezsin ayrıca adımla alay edip durma!"
"Ne yapayım yani , gözüm acıyor burda, biraz hızlı olsan ha?"
Sırıttım "üzgünüm bu akşamı beklemen gerek bir işim var"odadan çıktım. Çıkarken arkamdan 'pislik' diye bana bağırmıştı.
Berkay uyanmış olmalıydı ki yattığı koltuk boştu ve toparlanmıştı. Odasına gittim. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Berkay birkaç araştırma yapıyordu.
"Ben çıkıyoum Berkay , şu cadıya dikkatli ol!"
Başını bilgesaydan çekmeden"iyi günler"dedi.
"Neye bakıyorsun sen?" Yanına gittim,ekrana baktığımda kraliçe hakkında bazı videolar vardı.
"Abi bu nasıl bir eğitim, bende böyle eğitilsem akıl sağlığımı kaybederdim.Kız gene iyi dayanmış.
"Bu videoları nereden buldun?"
" Bilemiyorum, bu sabah saat 04:00 da bizim mail'e yollanmış, ancak bu hesap gizlenmiş,sınırlı sayıda bilgi ediniliyor, bilgilerden birkaçı ' İspanya 'dan yayınlanmış olması."
Video' da bir odanın içine kapatılmış bir kız vardı. 13 yaşında ancak vardı. Uzun siyah saçlı bir kız 'dı. Saçları o kadar uzun ve güzel di ki , bacak diz kapağına kadar geliyordu. Kız arada sırada odanın içinde dolaşıyor, bazen oturup ayıcığına sarılıp ağlıyor, bazen de kapıyı yumruluyordu.
kapıyı yumruklarken bir yandan da ;"Déjame ir, te maldicen. Te ruego que me dejes ir, te daré lo que quieras. ¡ayuda!(bırakın beni ,sizi lanet olasılar .
yalvarırım bırakın beni , ne isterseniz veririm . imdat!)"Diye bağırıyordu. Sonra kamera ya bir çift altın göz takıldı. Ama kalite biraz eski olduğu için gözler kamera hatası gibi görünüyordu.
Bunu yapanlar, bir sürü videoları birleştirip koca bir video yapmışlardı.
2. Videoda ise zorla ellerinden tutularak saçları kesilen bir kız vardı. Yüzünde morluklar , kanayan yaraları vardı. Saçlarının her bir tutamı kesildiğinde o kadar çığlık atıyordu ki , Berkay bir süre bilgisayarın sesini kısmıştı. Bu yine aynı kızdı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSPANYOL GÜNEŞİ (Düzenleniyor!)
FantasiaArdından şu cümleyi kurdu. " Gözlerimin ,Şeytandan bana bir armağan olduğunu ve sarı harelerine lanetler üflendiğini söyledin fakat öğrettiler." Gözleri kalabalık içinde beni buldu. " Şeytan'ın armağanı değil, güneş parçaları ile donatıldığını , y...