~11~

20 2 0
                                    

На сутринта:
Събудих се и първото нещо, което видях бе ,малкият ми Кук.Станах леко от леглото, гледах да не го събудя.Слязох в кухнята,бях много гладен.Направих си сандвич,след като го изядох се запътих към хола.Чудих се какво да правя.Реших да се отбия при Джимин.Влязох в стаята му.Това което видях,ме шокира леко,ама донякъде беше смешно.
~~
Аз:Хей,Джиминшии..Вече сам ли се задоволяваш?
Джимин се стрестна и веднага си зави голото тяло..
Джимин:Оххх..Тае стрестна мее.Какво те води на сам?
Аз: Еми..Кук още спи и ми беше много скучно,и реших да ти досаждам мъничкооо..
Джимин:Оф добре.. Само излез да приключа,но ако искаш остани и ми помогни с проблемчето..
Аз:Ааа не не..
Набързичко излезнах от стаята на Джимин.Чудих се дали да седя пред вратата,или да ида при Кук.Естествено ,че избрах второто.Качих се по стълбите и влязох в стаята ни.Обаче Куки не беше в нея.Чух течащият душ в банята(явно се къпе).Легнах на леглото и чух,че телефона на Кук звънна.Помислих,че е пак онази Юн-Кюнг.Обаче за щастие не беше тя.Беше Куон Джи Йонг.
"Какво ли иска,този..Дали да му вдигна.Хмм...Ами хайде ще му.."

                       Разговорът:Куон Джи Йонг:Ало,здравей Джънгкук

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                       Разговорът:
Куон Джи Йонг:Ало,здравей Джънгкук.Обаждам ти се по повод подготовката ми за концерта.

Аз:Концерт ли?

Куон Джи Йонг:Ами да,Джънгкук.Нали се бяхме разбрали на вечерята преди месец.

Аз:Ам Джънгкук във  вмомента е в банята.Ще му предам да Ви се обади..

Куон Джи Йонг:Защо влобще вдигна телефона,Техьонг.
Край на разговора:

Когато чух,че знае с кого разговаря.Директно му затворих.Чудих се защо Кук е скрил подобно нещо от мен,та това е мечтата му.Докато си мислих усетих целувка по врата.Обърнах се и зад мен беше Джънгкук.Разсърдих му се като цяло,че крие някакви неща от мен,та нали ние сме"двойка".Станах от леглото и игнорирайки се преоблякох и се запътих към вратата.
~~
Кук:Хей,Тае.Какво има?Нещо станало ли е?
Аз:Куон Джи Йонг те търсише за концерта му.
~~~
Излезнах от стаята и слезнах по стълбите.Запътих се към хола и там видях, чакащият ме Джимин.
Аз:Еее Джиминши ще тръгваме ли?
Джимин:Хайде,но няма да седим много на вън да знаеш.
Аз:Защо?Други планове ли имаш?
Джимин:Всъщност да.Юнги ме покани на вечеря в един ресторант.
Аз:Чакай..Юнги ли??
Джимин:Ами да..Нещо лошо ли има в това?
Аз:Не не,просто ти нали не беше гей?
Джимин:Каквоо??Какъв гей бе, Техьонг.Излизаме само като приятели.
Аз:Да бе,сигурен съм.
~~~
Засмяхме се двамата и излезнахме от вилата.Запътихме се към един парк до вилата.Не ми се ходише към Сеул.Седнахме на една беседка и там записах инициалите ни(T+K).
Джимин:Тае може ли да те попитам нещо?
Аз:Да,разбира се.
Джимин:Вие с Кук, нали сте правили секс вече?
Аз:Хаха да .Иии какво те интересува.
Джимин:Ами боли ли много?
Аз: Еми в началото боли,но след като се превъзбудиш много и свикнеш,болката изчезва и следва само удоволствието.
Джимин:Ами добре.
Аз:Чакааййй...Да не ме питаш, защото обмисляш да правиш секс с Юнги..
Джимин: Естествено,че неее..Как ти хрумна това?
Аз:Да да добре.Както кажеш.-засмях му се.
Продължихме да си говорим с Джимин около час и нещо.Беше станало време да се прибираме.Джимин трябваше да се пооправи за срещата му с Юнги.Влязохме във вилата и се качих в стаята ни с Кук.Когато влязнах ,той беше там очите му бяха зачервени,а по цялото му лице имаше останки от стичащите му сълзи.Когато го видях веднага изтичах до него и го прегърнах.Осъзнах,че причината за сълзите му съм само и единствено аз.
~~
Аз:Куки,защо плачеш?
Кук:Тае исках да ти кажа,но бях прекалено щастлив заради случващото се между нас и бях забравил.Мм-моля т-те не ми сс-се сър-сърди.
Избърсах сълзите му и слях устните си с неговите.
Аз:Куки няма за какво да ти се сърдя.Моля те не плачи.Нищо не е станало.
Кук: Наистина много съжалявам.
Вдигнах го от земята и го сложих леко на легло.След това отново слях устните ни.Като се отделихме го прегърнах и поседяхме така за известно време.
Аз:Е Кук искаш ли да слезем долу и да си пуснем някое филмче.
Кук:Даа..Обаче какво филмче.
Аз:Каквото кажеш ти.Ще ида до магазина и ще взема нещо да си хапваме докато гледаме филма,а ти отиди и избири,и го пусни.
Кук:Добре,любими.
"Винаги когато ми казваше така,се разтапях просто.

Излезнах от вилата и се запътих към магазина.Влезнах в магазина и напазарувах някакви глезорийки.Докато вървах ,чух някой да вика след мен.

???:Таееее...Таееее

Обърнах се и видях някакво момиче.Тя дойде до мен.Доста си беше хубавичка.

???:Хей,Тае..Радвам се да те видя.
Не се сещам ,кое беше това момиче и откъде се познавяме.
Аз: Амм..Предполагам и аз.
??:Охх,Боже.Ти не можеш да се сетиш коя съм нали.
Аз:Като цяло..Да!
???:Хах,ами аз съм Юн-Кюнг.
Това беше дошло като гръм от ясно небе.Досадното малко момиченце от детството ми ,беше станало красиво и стройно момиче.
Аз:Какво те води насам?
Юн-Кюнг: Ами аз живея малко по-надолу.
Аз:От кога?
Юн-Кюнг:От няколко дена,Кук като ми каза къде живее,реших да се преместя по-близо.Хах..
Аз:Амм..
Юн-Кюнг:Знам,знам..Това е готино.Сега ще може да излизаме пак всеки ден,както преди.
"Иии досадната и откачена Юн-Кюнг ОТНОВО се появи"
Аз:Да да..Това е чудесно.Обаче аз трябвя да тръгвам,че Кук ме чака.
Юн-Кюнг:Добре,Тае.Беше ми приятно!
Аз:И на мен!🙃
"Ненормалница"

След като се прибрах ,отидох направо в хола.Там седеше Кук гледайки право в телевизора.Гледаше филма,който беше на пауза.Седнах до него и го прегърнах,предърпвайки гп към мен,за да се облегне на гърдите ми.Пуснахме си филма.Беше някаква гейска романтика.
Аз:Кук...
Кук: Да,Тае?
Аз: Видях преди малко досадната Юн-Кюнг.
Кук:Таеее...Това е чудеснооо..
Аз: Щом казваш.
Кук:Хайде след филма да излезем с нея.
Аз:Ммм..Аз ще пропусна.
Кук:Защоо??
"Как да му кажа,че много ме дразни"
Аз: Просто исках да си легнем след филма любов и да се гушкаме..
Кук:Ойй,Тае.Ми добре.Тогава и аз няма да ида.
"Страхотен си"
Целунах го по бузата и продължихме да гледаме филма...Той свърши и Кук беше заспал вече.Не знаех кога,но го вдигнах и се запътих към стаята ни.Сложих го на леглото,като го съблякох,оставяйки го само по боксерки.Съблякох се и аз и легнах.Въртях се.Не можах да заспя.Тогава телефона ми звънна.Беше Джимин...

💔 BROKEN HEART 💔Where stories live. Discover now