~18~

12 0 0
                                    

На бележката пишеше..
"Довечера си освободи плановете,ще спиш у нас!
Не приемам не за отговор..
С целувки:Татенцето ти.."

Г.т.К
Какво татенце?Но със сигурност тази наша игра ме влодява.

Г.т.Н
Работното време приключи.Кук чакаше Техьонг пред фирмата му.Изведнъж Те седеше зад него и обви ръце през кръста на по-малкия.Кук се стрестна,но когато видя кой седи зад него се отпусна.
Т:Е..Тръгваме ли?
Кук:Да хайде..
Двете момчета се качиха в скъпия автомобил на по-големия и се запътиха към дома му.Спряха колата пред имота му.Джънгкук до сега не беше идвал в новия дом на по-големия.
Т:Е това е моя дом!
Вървяха към входната врата докато не ги спря някой.
Кай:Хей,бубу.Кво правиш?
Т:Какво правиш тук?
Кай: Дойдох да видя бебето ми.Въпроса е какво прави тази бълха тук.Боя ти беше малък нали?
К:Дойдох да попълня документите на господин Ким!- усмихна се подло.
На Те много му хареса отговора и хвана китката на Кук и го задърпа към вратата.
Кай: ТОВА НЕ Е КРАЯЯЯ!!
Двете момчета не му обърнаха,кой знае колко внимание.Те затвори вратата и бясно го блъсна към стената.Започнаха да се целуват страстно.Въздуха им свърши,но си поеха пак въздух.Започнаха нова борба с езиците си.Те беше забравил,че не е сам в тази къща.Отделиха се от целувката и Кук започна да разкопчава копче по копче ризата му.
Т: Сега твоето татенце ще те накаже..
К:Мм...татенце..Това адски ми харесва!
Целуваха се страстно,ризите и на двете момчета,вече бяха на земята.Кук разкопча колана на Те.Изведнъж се чу женски глас.
Мк:Скъпи ти ли си..
Майката на Те ги завари така.
Мк:Какво по дяволите става тук?
Т:Бизнес среща!
Те задърпа по-малкия към стаята си,оставяйки шокираната си майка сама.Блъсна го на леглото.Намести се между краката му.Съблече го,навлажни с плюнка пениса си,както и входа на по-малкия.Навлезе рязко в него без предопреждение.Забиваше се бързо.
К:Ахгг..Давай по бързо Тт..
Т:Шш не така!
К:По-бързо,господин Ким!
Т:Опитай пак,зайче!
Те спря рязко,дразнейки по-малкия.Започна да го целува..
Т:Кажи го!
К:Охх.. ДАВАЙ ТАТЕНЦЕ!
Тае се усмихна и започна да се забива рязко в него.По-бързо и по-бързо.
К:По-бързо,татенце!!
Те започна още по бързо.Чукаха се толкова диво.Не след 4,5 тласъка Те свърши в Кук,а по-малкия на корема си.Те излезе от него и се наведе да оближе семената течност на по-малкия от корема му..
Те се изправи и влезе в банята.

Г.т.К
Тази игра ми харесва доста,но искам да си е само мой,не разбирам какъв е проблема просто да ме изслуша.

Г.т.Н
Те излезе от банята.Беше само по една кърпа около кръста.
Т:До кога ще те чакам,Джеон?
К:Ммоля?
Те хвърли една кърпа на по-малкия.Кук я взе и се изправи.Влезнаха в банята и започнаха да се къпят.Излезнаха и Кук се пльосна на леглото махна кърпата,която беше около кръста му и се зави.
Т: Облечи нещо,искаш да възбудиш отново татенцето ти ли?
К:Не се и опитвам,така ти действам!
Те се приближи до леглото и легна до Кук,махайки и своята кърпа.Зави се с одеало.Вгледа се я обърканата физиономия на по-малкия.Доближи се максимално до него.Сля устните им.Когато и двамата останаха без въздух,се отделиха.
К:Лека нощ,ТеТе!
Тае го погледна злобно,но след това го целуна по челото.
Т:Лека нощ,Куки!
След това и двете момчета заспаха...


















На сутринта.
Г.т.Т
Събудих се от слънчевата светлина,която се отразяваше на прозорците ми.Завъртах се и видях спящия Кук.Как ми липсваше,да сме двамата.Целунах го леко по челото и след това по устните.Мъника се събуди.Днес беше почивен ден и реших да си почина малко.Изведнъж телефона ми звънна.Беше чак на масичката в другия край на стаята.Трябваше да стана.Станах,а Кук започна да се мърда.Взех телефона си и видях ,че ми звъни Кай.Напълно забравих за него..
Аз:Ало?
Кай:Хей,бубу...В хола съм няма ли да слезеш?
Чакай той какво прави в нас и кой го е пуснал.
Аз:Да ей сега!
Край на разговора
Обърнах се към леглото и видях Кук да си разтрива очичките.
К: Добро утро..Какво става?
Аз:Кай е долу!
К:Кай?
Аз: Приятеля ми..
Кук сбръчка вежди и пак легна.
К:Добре,аз лягам да спя още.
Толкова добре ли го приема.Облякох се и слезнах долу.Там стояха Кай и до него Юн Кюнг.Да вярно,тя ни беше прислужница.
Аз:Какво има,Кай?
Той се изправи от дивана и тръгна към мен.Хвана кръста ми и ме предърпа към него.
Кай:Не мога да видя,гадженцето ми ли?
Аз:Да!Между другото вече не съм ти гадже..
Кай:Моляя??Заради оная курвичка ли е?Заради ония Джънгкук?
Аз:КАК ГО НАРЕЧЕ?Ако обичаш си върви..
Кай:Заради тази грешка ме зарязваш..
Аз:Не Кай..Не той е грешката,а ти!
Той се изнерви и си тръгна,аз погледнах изнервено Юн Кюнг.
Ю:Извинявай,аз не зн..
Аз:Както и да е.Спри да ми се бъркаш в живота!
Ю: Ама аз не ти сс...
Аз:Спри просто и отивай да си вършиш работата!
Качих се в стаята ми.Обаче забелязах ,че Кук го няма.Почнах да го търся, крещях името му.Видях бележка на масичката ми.Взех я,а на нея пишеше...

💔 BROKEN HEART 💔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora