oy verip, yorum yapmayi unutmayin lutfen; iyi okumalar
BU ARADA BI TIKTOK VIDEOSUNDA BU FICI GORDUM AGLAYACAGIM ARKADASLAR 🥺🥺🥺🥺🥺
_
"Bir an gelmeyeceksin sandım." Hızlı adımlarla yanına gelen Seungmin'e söylendi Chan. Otobüsün hareket etmesine beş dakika kala gelmişti. "Akşam dışarı çıktım, eve geç geldim. Uyanamadım."
"Söyleseydin arar uyandırırdım seni." Seungmin sadece tebessüm ederek önüne döndü. En son onların okulunu alacakları için şanslıydı. Eğer ilk onları almaya gelseler kesinlikle geç kalırdı.
(simdi soyle dusunun, ozel okul gibi bi seyde bunlar birkac okul bagli yani OWIWODISOA oyle derece yapanlari goturuyolar. bizim dershane yapmisti, sacmalamayin tabii ki gidemedim yani. neyse ymarim anlamissinizdir devam)
"Saçların güzel olmuş."
Chan gamzelerini gösterene kadar gülümsedi. "Teşekkür ederim, dün Felix boyadı." Seungmin anladığını belirten mırıltılar çıkardı. "Benimkini de boyasın."
"İnan zevkle yapar." Duyuru yapılınca otobüse doğru yürüdüler.
Otobüs görevlisine (muavin yaz gec amk) yanlarında götürüldükleri küçük valizleri verip otobüse bindiler. Seungmin, Chan'ın önünde yürüyordu. Chan zaten yan yana oturacaklarını düşünüyordu. Bu yüzden Seungmin nereye oturursa yanında oturacaktı.
Ama öyle olmadı, son iki koltuk kalmıştı ve ikisi de yan yana değildi. Chan tek başına oturan çocuğa yer değiştirip değiştiremeyeceğini soracakken Seungmin çoktan diğer boş koltuğa oturmuştu bile. (zort knk)
Her ne kadar bozulsa da belli etmemeye çalışarak boş koltuğa oturdu. Kaçamak bakışlarla yan tarafta oturan Seungmin'e bakıyordu. Seungmin ise başını koltuğa yaslamış, kulaklığını takıp uyumaya çalışıyordu. Uyuyamadığı belliydi, gözbebeklerinin hareketi belli oluyordu.
Seungmin dudaklarının arasından bir of kaçırdığında, Chan telefonunu çıkarıp mesaj attı.chan
sıkıldın mıseungmin
çok mu bellichan
eh biraz
aslında biraz bekleseydin
beraber oturtabilirdikseungmin
ne?chan
yanımdaki çocuğa yer değiştirebilir mi
değiştiremez mi onu soracaktım
bi baktım oturmuşsun bileseungmin
haa
ya hiç fark etmedim ki
sen de söylemedin
ne bileyim ben vahiy mi insinchan
tamam sakin ol
gerildin gibi sankiseungmin
yok
sıkıldım sadecechan
beraber otursak filmde izleyebilirdikseungmin
chanchan
tamam tamam
susuyorumseungmin
aferinseungmin
ofchan
beş dakika geçti seungminseungmin
ve ben hâlâ sıkılıyorum?seungmin
sakın şu an beraber oturdaydık muhabbetine girmechan
e yol boyu konuşamam o zaman
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inattendu, stray kids
Fanfiction-hyunin, minsung, changlix, chanmin (texting, story) @againstbitches #2 changlix, 09.06.23 #1 chanmin, 24.06.22 #1 felix, 03.06.22 #2 minsung, 11.06.22 #1 changbin, 03.07.22 #2 hyunin, 26.06.22 #1 bangchan, 04.08.22 #1 chan, 04.08.22 #2 minho, 14.10...