~9~

14 2 0
                                    

Джънгкук беше заспал .Седнах на леглото до него и започнах да му галям косата.Изведнъж той се размърда.Отвори леко очички и ми се усмихна.
~~~
Аз:Много ли се забавих,бебчо..
Джънгкук:Ами..Не знам,като цяло когато излезе,просто се простнах на леглото и явно съм заспал.
Аз: Сладурчето ми..Искаш ли да се пооправим и да излезем.Отдавна не сме се разхождали.
Джънгкук:Суперр и без това не сме се разхождали скоро.
~~~
Станах от леглото и започнах да си избирам дрехи.Избрах си дрехи и ги облякок.Куки също се оправи и когато бяхме вече готови се запътихме към входната врата.Изнизахме се набързичко,преди да ни види някой,защото искахме да сме само двамата.Запътихме се към колата и се качихме.Запътихме се към Сеул.Бяха отворили лунапарк.Куки от 2 години искаше да идем,но все си измислях причини да не идем.Пристигнахме и се запътихме към лунапарка.Качихме се на Виенското колело.Когато бяхме на върха,машината спря.Куки го хвана страх.
~~~
Аз:Всичко наред ли е?
Кук:Д-да п-просто мм-малко мм-ме е страх.-заекваше сладичко.
~~~
Просто го прегърнах без да му отговарям нищо.След това го погледнах и го целунах по устните.
Той се изчерви и заби глава във врата ми.Дори и не осъзнахме кога бяхме вече долу и машината се е пуснала.Слезнахме от Виенското колело и се запътихме към една кабинка за снимки.Беше желание на Куки естествено.Снимахме се и продължихме като си взехме захарен памук.
~~~
Кук: Благодаря ти,Тае.Наистина си прекарах невероятно.
Аз:И аз,зайче.
~~
Хванах го за ръчичка и продължихме към колата.Вече пътувахме.Кук през целият път гледаше към прозореца и не убели и думичка.Бяхме пред вилата вече .Слязохме и влязохме вътре.Запътихме се към стаята,обаче аз се сетих ,че Джимин искаше да поговорим за случващото се с приятелката му.
~~~
Кук:Къде отиваш?
Аз:Отивам при Джимин.Има нужда от мен.
Кук: Каква нужда?
Аз:Ами приятелката му..

Джимин:Хей,Тае.Идваш ли?
Кук:Не виждаш ли,че Тае разговаря с гаджето си.По точно с мен?
Джимин:Съжалявам,Кук..
Аз:Да да,идвам ей сега Джиминши..
Кук:Джиминшии???
Джимин: Оставям ви,преди да съм ви скарал..
~~
Кук продължи по стълбите и влезна в стаята ни.Аз го последвах и затворих вратата след себе си.
~~
Аз:Хей,любов.Какво има?
Кук:Нищо..Просто не харесвам Джимин.
~~
Приближих се до него и го хванах за кръста
~~~
Аз:Моето зайченце да не би да ревнува от Джимин..

Кук се изчерви..

Кук:Аа-ами пп-просто.-замълча,поглеждайки ме в очите.-Ами да ревнувам.
Аз:Няма от какво.Аз обичам само теб.
~~~
След това слях устните ни.Целувката стана доста задълбочена.Не исках да спира,но трябваше да видя какво става с Джимин.
~~
Аз:Аз обаче ще слизам.
Кук:Добре,скъпи.Сигурно докато се върнеш ще съм заспал,но ако не съм ,знам какво ще правим.-намигвайки ми.
Аз:Охх,направо да не ходя и да си остана при малкото зайченце.
Кук:Отивай отивай..
~~~
Засмяхме се и излезнах от стаята.Запътих се към стаята на Джимин.Почуках на вратата и влязох вътре.
~~~
Аз:Здравей отново.-засмях се.
Джимин:Оправихте ли се с Джънгкук.
Аз: Ние не сме се и карали.
Джимин: Не изглеждаше много така,но както и да е.Доколкото разбрах вече сте заедно.
Аз:Ами да.Оказа се ,че и двамата имаме чувства един към друг.
Джимин: Честито.Това е чудесно.
Аз:Ее какво стана с приятелката ти.
Джимин:Еми наистина е загубила бебето.Като цяло аз не го исках и без това.
Аз: Радваш ли се ?
Джимин: Нее.Наистина ми стана гадно,защото все пак това дете беше мое.Но както ти казах,аз нямах чувства към нея.
Аз:Добре както и да е .Искаш ли да гледаме нещо.
Джимин: Добре ,хайде.Тамън исках да гледам един филм, но не исках сам.
~~~
Вече беше към 1:34. Джимин беше заспал и се беше облегнал на мен,но аз реших,че е време да се качвам в стаята ми.Когато се качих видях спящата фигура на любимия ми.Легнах до него и го прегърнах.Тъкмо тръгнах да заспивам, но телефона на Кук започна да вибрира.Не исках да любопитствам ,но нещо вътре в мен ми казваше да му погледна телефона.Взех го и цъкнах копченцето.Екрана светна и тръгнах да го отключвам,но имаше парола.Зачудих се каква е.Какво ли не пробвах,но тогава се сетих за рождения си ден.Написах датата и се отключи телефона.Влезнах в инстаграм и познайте кой му беше писал.Юн-Кюнг естествено,че е тя.
                    Чатът:
Юн-Кюнг:
1:11
Хейй,Куки.Къде се губиш,не си ми писал от два дена.
1:20
Добре значи вече на сърдит ще ми го играеш...
1:30
Виж не знам какво ти става,но всичко наред ли е???
1:43
Както и да е.Лека нощ,зайченце🤭😘

Като погледнах последното съобщение направо се изнервих.Коя беше пък тази.Едва ли Джънгкук ми изневерява с нея.Та той е гей.
Чудих се какво да направя и затова реших да и пиша.

Джънгкук:
1:53
Кук вмомента спи.Аз съм приятелят му Техьонг.Нещо важно ли е?

Мина се около 20 мин ,не можах да заспя.Чаках тази да ми пише.Минаха още 15 мин,очите ми вече се затваряха докато телефона му не извибрира.Отворих го и влязох в чата, естествено че му беше писала тя.

Юн-Кюнг:
2:23
Ами не просто мъника не ми беше писал.Претесних се за него.
Джънгкук:
2:25
А ти коя си,че да се притесняваш за него.Бутай се в друга връзка.Трети човек не желая във взаимоотношенията ми с Куки.
Юн-Кюнг:
2:25
Спокойно.Знам,че Кук е гей.Познавам го от малък и теб познавам Техьонг.Играхме си като по-малки

Когато написа това се зачудих ,кое ли беше това момиче.Изведнъж се сетих.Та това беше досадното момиченце , което живееше с леля Сю.Каква нахалница е просто

Джънгкук:
2:40
Сетих се коя си.Наистина съжалявам за грубото ми държание.Трябва да се видим някой ден.
Юн-Кюнг:
2:40
Да няма проблем.Даже много бих се радвала.

"Ама че нахалница ,че и веднага отговаря.Нямам сили просто да се занимавам с нея."

Джънгкук:
2:45
Радвам се,че се разбрахме.Обаче аз лягам,че многооо ми се спи.
Юн-Кюнг:
2:45
Лека нощ,Тете.😘😘

"Боже дай ми сили.Това момиче не е наред.Никога не е била."

След това оставих телефона на скрина и прегърнах Кук.Затворих очи и заспах..

💔 BROKEN HEART 💔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang