~Yazardan~
Karan ailesi oldukça endişe içindeydi. Herşey çok karışmıştı.
Ve bunların tek sorumlusu Kaan'dı.
Karan ailesi endişe içindeyken, Kenan ailesi tam tersiydi.
Hepsinin yüzü gülüyordu. Özellikle Kuzey'in.
Ailede Baran dışında en sert Kuzey'di. Aile fertleri onu ilk defa bu kadar mutlu görmüştü.
"Ulan şerefsiz, bu kadar mutlu olacağını bilseydim daha önceden alırdım onu." Diyerek güldü Baran.
Odada bir kişi daha vardı.
Ve bu kişi herkesi şaşırtacak birisiydi.
Oda gülüyordu. 'Sonunda' dedi içinden.
Sonunda...
Baran yavaşça ayağa kalkıp, ailesine döndü. "Ben almaya gidiyorum Defne'yi. Yemek falan hazırlayın olur mu sultanım?" Diyerek hemen yanında oturan annesinin alnına öpücük kondurdu.
"Tamam oğluşum. Sen yeterki Defne'yi sağ salim buraya getir." Diyerek güldü. Sultan anne.
Baran gülümsedi. Bu gülümseme, herşeyin çok güzel olacağını belirten bir gülümsemeydi.
'Herşey için hayırlısı olsun.' Diyerek kapıya doğru ilerledi.
***
"Neden ya neden?! Biri bana bunu açıklasın! Sizin öz kızınız, öz, öz! Öz kızınıza nasıl böyle birşey yapabiliyorsunuz ha!? Nasıl bir ailesiniz siz!?" İrem'in bağırmasından sonra daha da gerilen Karan ailesi oldukça şaşkındı.
En çokta Saniye anne şaşkındı.
Güldü.
Hatırlamıyor muydu bu kız?
Yavaşça ayağa kalkıp İrem'e doğru ilerledi.
"Anlaşılan sen hiçbir şeyi hatırlamıyorsun?" Diyerek sinsice sırıttı.
İrem dumura uğramış gibi oldu. Ne diyordu bu kadın?
"Ne diyorsun, açıkça konuş!" İrem rahatsız olmuştu bu konuşmadan. Artık tüm gerçekler oraya çıksın istiyordu.
Saniye hanım önce ailesine döndü. Gülümsedi. Ama acı bir gülümsemeydi.
"22 Mayıs 2009. Bu günü hatırlıyor musunuz? İhaleyi kaybettiğiniz gün." Sesli bir şekilde güldü bu sefer. "Hani ihale için hazırladığınız kağıtlara meyve suyu dökülmüştü. Ben o gün, herşeyi görmüştüm aslında. Ama ne diye düşündüm biliyor musunuz? Defne bizim öz kızımızdı, her halde ona birşey yapmazlar, sadece kızarlar diye düşünmüştüm. Ama yanılmışım..." Dudağına gelen ıslaklıktan ağladığını yeni fark eden Saniye hanım, hemen göz yaşlarını sildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Farklıyız | Abilerim
FanfictionKlasik yeni ailem yok. Aksiyonlarla dolu, gizli sırların olduğu ve herkesin beğeneceği türden bir abilerim kitabı. Bu kitapta birbirinden nefret eden iki kız yok. Bu kitapta, birbirine sıkıca bağlı olan iki kız var. Defne ve İrem. Onların hayatına...