"Hayırdır Minho yüzümde bir şey mi var?" Jisung en sonunda dayanamamış oturduklarından beri kendine dik dik bakan çocuğa sormuştu. Minho hâlâ cevap vermezken Seungmin onu dirseğiyle dürtmüş ve kendine gelmesini sağlamıştı.
"Noldu lan?"
"Ne noldu oğlum mal gibi bakıyorsun çocuğa." Minho bir kaç kez hızlı hızlı gözlerini kırpıştırdı. "Dalmışım."
"Dalma bir daha." Başını sesin sahibine çevirdi. "Dalarsam nolur?"
"Bende sana dalarım, yaptığın her hareket sinirime gidiyor çünkü."
Felix sandalyesini biraz daha abisine yaklaştırıp kolundan tuttu. Hafifçe sıkıyordu. "Abi sussana amk."
Chan gözlerini devirdi sadece. Jeongin ve Hyunjin yüzünden altısı bir masa da toplanmış 'iyi anlaşmaya' çalışıyorlardı. Gerçi o kadar da kötü anlaşmıyorlardı. Chan ve Minho arasında 'ufak' bir gerginlik vardı sadece o kadar. Onun sebebi ise ilk günden aralarında olan gereksiz tartışmaydı. Yıldızları barışmamıştı yani.
Jisung bu garip ortamdan sıkılmış ve lavaboya gitmek için kalmıştı. Karşı masada oturan Hyunjin ve Jeongin'e gülümseyip çıktı kantinden. Yayalana yaylana lavaboya yürüyordu. Oldukları kattaki lavaboya girdi. Zilin çalmasına az kaldığı için boştu. Biraz aynada kendini izleyip ne kadar yakışıklı olduğunu düşündü.
Kendini izlemeye dalmışken kapı açıldı, içeri Minho girdi. Aynadan onu izliyor ne yaptığına bakıyordu. "Hayırdır Jisung yüzümde bir şey mi var?" onu taklit ederek söylendi Minho.
"Dalmışım." Hâlâ gözlerini çekmeden ona bakıyordu. Birkaç gündür onu gördüğünde garip hissetmesi normal miydi? 'Jisung da garip hissediyor mu acaba?'
"Babandan bir haber var mı?" Başını sağa sola salladı Jisung. "Aynıymış, değişen bir şey yok." Anladığını belirten sesler çıkardı Minho.
"Sende garip hissediyor musun?" Açık sözlüydü ve fazlasıyla meraklı. Jisung'un nasıl hissettiğini bilmek istiyordu. Onu görünce hissettiği garipliği o da hissediyor muydu?
"Hissetmem mi gerekiyor? Ayrıca nasıl bir gariplik?"
Minho Jisung'a yaklaşırken gözlerini gözlerinden ayırmadı. Karşısındaki çocuk yutkundu. 'Amk çocuğu ne üzerine geliyorsun?'
"Amk çocuğu ne üzerime geliyorsun?" Minho hafifçe kıkırdadı. "Bir şey anlamaya çalışıyorum."
Minho üzerine geldikçe Jisung geri gidiyordu. En sonunda sırtı duvarla buluşmuştu. "Dizilerdekilere küfür ederdim, demek ki o an farkına varılmıyormuş." Jisung aydınlanma yaşayınca Minho Ne diyorsun amk? bakışlarıyla ona baktı.
"Oğlum ne anlatıyorsun?"
"Heyecanlandım susar mısın?" Minho sırıttı, heyecanlanmıştı öyle mi? Ellerini Jisung'un iki yanına koyup onu duvarla tamamen arasına aldı. Yavaş yavaş hareketlerle aralarında ki mesafeyi kapatıyordu.
Jisung hareket etmeden karşısındakinin ne yapacağını bekliyordu. Öpecek mi amk? Öpsün mü? Hayır amk. Hadi lan. Tamam öpsün amk sus.
İç sesiyle kavga ediyordu resmen. Minho dudaklarını karşısındaki çocuğun yanağına bastırdı. Jisung tenine değen dudaklarla titredi. Gariplikten kastı neydi? Midesine giren kramplardan mı bahsediyordu?
Küçük bir buse kondurup geri çekildi, sonra tekrar öptü yavaş yavaş dudaklarına yaklaştı. Dudaklarına gelince önce yine buse kondurup geri çekildi. Jisung'un yüzüne baktı. Gözlerinin kapalı olduğunu görünce tekrar yaklaşıp dudaklarını bastırdı bir süre.
Yavaşça Jisung'un alt dudağını dudakları arasına aldı. Kendince dudaklarıyla emip, eziyordu. Jisung'un put gibi durması sinirlerini bozduğu için hafifçe dişlerini geçirdi. Jisung elinde olmadan Minho'nun ağzına inledi. Minho bundan gayet keyif almıştı gerçi.
Transtan çıkmış gibi ellerini Minho'nun yanaklarına götürdü. Öpüşüne Minho'nun üst dudağıyla ilgilenerek karşılık verdi. Minho ellerini beline indirdi. Hafifçe okşuyordu. Mümkünmüş gibi daha da bastırdı kendini Jisung'a.
Jisung gülümseyip parmak uçlarına çıktığında Minho ne istediğini anlayıp ellerini kalçasına indirdi. Onu kucağına aldığında Jisung sıkıca bacaklarını Minho'nun beline doladı.
Jisung arada Minho'nun saçlarını çekiştiriyordu. Ayrılacaklarını anladığında kollarını boynuna doladı. Nefes almak için geri çekildiklerinde Jisung Minho'ya bakmadan omzuna kafasını koydu. "Sakın utandığını söyleme, inanmam."
"Tamam söylemem."
Minho küçük bir kahkaha attı. "Gerçekten utandın mı Jisung?"
"Susmazsan amına koyacağım şimdi Minho."
__
itiraf ediyorum bu bolumu 15. bolumdeb sonra falan yazmistim ama hizli mi olur diye dusunup yayimlamamistim duruyodu oyle
bu kadar yani
duz yazi da yazamiyorum zaten amk
anasini ben chan ve seungmini nasil yapicm amk jsiwwowodioajs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inattendu, stray kids
Fanfiction-hyunin, minsung, changlix, chanmin (texting, story) @againstbitches #2 changlix, 09.06.23 #1 chanmin, 24.06.22 #1 felix, 03.06.22 #2 minsung, 11.06.22 #1 changbin, 03.07.22 #2 hyunin, 26.06.22 #1 bangchan, 04.08.22 #1 chan, 04.08.22 #2 minho, 14.10...