~21~

8 1 0
                                    

На сутринта:
Г.т.Т
Събудих се.Обърнах главата си настрани и видях,че Кук го няма.Къде може да е отишло това момче.Застанах в седнало положение и разтрих слепоочието си.Разпънах ръце и се прозях.Вратата на стаята ми се отвори.Прага беше прекрачен от Джънгкук.Зарадвах се,но не го показвах външно.
Кук:Мисля,че трябва да поговорим..
Аз:И аз мисля така..
Кук: Добре давай ти пръв.
Аз:Не!Давай ти!
Кук:Добре.. Обичаш ли ме?
Този въпрос ми дойде като гръм от ясно небе.Естествено,че го обичам.
Аз: Виж..
Кук:Ясно щом започваш така.
Джънгкук стана и се запъти към вратата.Аз станах след него и го хванах за китката,затръшвайки вратата пред лицето му.
Аз:Винаги съм те обичал Джънгкук ,не съм спирал.Ако това искаш да чуеш...Да обичам те!
Не оставих мъника да каже и дума.Наведох се и се приближих на милиметри от лицето му.Вгледах се в устните му.Слях си устните с неговите.
След като се отделихме от целувката го прегърнах.
Аз:Но не мисля ,че ще е добре отново да сме заедно!
Кук се отдели от прегръдката и ме погледна.В очите му се изписваше думата тъга.
Кук: Защо?Би ли ми дал причина,вместо постоянно да ме отблъскваш?
Аз:Сложно е!
Кук:Единственото сложно нещо тук си ти!
Не знаех какво да кажа,беше прав.
Аз:Причината е Кай,Кук!Ако бъдем заедно,ще те нарани..
Кук:И кой е Кай...Аа сетих се.Наистина ли се притесняваш от него?
Аз:Не само,Кук.. Джаксън също ще се намеси..
Кук:Виж ако наистина ме обичаше,щеше да си с мен и нямаше да се интересуваш от другите.Какво си мислиш,че дори и да не сме заедно,те ще се откажат ли..
Не се бях замислил.Кук наистина беше прав,мамка му обичам го.Просто реших да се отдам на изкушението.Предърпах го отново към мен и го целунах.
Аз:Джеон Джънгкук,ще носиш ли името ми..Ще бъдеш ли Ким Джънгкук?
Кук:Чакай каквоо...Ти брак ли ми предлагаш?
Аз:Мисля че така е по-добре,вече сме почти на 30,не мисля че ще ни ходи да сме гаджета..
Кук започна да се смее,харесваше ми да го правя щастлив,но като се замисля повече го правя нещастен.Изведнъж усетих вибрация от задния ми джоб.Извадих си телефона и видях, че някой ми звъни.
Кук:Кой е?
Аз:Офф...Кай.Какво да му кажа?
Кук вдигна рамене и ме остави да се оправям сам.Идиот
Аз:Ало?
Кай:Здравей,бубу .Разкара ли този кърлеж?
Аз:Мм да,не се притеснявай!
Кук се засмя,слагайки ръка на устата си,за да не го чуе Кай.
Кай:Ауу и къде ще се видим.Липсваше ми..
Аз:Виж,Кай.Искам да ме чуеш внимателно.Ти и аз никога няма да сме заедно!
Кай: Чакай..Какво??
Аз: Правилно чу,не искаше да съм с Кук ,отпратих го от живота си.Аз не искам да съм с теб, автоматично изчезваш от живота ми!
Кай:Не играеш по правилата..
Аз:Живота е мой,правилата са мои.Ще си извадя ограничителна заповед и ще те блокирам.
Кай:Не чак...
Край на разговора
Кук махна ръката  от устата си и започна да се смее с цяло гърло.
Кук:Доста добре го измисли!
Аз:Аз бях съвсем сериозен!Той има психически отклонения.
Кук:Така е!
Аз:Ее господин Ким,къде ще ходим?
Кук:Никъде! Нали не трябва да разбират ,че сме заедно.
Аз:Но ние работим заедно.
Кук:Тогава отиваме на работа!
Аз: Сети се в 6 следобед...
Кук:Тогава ще ме чукаш!
Аз:Не искам...Ще чакаме до първата брачна нощ и тогава ще усетя тялото ти!
Кук:Ти добре ли си?
Замълчах,целунах го по устните и станах от леглото.Оставих мъника в стаята ми и слезнах долу,за да направя нещо за вечеря.Докато вадих продуктите от хладилника,чух почукване . Звукът идваше от входната врата.Запътих се към нея и я отворих.Фигурата която седеше пред мен беше в отвратително състояние.Не можех да разбера кой е.Целият беше в кръв.Запъти се към мен.
??:Те моля те трябва да ми помогнеш, направих нещо много лошо..
Аз:Какво става Джимин...

💔 BROKEN HEART 💔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora