3 1

1K 129 46
                                    

ben bolum yazmayi unutuyom ya sizde beklemiyonuz gibi o yuzden nope
16K YAZIYO ORDA SAKA MI BU

text duzyazi karisik bolm haberiniz olsb

___

"Seungmin'i özledim ya."

"Ben burdayım Jeongin. Seungmin'i kıskanıyorum amk." Jeongin sağına dönüp sevgilisinin kafasına hafifçe vurdu. "Salak mısın amk?"

"İnsanlar bizim harika bi ilişkimiz olduğunu düşünüyor." Hyunjin yüzünü buruşturmuş kafasını okşarken söylendi. "Ne yani? Bizim harika bir ilişkimiz yok mu?" Jeongin tek kaşını kaldırmış sevgilisine bakıyordu.

Hyunjin boğazına bir şey takılmış gibi bir kaç kez öksürüp dikkat dağıtmaya çalıştı bir süre. Nefes alamıyormuş gibi yaptı ama nafile Jeongin kollarını önüde birleştirmiş Hyunjin'den açıklama bekliyordu.

Hyunjin en sonunda ellerini yukarı kaldırıp teslim olmuş gibi yaptı. "Tuzak soru gibi geldi bana. Joker hakkımı kullanmak istiyorum."

"Joker hakkını kaybettin geçen sefer."

"En son Seungmin'i özlüyordun gel ordan konuşalım, bende Chan'ı çok özledim." Akmayan gözyaşlarını sildi Hyunjin. Jeongin her ne kadar sinir oluyor gibi davransa da onun bu hâlleri Jeongin'in hoşuna gidiyordu.

"Aslında ikisi de çok yakışmaz mıydı?" Sahte gözyaşlarını silerken yan gözle Jeongin'e baktı. Mal Chan beceremedi, ben halledicem. diye düşünüyordu. "Ne alaka birden ya?"

"Ne bileyim, hiçbir şey demedi mi Seungmin, Chan hakkında falan?" Jeongin kaşlarını çatıp bir süre sevgilisini anlamaya çalıştı, aralarındaki dalgayı mı öğrenmişlerdi yoksa Chan'dan karşı bir şey mi vardı?

"Nerden çıkardın bunu?"

"Ya Jeongin'im dedi mi demedi mi? Var mı yok mu?"

"Yok öyle bir şey."

"Nasıl yok ya? Sevgilinim ben senin, bana yalan söyleme bari."

"Ne yalanı lan? Olsa da arkadaşımın duygusunu ben niye söylüyorum." Jeongin söylendikçe Hyunjin'in üstüne eğiliyordu. Hyunjin işaret parmağını Jeongin'in anlına dayayıp geri ittirdi onu. "Bilgi paylaşımı yapalım diye demiştim, hem ben biliyorum ne olduğunu."

"Neymiş? Söyle bende bileyim."

Hyunjin uzaklara bakarak, hafiften gerinerek, "Seungmin aşıkmış Chan'a." dedi. Bakışlarını Jeongin'in kahkahasını duyunca uzaklardan çekti. Nerdeyse gülmekten ağlayacak olan sevgilisine döndü. "Ne gülüyorsun be?"

"Nerden uydurdun acaba bunu?"

"Uydurmadım bir kere, duydum."

Jeongin, Hyunjin'in aksine gerçekten akan gözyaşlarını sildi. "Ne duydun bakalım?"

"Baya oluyor tabi de, Seungmin Minho'yla konuşurken duydum. Aşk adamım falan diyordu Chan'a." Hyunjin cümlesini bitirir bitirmez Jeongin zar zor tuttuğu kahkahasını tekrar serbest bıraktı. (keske yuzume kahkaha atsan)

Seungmin'in korkutuğu olmuş, salaklar olayı yanlış anlamışlardı. Yani aslında duyan öyle anlardı ama öyle değildi sonuç olarak.

"Of Seungmin bize diyordu kendi kendine yakalanmış."

"Var yani öyle bir şey?" Jeongin kahkasını kesip ciddi bir ifade takınıp, "Hayır." dedi. "Nasıl ya?"

"Ya biz dalga geçiyorduk Seungmin'le o genelde bizi sustururdu yapmayın diye, ilk defa ayak uyduracağı tutmuş onu da sen duyup yanlış anlamışsın."

inattendu, stray kidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin