~13~

15 1 0
                                    

На сутринта:
Събудих се и видях спящата фигура на моя любим до мен.Целунах го нежно по бузата,след което мъника се размърда.
Кук:Добро утро,скъпи
Аз:Добро да е..Наспинка ли се моето момченце?
Кук:Ами даа..
След което хванах брадичката му и повдигнах главата му ,за да съвпадне погледа му с моя.Слях нежно устните ни.Докато се целувахме, някой отвори вратата.Завъртях си главата и видях Джимин.
Аз:Хей,Джиминши какво те води насам?
Кук:Да Джимин какво те води насам?-изгледа го с такава злоба
Джимин:Тае искаш ли да излезем?
Аз:Да
Кук:Не
Аз:Ъъ не
Джимин:хахаха добре..Ще го оставим за друг път,когато ревнивата ти съпруга я няма..
Кук:Моляя??Как ме нарече..
След това Джимин рязко затвори вратата.Обърнах се към Кук с такава усмивка..
Аз:Малкото ми зайченце ревнувааа..
Кук: Така е.Какво ще направиш?Ще ме накажеш ли?
Аз:Мм да...Ела ми тука..
??:Мм не,ужассс..Как може да правите такива неща бе извратеняци??
Обърнах се и кой да видя.На вратата седеше Джин.
Аз:Офф,мамо..Какво искаш?
Джин:Да ме включите..Хихи
Кук:Ил нее..
Джин:Хайде де , няма да ви боли..
Изведнъж се чу звук от шамар.Джин се държеше за врата.
Джун:Ела ми сега.Да видиш как теб ще те боли..
Джин:Офф,бебе..Стига си развалял винаги майтапа.
Джун:Абе,мамче какъв майтап е това..
Аз/Кук:ИЗЛИЗАЙТЕЕЕ!!
Джин и Джун излезнаха от стаята.Тъкмо щяхме да продължим двубоя с езиците си,докато някой не се извика.
Юнги:Хайде принцеси оправяйте се.След малко тръгваме..
Кук/Аз:Къде??
Хосок:В гората!
Кук/Аз:В ГОРАТАА???
Ю/Х:ДДАА!!
Тъкмо излезнаха и те от стаята.Вгледах си в личицето на мъника.Сближих минимално устните ни.Целувката се задълбочаваше.Започнах да минавам с ръка цялото тяло на Кук.Стигнах до члена му.Разтрих го през плата.
Юнги:Айде бе маймуни!! Ще се чукате в колата или в гората.. Не ми пука!
Кук:Майната ти,Юнги!
Отделих се от Кук и станах от леглото.
Аз:Ще го оставим за после...
Кук:Добре,но аз отивам в банята да премахна това напрежение.(сочеше към пениса си)
Аз:Може ли аз , скъпи?
Кук:Да,бебчо!
Юнги:НЕЕ!
Аз:Абе ти не се ли разкара?
Юнги:Така като гледаш не съм.Джънгкук отивай и си набивай една.Ти събирай багажа.Разгонени кучета такива.Цял ден ще ви чакаме,за да може на Джънгкук да му се задоволят нуждите..
Аз: Ей.. Не говори така за Куки!
Юнги: Същото се отнася и за теб,трол!
Замерих го с чехлата си и заключих вратата.Как не се бяхме сетили по рано не знам.Събрах багажа.Тъкмо и Куки излезна от банята,оправил проблема си,но аз обмислях да му създам нов в колата.
Всички се запътихме към двете коли и оставихме багажите си в багажника.Разпределихме се Аз, Кук,Джимин и Юнги да сме в едната кола,а другите в другата.С Кук седнахме отзад и аз предърпах Кук и го прегърнах,той извади телефона си и започна да гледа Тик Ток.Вече пътувахме около 50 Мин.Джънгкук още си гледаше телефона,докато не получи съобщение в инстаграм.
Аз:Кой ти писа?
Кук:Не е важно..
Аз:Кажи ми де!
Кук:Офф ми Юн-Кюнг..
Юнги:Хаха мъника ти изневерява с момиче..
Кук:Глупости това е..
Аз:Нахалницата от детството ни..
Какво иска?
Кук:Пита кога ще излезем.
Аз:Никога!Поне аз няма да дойда..
Кук:Ако ти не дойдеш и аз няма да ида..
Юнги:Ти собствено мнение нямаш ли?
Джимин:Добре сега защо се месиш?Личи си защо си сам..
Аз/Кук:ХАХАХАХАХ..
Юнги:Майната ти..
Всички замлъкнахме и се загледахме в пътя.Сетих се за по рано и члена ми веднага стана твърд.
Кук:Май имаш проблем..Мм?
Нищо не казах и просто слях устните ни.Той спусна ръката си към члена ми,но преди това сложи горнището си върху него.Все пак не бяхме сами.Извади члена ми и започна да движи ръката си нагоре и надолу..
Аз:Мм..Куки по-бързоо..Ахгг
Юнги:Абе извратеняци тука ли намерихте..
Влобще не обърнахме внимание и след около 10 мин свърших,а Кук облизва всичко..
Юнги изведнъж спря колата.
Юнги:Ее, извратеняци.. Стигнахме!
Кук:Вие сте били сериозни,като казахте,че ще ходим в гората?
Ю/Дж:ДА!
Другите бяха стигнали преди нас.Тръгнахме по една пътечка и стигнахме на едно красиво място.Другите момчета бяха опънали две големи палатки и имаше два завързани хамака на дърветата.Явно се очакваше да спим в палатките така както бяхме разпределени в колата.Стана вечер и си запалихме огън.Завъртяхме се в кръг и решихме да играем на истина и предизвикателство..
Юнги:Хей,Кук..Какво избираш?
Кук:Амм истина..
Юнги:Кое е най-извратеното място където сте го правили с Тае?
Кук:Амм правили сме го само в стаята ни..
Юнги:Ами тва в колата днес..хаха.
Джин:Ил пред тези двамата ли сте го правили..
Аз:Беше просто чикия...
Не се брои..
Юнги: Както и да е..
Кук:Сега е мой ред...Ммм..Джимин истина или предизвикателство..
Джимин: Предизвикателство..
Кук:Иди и целуни по най-сексапилния начин Джун..
Джин:Ейй аз съм тук..Няма да стане..
Кук:Добре избирай между Юнги и Хосок само те са свободни..
Джимин:Офф добре..
Джимин стана и се запъти към Юнги,но преди да стигне до него рязко обърна и отиде до Хосок и го целуна.Забелязахме с Кук,че на Юнги му стана кофти.
Юнги:Стана късно..Аз ще лягам..
Стана и отиде в палатката.
Кук:Браво Джимин..Натъжи Юнги..Тцтцтц
Джимин:Какво имаш впредвид?
Кук:Той те харесва и си личи..
Джимин:Аа-аз нн-не з
Кук:Оо не ми казвай,че не знаеш..
Аз:Кук стига си се месил..
Прегърнах Кук .Бяхме спрели с играта,а Джимин отиде при Юнги.Не се върнаха и двамата.Седяхме още малко и всички решихме да си лягаме.Като влезнахме в палатката с Кук се усмихнахме широко,заради гледката.Джимин и Юнги спяха прегърнати .Кук ги срита в ъгъла и след това и ние легнахме.Той подпря главата си на гърдите ми.
Кук:Обичам те,Тае..
Аз:И аз те обичам,мъник..
След това и двамата затворихме очи и заспахме.

💔 BROKEN HEART 💔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin