"Evet. Dışarı hava almaya gideceğim. Sıkıntı olmaz değil mi?" Bana anlayışla gülümseyip yanıma geldi.
Bir elini omzuma atıp beni yürütmeye başladı. "Eğer yanında biri olursa sıkıntı olmaz."
Bende elimi beline koymak için kaldırdım ama rahatsız olur diye geri indirdim hemen.
"Tamam o zaman. Markete gidebilir miyiz?" Diye sordum. "Eğer ikileme yapmayı kesip elini belime sararsan evet gidebiliriz." Diyerek sırıttı.
Ona gülümseyerek karşılık verip, elime beline attım.
Son 1 ay içinde neler olmuştu böyle ya?
Allah'a tek duâm, umarım yanında rahat hissettiğim bu insanlardan hiç ayrılmazdım.
Umarım...
₩₩
Önümdeki taşa tekme ata ata ilerlerken, hala ikimizde konuşmamıştık.
Bu sefer ilk konuşmayı ben başlatmak istedim ve aklımdan geçen soruyu sordum.
"Beni ne kadardır tanıyorsunuz?" Sorum ile kafasını yere eğip güldü.
"Yaklaşık beş buçuk yıldır." Olduğum yerde durdum.
Beş buçuk yıldır takip mi ediliyordum yani? Saçmaydı.
O hala yürümeye devam ederken, şaşkınlığımı kenara atıp hemen peşinden ilerledim.
"Beni neden daha önce almadınız o zaman?" Benim sorum ile aramızda büyük bir sessizlik oldu.
"Seni daha önce almamızı ister miydin?" Kafamı salladım. İsterdim tabii.
"Seni daha önce almadık, daha doğrusu alamadık çünkü Kaan'dan yada başka abinden bir hamle bekledik."
"Onlar bana karşı hep hamle altındalardı zaten." İçimden düşündüğüm şeyi dışa vurduğumda, Cem abi kolumdan tutarak beni durdurdu.
"Defne. Onların sana yaşattığı çoğu şeyi biliyoruz. Biz onların sana yaşattıklarını unutturmak için varız burada birtanem. Ve bundan emin olmanı istiyorum ki sana sadece abi gibi değil, sırtını yaslayabileceğin bir arkadaş gibi de olacağım. Benden asla çekinme olur mu? Bizden asla çekinme."
Cümlesini bitirmesiyle bir elini kafama atıp, beni kendine çekti. Gözlerimden düşen yaşlar ile ona sıkıca sarıldığımda, hayatımda birilerinin var olduğunu yeni anladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Farklıyız | Abilerim
FanfictionKlasik yeni ailem yok. Aksiyonlarla dolu, gizli sırların olduğu ve herkesin beğeneceği türden bir abilerim kitabı. Bu kitapta birbirinden nefret eden iki kız yok. Bu kitapta, birbirine sıkıca bağlı olan iki kız var. Defne ve İrem. Onların hayatına...