Keyifli okumalar...
Labrint - Mount Everest
Bazen bazı planlarımız yolunda gitmez. Hatta bu ''bazı'' kelimesi benim için ''çoğunlukla'' olur.O kadarhazırlarsın ,ayarlarsın ve planının işlediği sana karşılık vereceği günü beklersin. Planının olumla sonuçlanması senin için en büyük hazinedir. -Tabi bu plan tamamlanmadığı halde harekete geçerse, bedeli de ağır olur. Örnek olarak Berlin'i kaybettiğim plandan bahsedebiliriz.
1 YIL ÖNCE İSPANYA - PLAN GÜNÜ
Saat 03:15Catalina 'nın Anlatımıyla.....
Binanın koridorlarını kontrol ediyordum. Odamda olmadığım anlaşılırsa, Baba beni çok ağır şekilde cezalandırırdı.
Berlin' in kaldığı oda'nın önüne geldiğimde, kapının altından geldiğimi haber eden bir not gönderdim. Yaklaşık bir dakika sonra Berlin kapıyı yavaşça açtı.
İçeri girdiğimde oda karanlıktı. Yalnızca Dolunay 'ın ışığı odayı biraz olsun aydınlatıyordu.
Odanın köşesindeki tekli kotuklara baktığımda Alex 'i gördüm. Oldukça rahat görünüyordu, üstünde siyah saten bir gecelik vardı , saçları ise her zaman ki gibi dağınıktı. Elinde ki şarabından yudumlarken , bakışlarını bana çevirmişti. Ayağa kalkıp karşıma geçtiğinde gözlerindeki parıltının hiç bu kadar parlamadığı aklıma gelmişti bir an.''Hoşgeldin Catly.''
''Eğer bulunduğumuz durum iç açıcı olsaydı Hoş gelebilirdim Alex.''
''Haklısın , tahmin edebiliyorum ne hissettiğini.''
'' Sen bence sadece tahmin etmekle kalmıyorsun Sevgilim."
Berli'nin neyi kastettiğini anlayınca gülmemek için kendimi zor tuttum.
''ha ha ha çok komik Berlin. iyiki bir farklıyım yani, beni iyice oyun haline getirdiniz sizde .''
''Alex neden bu odadayız, senin odan daha güvenli değilmi? , hem bütün koridorlarda kamera var , bizi görmemişler midir?''
'' Eğer birileri uykuya dalmasaydı , belki görebilirierdi bizi.'' dedi ve bana göz kıprtı . Sonra berlinin kolundan tutup yatağı gözleriyle işaret etti.
" Ne yani bu durumda bile-" cümlem yarıda kaldı çünkü Berlin çoktan yatağın altını açıp , gizli bir kapıyı açığa çıkarmıştı.
Alex kapıyı açıp içeriye girdiğinde onu takip etmiştik.
İçerisi koyu mobilyalarla kaplıydı. Bir duvarın tamamı kitap rafıyla kaplıydı. Duvar rengi klasik beyazdı işte." Bu odayı hangi ara yaptığınızı sorabilir miyim?"
"Bende daha 2 hafta önce öğrendim Catly , Burayı Alex Kurmuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSPANYOL GÜNEŞİ (Düzenleniyor!)
FantasyArdından şu cümleyi kurdu. " Gözlerimin ,Şeytandan bana bir armağan olduğunu ve sarı harelerine lanetler üflendiğini söyledin fakat öğrettiler." Gözleri kalabalık içinde beni buldu. " Şeytan'ın armağanı değil, güneş parçaları ile donatıldığını , y...