Durdum.
Duyduğum şey gerçek miydi?
Beni başkasına mı vermişlerdi?
Yavaşça arkamı döndüm. Kaan hariç herkes şaşkındı. Tüm aile şoktaydı.
"Ne?" Dedi İrem fısıltıyla.
Kaan sırıttı. Adımlarını bana doğru attı. Tam önümde durup bana bakmaya başladı.
Gözlerimde ki yaşların yenisi durmadan geliyordu.
"Beni başka birine mi veriyorsunuz?" Dedim ağlayarak. Kaan gülümsedi.
"Hayır. Ancak yaptığım bir hatanın karşılığı olarak seni istedi. Bende verdim diyelim." Daha sonra her kafadan bir ses. Ne o konuşuyordu ne ben. Sadece birbirimize bakıyorduk.
O an anladım ki, bu yaşıma kadar Kaan'a boşuna abi demiştim. Her zaman bekledim. Bir kere olsun beni sevmelerini bekledim. Ama onlar beni başkasına verecek kadar gereksiz bulmuşlardı.
Bu benim hayatımın acı gerçeğiydi. Ben her zaman dışlanıp, sevilmeyen bir kız olacaktım.
Arkamı dönerek, evden koşarak çıktım. Koştum... Koştum... Koştum...
Baya ilerlediğimi farkettiğimde, yakınlardaki bir banka oturup kafama arkaya yasladım. Gözlerimde ki yaşlar durmadan akıyordu.
Alışmıştım...
Ellerimle yüzümü kapatıp çığlık attım. Sesim sokakta yankılanırken ben, bağırarak ağlıyordum.
"Neden ben ya?! Neden! Neden! Neden!" Bağırışlarım yüzünden boğazım acırken, gözlerimi kapattım.
Koluma bir el dokunduğunda, hızla arkamı döndüm. İrem'di.
İrem gelmişti...
Ayağa kalkıp karşısına geçtim.
"Bu sefer gerçekten de herşey bitti İrem."
Bana sıkıcı sarılıp, kafasını boynuma gömdü."Herşey düzelecek söz veriyorum. Biz başaracağız..."
Kafamı olumsuzca hareket ettirdim. Kendimi çekip, gözlerine baktım.
"Sen anlamadın mı hâlâ ha? İrem Biz Farklıyız. Sen kaçsan bile onlar senin peşini bırakmaz. Ama bak. Beni kendi elleriyle ittiler. Sen daha çok seviliyorsun İrem'im... Beni düşünme. Hayatının keyfine çıkar. Ve bu bir gerçek ki biz başaramayacağız..."
~
-Hellööö
-Nasılsınız?
-Bölüm baya geç geldi farkındayım ama, okul ve ailevi meseleler yüzünden pek aktif olamadım.
-Belki artık aktif olabilirim diye düşünüyorum. (İnşallah)
-Bölümü sevdiniz mi?
-Son cümle hakkında ne düşünüyorsunuz?
-İrem?
-Defne?
-Neyse hadi benden bu kadar.
-Ben kaçtımm👄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Farklıyız | Abilerim
FanfictionKlasik yeni ailem yok. Aksiyonlarla dolu, gizli sırların olduğu ve herkesin beğeneceği türden bir abilerim kitabı. Bu kitapta birbirinden nefret eden iki kız yok. Bu kitapta, birbirine sıkıca bağlı olan iki kız var. Defne ve İrem. Onların hayatına...