Докато си мислих тези неща,някой подпря ръка на рамото ми.
Обърнах се и видях ,че това беше Джънкук.
~~~~~
Джънкук - Не ме остави да продължа.Истината е ,че аз не те харесвам Тае.
~~~~~
Погледнах го с насълзени очи,но той седна до мен,завъртя леко главата ми към него и ме целуна.
~~~
Джънкук- Аз не те харесвам,Тае.Аз изпитвам нещо много повече към теб.Обичам те...
~~~
Като чух това не издържах просто.Започнах да го целувам страстно,но той ме спря като ми каза:
"Не тук скъпи"
Усмихнах му се,хванах го през ръце и се запътих към стаята ни.Влязохме вътре и го хвърлих на леглото.Целувах всяка част от прелестното му тяло.Галих го.Тогава той ме обърна и седна върху мен.Набързо си сменихме местата.Започна да ми прави смучки.Мразех смучките, но човек като е влюбен прави компромиси .Спусна се към члена ми.Трепнех от наслада,докато се успокоя той вече се бе заиграл с него.Облизваше нежно главичката и си въртеше езика около нея.
Бях на седмото небе просто.Толкова беше добър в това , което правеше.Винаги ми спираше тока.Изведнъж го пое целия.Движейки главата си нагоре и надолу.Забърза темпото.Стоновете ми от възбуда ставаха все по-силни и по-силни.Тогава го обърнах по корем и започнах да целувам гърба му.Хванах китките му и го целувах страстно по нежните усни.След това го наместих на дупчицата му и го попитах:
"Готов ли си".
Той ми кимна с глава и аз вкарах леко главичката на пениса си в дупчицата му.Исках да бъда нежен ,но не издържах.Бях прекалено възбуден и затова му го забих рязко.Той изстена високо,но това ме възбуждаше още повече.Затова забързах темпото.Секса ни с Кук беше просто уникален.Забивах се бързо в него и усещах как ще свърша всеки момент.Стоновете му ставаха много високи.Аз също стенех .Не исках да свършва това великолепно нещо.Затова го обърнах по гръб.Вдигнах краката му и нанизах пак члена си в него.Продължихме да се чукаме шумно и бързо.Изведнъж просто от удоволствието не издържах и свърших,в същото време и Кук свърши.Легнахме двамата на леглото, гледайки към тавана.
~~~~
Джънкук - Скъпи??Аз- Кажи,скъпи?
Джънкук- Мислих си.
Аз- Какво?
Джънкук- Искаш ли да сме заедно?
Аз- Естествено,че искам...Това щях да те попитам и аз.
~~~~Усмихнах му се и го целунах по челото.Прегърнах го и така заспахме...
На сутринта:
Когато отворих очите си,забелязах че малкият ми приятел го няма.Станах и се облякох.Запътих се към вратата,изведнъж чух вик зад мен.Това беше Джънкук.
Джънгкук- Къде отивашш??-тръгна към мен с разперени ръце.-Няма ли да ми дадеш поне прегръдка?
Мислих че сънувам...
Аз: Еми ела и ще си я получиш..
Тогава той дойде до мен и ме прегърна.Погледна към мен,гледаше ме някак по странно.(влюбено може би)Тогава слях устните ни.
Аз: Ще ходя до магазина.Искаш ли нещо?
Джънгкук- Искам теб.-усмихна ми се.-Така че след като се върнеш ще те чакам във ваната.-намигна ми
Аз му се усмихнах и излезнах от стаята.Запътих се към вратата и Намджун изведнъж застана пред мен и ме спря.
Намджун: На какво се дължи това щастие?-погледна ме,повдигайки едната си вежда
Аз: С една дума..Джънгкук.
След това го заобиколих и излезнах от вилата.Запътих се към магазина и срещнах позната фигура.Това беше Джимин.
Джимин: На къде отиваш,Тае?
Аз: Отивам до магазина.Искаш ли нещо?
Джимин: Ами просто ще дойда с теб и ще си взема нещо.Стигнахме до магазина и влязохме вътре.Взехме си някои неща и се запътихме към вилата.Като влязохме оставихме покупките и се запътих към стаята ни с Кук.Влязох вътре и какво да видя.
ESTÁS LEYENDO
💔 BROKEN HEART 💔
RomanceZ͜͡a͜͡p͜͡o͜͡c͜͡h͜͡n͜͡a͜͡t͜͡a͜͡-6.06 Z͜͡a͜͡v͜͡y͜͡r͜͡s͜͡h͜͡e͜͡n͜͡a͜͡-.... Предателството от приятел боли повече от неизживяната любов!🤍