°6

633 72 149
                                    

"oyun moyun yok bitti"

Son dediğinden bu yana iki gün geçmişti. Gerçekten de Doruğu okulda hiç görmemiştim.
Uzandığım yatakta dururken yanıma Helin geldi. Derse çıkmak için hazırdı.

"Asiye dersin yok mu kızım kalksana"

"hiç gidesim yok Heloş"

"ne demek gidesin yok kızım. Daha döenmin başından"

Beni yattığım yerden doğrultup oturur pozisyona getirdi.

"saçmalam Asiye. Bu kadar merak ediyorsan ara. Ha yok umrumda değil diyorsan kalk okula. Kızım sen ne diye şu gereksiz erkekler için canını yakıyorsun ya"

"ya Heloş seni de anlamıyorum ha. Başta Doruğuna kalbini kırarsın yapma dedin. Şimdi de bana ne hali vsrsa görsün diyorsun. Karar ver dorukcu musun benci mi"

Helin kahkaha atarak yanıma oturdu.

"deli kız tabi ki senciyim. Ama diyorum ki tanımadığın biri için kederlendin kaç gündür."

Oturduğum yerde kalkıp duvardaki aynaya bakıp kendime kızdım.

"ya o değilde bu salak Batuhan şimdi oyunu öğrenirse beni herkese rezil de eder"

"amann boş yapmasın. Bence o, o gün herkese yeterince rezil oldu zaten"

Helinin dediklerini haklı bulsamda dayanamayıp mesaj atacaktım sanırım bugün.

Helinin zorla kolumdan çekip ilerletmesi ile koşa koşa yürümek zorunda kaldım.

Derse girmiştim ama ne dersti. O kadar zor dinliyordum ki. Ben neden bu çocuğu bu kadar takmıştım. Batuhana rezil olmaktan mı korkuyordum yoksa gerçekten o gün Doruğu üzdüğünü düşündüğüm için mi.
Bence ikincisi daha mantıklıydı. Çünkü o bana yardım edip oyununa dahil olmuştu ben ise bilmeden onu kırmıştım.
Telefonumu alıp WhatsAppa girip doruğa baktım. Çevrimiçi olduğunu görünce hemen yazmaya başladım.

"doruk, neden okula gelmiyorsun. Mat2 dersine de gelmedin"

Attığım mesajtan sonra anında beğenmedin. Sanki her zaman konuşuyorum gibi yazmıştım. Umarım cevapı verirdi. Çevrimiçi ama yazmıyordu.
Yazsana oğlum yaaa.

Hah gördü. Allahım gördü. Hemen bir mesaj daha yazdım.

"o gün olanlar için özür dilerim. Haklısın bu oyun baştan olmamalıydı. İzin ver gönlünü alayım bari"

Anında görüldü olması sevindim. Ama sonrasına hemen çevrimdışı olması suratımın asılmasına sebep oldu.
Haha bana görüldü ha. Yuh be.

Sinirle telefonu kapatıp derse odaklanmaya çalıştım. Ne kadar odaklanabilirsem tabi.
Dersin bittiğini yanıma gelen sınıf arkadaşlarımla fark etmiştim.

"Asiye bahçeye geçiyoruz gelsene"

"hiç havamda değilim Selin ya."

"saçmalama hadi ya. Allah Allah bir kendine gel artık kızım"

Selinin enerjisine asla yetişemeyecektim sanırım.

"tamam siz geçin bende otımattan kahve alıp geliyorum"

Bizimkiler çıkarken bende koridordaki otomata gittim. Otomata parayı atıp seçeneğime basıp beklerken arkamdan bir kol uzandı ve yanımda durdu. Diğer tarafıma da bir kol durduğunda arkamı döndüğümde Batuhan kolları ile beni köşeye çekmişti.

Oyun BozanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin