~16~

7 0 0
                                    

Г.т.Т
Събудих се.И се отидох до банята да си измия лицето и зъбите.Хвърлих си един душ.Застанах пред гардероба си и започнах да си избирам дрехи.Всичко беше черно.Грабнах черния си панталон и черната ми риза.Сложих си черната вратовръзка и се напръсках със най-скъпия и хубав пърфюм,който имах.Облякох си сакото и си сложих чисто новите си обувки.Слезнах в хола,там ме чакаше майка ми с усмивка и до нея ,някакво момиче.Надявам се да не иска пак да ми предлага някакви момичета за годеници.
Аз:Добро утро,мамо..Кой е това?
Мк:Това е Юн-Кюнг, скъпи..
Оф какво ли прави тази тук.Какво иска?
Аз:Супер..Аз тръгвам!
Мк:Тя е наша прислужница.
Аз:От кога?
Мк:От сега!
Аз:Да добре,хайде чао.
Излезнах и се запътих към фирмата.Влязох вътре и тръгнах към офиса си.До вратата на офиса ми, беше бюрото на секретарката ми.Тя беше там,а на стола беше пред нея седеше Джънгкук.Толкова рано е дошъл.
Скр:Добро утро,господин Ким.
Това е Джеон Джънгкук.
Аз:Добре?
Скр:Вие сте го повикали,защото сте го одобрили!
Аз:Господин Ким, елате с мен.
Скр:Господин Ким ли?
Аз: Така де,господин Джеон!мамка му ,как ще се объркам така...
Влезнах в кабинета си,следван от Кук.Седнах на така подреденото ми бюро и отворих шкафа,вадейки договора.
Аз:Заповядай,това е договора ти,ако нещо не ти харесва,без проблем може да си тръгнеш,ще намеря някой друг!гледах да го кажа,колкото се може по-безчувствено.Той взе документа и започна да го чете доста заинтригуващо.И се подписа.
Кук:Да, съгласен съм.Доста елементарен договор е.
Аз:Щом така казваш.
Кук:А ти как си,ТеТе?
Аз:Имаш право да се обръщаш към мен само с господин Ким.
Кук:Преди не мислише така
Аз:Преди си е за преди.Не живей в болезненото минало.
Кук: Просто ме изслушай..
Аз:Излез,имам работа.Не ми губи времето.Преживях те,направи го и ти.
Кук:Това ли искаш наистина,господин Ким.Да те преживея?
Знаех си,че не искам.Исках го да сме отново заедно.Да мога да целуна устните му.
Кук:Да и аз така си помислих.
Усмихна ми се и излезе от офиса ми.

Г.т.Н
Те започна да преглежда документите си,а Кук зае своето място.Приемаше и отпращаше хора,които искаха да се срещнат с Техьонг.Тогава се появи едно момче.Не беше много високо.Облечено с черни дънки и розова тениска.Косата му беше сива.
??:Хей,кво става.Ти явно си нов.Както и да е,влизам вътре!
Кук:А ти си?
??:Хей на Вие,ще ми говориш,ясно?
Кук:А вие кой сте?
??:А можело,аз съм другия ти шеф.
Кук:Другият ми шеф ли?
??:Ъм да сладурче,аз съм приятеля на господин Ким.
Кук:Чакай,приятел ли?
??:Охх,гадже бе малоумник.
Тогава Те отвори вратата на офиса си,заради шума до нея.
Те:Кай,какво правиш тук?
Кай:Дойдох да те видя бубу,ама това лекенце ме изнерви.
Кук не издържа,стана и тръгна да бяга към тоалетната.
Кай:А сега и избяга,малка бълха..
Те:ПРЕСТАНИ ВЕЧЕ,ВЪРВИ СИ.ЗАЩО ДОЙДЕ ДА МИ ПРАВИШ ПАНАИРИ.
Кай:Ама бебе..
Техьонг го изблъска и се запъти към тоалетната,отвори вратата и забеляза плачещата фигура на Джънгкук.
Те:Ставай!
Кук:моля?
Те:имаш работа.
Кук:Ти сериозно ли,значи това е преживяването ти,да ме замениш,а сега ме наемаш да ме унижават.ТОВА ЛИ ТИ ДОСТАВЯ УДОВОЛСТВИЕ КИМ ТАХЕЬОНГ.КАЖИ МИ.
Тае не знаеше какво да каже.Виновен беше и той го знаеше.
Кук:ОТГОВОРИ МИ.
Те: Виж съжалявам,предопредих те ,че може да имаме само професионални взаимоотношения, нищо повече.
Кук:Да,ясно добре.
Кук изблъска Те и се запъти към бюрото си,зае позицията си и започна да си рови в телефона.Тае мина покрай него ,но дори не смееше да го погледне,чувстваше се толкова виновен.
Вече настъпи края на работния ден.

💔 BROKEN HEART 💔Where stories live. Discover now