°10

881 81 88
                                    


İçtiğim soda bittiği için pipetimden garip sesler çıkıyordu. Bu sesten insanlar rahatsız olurdu ama ben insanları rahatsız etmeyi severdim.

"şunu yapmasan mı artık"

Doruk dik dik bakıyordu suratıma. Bende ona dik dik bakarken birden ikimizde kahkaha attık.
Doruk ile aramız hee geçen gün daha iyi oluyordu. Ve birbirimize daha çok bağlanıyorduk.
Mesela Doruk üzerime daha çok titrer olmuştu.

"siz hepiniz içki içerken ben neden içemiyorum acaba"

"çocuklara zararlı, ayrıca hatırlatırım bende içmiyorum."

Gözlerimi devirip doruğa baktım.

"bla bla bla. Ben miyim çocuk"

Doruk gülerek bakıyordu bana.

"evet senain çocuk."

Bende onun gülüşüne eşlik ettim. Biz ikimiz yan yana gelince harbiden çocuklaşabiliyorduk. Sanki ben 19 yaşında, o da 22 yaşında değilmiş gibi.

Doruğu ikna etmemle daha doğrusu ben ve Helin bir gece kulübüne gelmek istedik, Dorukta neymiş tek kız başımıza olmazmış diye peşimize takıldı. Şikayetci değildim. Onunla vakit geçirmeyi seviyordum.

"haa biliyor musun annem borcunu yatırdı. Şaşırdım hiç beklemiyordum. Harcadığı bursumu geri yolladı hatta üstüne bir de 200 lira fazla."

Doruğa artık ailemle ilgili çoğu şeyden bahsediyordum. Zamanında Batuhana bile anlatmamıştım oysa. Ama Doruk sanki güvenli bir limandı. Ve ben ne olursa olsun. Bu oyun bittiğinde de onu kaybetmek istemiyordum.

"iyiymiş. Artık benim ısmarlamama gerek kalmadı"

"aynen bugün her şey benden"

"abartma istersen kıvırcık"

İkimiz yine kahkaha atarken Helin koşarak yanımıza geldi.

"Asiye, şu sahneye çıkana bakar mısın. Ben delirmedim demi"

Helinin dediği ile sahneye bakarken elimdeki bardak öylece havada asılı kaldı.

Batuhan sahneye çıkmıştı. Elinde gitarı ile önündeki mikrofonu ayarlamaya çalışıyordu. Onun burada ne işi vardı.

"iyi akşamlar herkese. Bugün burada arkadaşımın mekan açılışı için sizlere bir kaç parça bir şeyler söylemek istiyorum. Herkese iyi eğlenceler"

Herkesin bir anda alkış tutmasıyla ben hala dik dik bakıyordum.

"istersen gidelim"

"ne alaka canım. Bana ne. Ben eğlenmeye geldim"

Önümdeki masaya bardağımı koydum. Tekrar gülmeye çalıştım ama olmuyordu.

Her yeni güne senle başlamak varken
Neden ayrı düştük, inanki hiç bilmem
Benim için öylesine bir aşk değildi ki
Seninle yaşananlar ömrümde ilkti

Söylediği şarkının sözleri içime içime dokunuyordu sanki.
Batuhan karanlığa ve kalabalığa rağmen gözlerini gözlerime dikmişti.

Özledim gülüm, özledim seni
El ele olsak eskisi gibi
Özledim gülüm, özledim seni
El ele olsak eskisi gibi


Gözlerimin dolmaya başlaması ile kendime çeki düzen verdim. Saçmalama Asiye. Saçmalama kızım. Bitti artık. Pişman olan o sen değil.
Kendi kendime söylensem de bir damlaya engel olamadım.
Doruk bunu fark etmiş olacak ki önüme bir bez uzattı.

Oyun BozanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin