~19~

6 3 0
                                    

Г.т.Т
На нея пишеше..
"Излезна ми малко работа, благодаря за прекрасните моменти...Ще се видим на работа
С целувки:Кук"
Кога е тръгнал,как никой не го е забелязал?Стотици въпроси минава през главата ми.
Това ми звучеше като сбогуване,да не съм го обидил с нещо...
Проспах целия си почивен ден.

На следващия ден:
Г.т.Т
Събудих се и първото нещо, което направих е да взема телефона си и да видя,дали имам някакви известия..
КАКВОО???ДНЕС КУКИ ИМА РОЖДЕН ДЕН....
Паника превзе тялото ми,та аз нищо не съм му взел..
Станах и веднага се оправих, преди работа мислих да мина да му взема нещо.Минах през един цветарски магазин.Взех букет от 34 рози.Допълнително цяла торба с листенца от рози.Взех и голямо мече.Часът беше 7:34.Карах по най-бирзият начин,за да стигна преди него.Паркирах колата си пред фирмата ми.Извиках Хюнгмин да ми помогне с нещата.Влязох в компанията ми и видях,че Кук още го няма.Всичко беше по план.Изсипах всичките листенца от рози по земята.Запалих 6 свещи на стъклената маса до дивана.Дръпнах завесите.Оставих голямото мече на дивана.Часът вече беше 7:55.Имах 5 мин , докато Кук дойде.Излязох от офиса и заключих.Тръгнах към изхода,забелязях обаче Куки.Скрих се не исках да ме види.

Г.т.Н
Кук зае своето място.Беше видимо тъжен.

Г.т.К
Не знам какво ми става.От сутринта съм тъжен.Днес имам рожден ден,но като последните 4 години щях да бъда сам.Поне баба ми беше до мен.Нямаше следа още от Те.Минаха 30 мин. от започването на работното ми време.Видях Тае.Той идваше към офиса си.Не исках да ме вижда тъжен.Той вървеше,беше видимо ядосан.Докато вървеше , изведнъж спря до бюрото ми и остави сгънато лисче.Влезе в офиса си,без да се колебая, веднага отворих лисчето.На него пишеше..
"Как можа да ми го причиниш, Джънгкук.Веднага отмени плановете ми за целия ден и ела в офиса ми!!
От:Ким Техюнг!
Боже какво съм направил.Имам лошо пречувствие.Ми ако ме уволни и отново изчезне от живота ми,но аз нищо не съм направил.Събрах мислите си,отмених плановете му за днес.С бавни крачки се запътих към офиса му.Като отворих вратата,беше тъмно вътре.Имаше 6 запалени свещи.Изведнъж Те светна лампата.Не можех да повярвам.Беше украсил целия офис.Прегърна ме през кръста,като в едната си ръка държеше букет с рози.Нима той не е забравил за рождения ми ден ...
Те: Честит рожден ден,Куки!
Обърнах се към него и без да се замисля слях устните ни.Отделихме се от целувката ми и аз започнах да плача,но не от тъга.Напротив бях повече от щастлив.

💔 BROKEN HEART 💔Onde histórias criam vida. Descubra agora