Сеул,Южна Корея
Днес е един най-обикновен ден.Тъкмо настъпи първият пролетен ден.Центъра на град Сеул се напълни с най-разнообразни хора.Всеки си върши задълженията.Само единствено Аз Ким Техьонг седя затворен в своя дом и мисля над случващите се неща ,които преобърнаха моя живот..Освен да ви разкажа.(4 years ago)
Аз и моят най-добър приятел Джънкук решихме да заживеем заедно.Търсихме удобен апартамент за две момчета,но така и не намерихме.За радост получих обаждане от близкия ми приятел Намджун.Той беше на 23 години(тогава).Спомена ми ,че се е преместил във вила извън Сеул ,заедно с още 4 момчета.Имало една свободна стая и ми предложи да се нанеса там.Обаче аз не исках да оставя Куки и затова го обсъдихме и взехме решение да сме двамата в тази една стая(от там започна всичко).След като заявих решението ми на Намджун, той дойде и ни взе.
Когато пристигнахме и прекрачих прага на вилата ме обви щастие.Беше красиво и то доста .
Намджун ни поведе към стълбите (нашата стая беше на втория етаж),за да ни покаже стаята ни.Влезнахме с Джънкук и започнахме да се разпределяме стаята.След като се настанихме Нанджун ни повика долу в хола,за да се запознаем с останалите 4ма съквартиранти.Слезнахме и чух само:
"Здравейте, аз съм Джин",аз естествено не обърнах много внимание, защото се бях вгледал в лицето на Куки, беше много щастлив.После се запознахме с Джимин,Шуга и Джей Хопе.Вечеряхме и стана около 22:45.Всички се запътихме към стаите си.Джънкук влезе да си вземе душ,през това време аз се преоблякох и легнах на леглото.Обаче с Куки не се бяхме разбрали кой ще спи на земята и като излезе от банята,това му направи впечатление.Естествено аз му отсъпих леглото,но той се заяде закачливо с мен и реших да го дръпна към леглото,обаче халата му се отвори и просто бях зашеметен от гледката,но веднага си обърнах погледа.Джънкук започна да ми пуска шегички,че съм го желаел и някакви такива.Доста се замислих ,защото беше така...Станах и отидох в банята ,за да може да се преоблече.След 10 мин като се върнах,малкият беше заспал.Легнах до него и започнах да си мисля:"Ми ако е така,ми ако съм наистина влюбен в него". Докато размишлявах погледнах към телефона си и беше станало 01:34 набързо се обърнах към Куки и си затворих очите.Обаче от време на време ги отварях ,защото поглеждах сладкото му лице.Беше ясно ,че няма да заспя ако съм срещу него, затова му обърнах гръб и се отдадох на съня..
KAMU SEDANG MEMBACA
💔 BROKEN HEART 💔
RomansaZ͜͡a͜͡p͜͡o͜͡c͜͡h͜͡n͜͡a͜͡t͜͡a͜͡-6.06 Z͜͡a͜͡v͜͡y͜͡r͜͡s͜͡h͜͡e͜͡n͜͡a͜͡-.... Предателството от приятел боли повече от неизживяната любов!🤍