На сутринта:
Г.т.Т
Събудих се от звънящия телефон на Кук.Звънеше му някакъв Джаксън.Реших да вдигна телефона.
Дж:Ало,кво става брат.Накара ли оная мишка Техюнг да се влюби отново в теб...
Всичко в мен се срути за втори път, болка пречинена от един и същи човек.Човек,който обичам.Човек за когото се раздавам..
Дж:Хей..Кук
Ало...
Чув..
Край на разговора.
Не можех повече да му позволявам да ме лъже.Облякох се,написах му бележка и излезнах.Г.т.К
Отворих очи,бях много щастлив.През тези 4 години страдах, заради моята грешка.Станах и забелязах,че съм сам в стаята.Видях бележка на масичката.На нея пишеше..
"Как можа Джеон Джънгкук,за втори път ме нарани.Искам да изчезнеш от живота ми!"
Не можех да повярвам,какво стана този път.Взех телефона си,за да набера Те.Обаче забелязях,че Джаксън ми е звънял сутринта.Разговорът е продължил 40 сек..
КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ??
Веднага набрах номера..
Дж:Охоо,Куки..
Аз:Как можа да го направиш..
Дж: Плановете ми винаги са успешни,най-накрая ви съсипах връзката.
Аз:Ти не си добре..Какво му каза?
Дж: Нямах намерение да го правя днес,но просто днес беше най-подходящият момент.
Аз:Какво искаш да кажеш,Джаксън.ГОВОРИ ПО СЪЩЕСТВО!
Дж:Хахаха..Лесно беше.Ти не ми вдигаш телефона и когато Техюнг ми вдигна телефона.Знаех си,че ти спиш или не си около него..Иии така задействах планчето си..
Аз:Ти не си добре,наистина знаеш ли колко ме боли.Обичам го!
Дж:Мен какво ме интересува..И аз те обичам Джънгкук.С какво той е по-добър от мен?
Аз:С ВСИЧКО,ТОЙ ЗА МЕН Е ВСИЧКО.ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ДЖАКСЪН.
Дж:Ууу каквоо??
Аз: Мразя те ,ще се погрижа да страдаш така както ние..
Край на разговора.
Сега какво да правя как да му се извиня.Как да му обясня всичко.Няма да ми повярва..
Обикалях и си говорих сам.Накрая легнах на леглото и започнах да плача.Г.т.Н
Кук вече беше заспал,а през това време Те се прибра.Седна в хола изваждайки лаптопа си.Беше сигурен,че докато го няма Кук ще говори с въпросният Джаксън.Пусна записите от камерите от стаята му.Докато гледаше записа,сълзи се стичаха по лицето му.Г.т.Т
Как може да съм такъв идиот и дори веднъж не го изслушах.Обичам го,но ме е страх от това да не ме нарани отново.Станах от дивана и се запътих към стаята ми.Влязох вътре и видях спящата фигура на Кук.Легнах до него и го прегърнах.Тъкмо се унесох и телефона ми звънна.Беше непознат номер.
Аз:Ало.Кой се обажда?
??:Здравей Техюнг..Хахахах..Казах ти нещо..
Аз:За какво говориш?
??:Или си с мен Техюнг, или малкото ти пиленце ще умре..
Аз:Не го наранявай!
??:Ти си решаваш..
Аз: Остави ни намира!
??:Няма Техюнг,ти ме нарани!
Аз:Кай мо..
Край на разговора.
Не мога повече.Не издържам.Утре трябва да поговоря с Кук.Г.т.Н
Техюнг се въртеше известно време и след това заспа.
YOU ARE READING
💔 BROKEN HEART 💔
RomanceZ͜͡a͜͡p͜͡o͜͡c͜͡h͜͡n͜͡a͜͡t͜͡a͜͡-6.06 Z͜͡a͜͡v͜͡y͜͡r͜͡s͜͡h͜͡e͜͡n͜͡a͜͡-.... Предателството от приятел боли повече от неизживяната любов!🤍