ALYSSA
Soğuk hava içime işlerken derince iç çektim. Gözyaşlarım yanaklarımı ıslatırken kollarımı dizlerimin çevresine sardım.
Yalnızdım.
Yapayalnız.
Hayatımdaki tek insan alkolik sapığın tekiydi ve beni kapı dışarı etmişti.
Haklıydı. Onu bile suçlu bulamıyordum.
Üvey babamdı ve annem onu aldatmıştı. Aldattıktan sonra ölmeyi başarmıştı ve beni bu adamla tek başıma bırakmıştı.Sokağa bir araba girdiğinde şaşırdım.
Buradan çok fazla kimse geçmezdi. Gelenlerin tekin birileri olduğunu düşünmemiştim.Duvardan destek alarak ayağa kalktığımda araba durdu. Hızlı adımlarla ara sokağa girmeye çalıştım.
"Alyssa!"
Arkama dönüp baktığımda burnundan kanlar süzülen, uzun boylu bir adam bana doğru hızla koşuyordu. Panikleyerek koşmaya başladım. Kendi odamın camını bulduğumda hızla demirlerine asılıp kendimi yukarı çekmeye çalıştım.
"Baba! Baba beni yukarı çek!"
Belimde eller hissedince büyük bir çığlık attım.
"Baba!"
"Alyssa, hızlı olmalıyız!"
"Baba!"
Belimdeki eller beni sertçe çekerek demiri bırakmamı sağladı."Baba! Bırak beni!"
Adamın ellerini ittirmeye çalışırken tepiniyordum.
"Baba!"
Ara sokaktan çıkarken ağlamam şiddetlendi ve hıçkırmaktan bağıramadım.
"Lütfen, indir beni. Lütfen..."
Arabadan inen takım elbiseli bir adam ağzıma büyük bir bez yapıştırdı. Nefesimi tutmaya çalışsam da fayda etmedi.BİLL
Alyssa'nın bayıldığından emin olduktan sonra düzgünce kucakladım.
O baba dediği herifi s*kmeyi aklımın bir köşesine yazdım.
Bu soğuk havada kızımı bu kıyafetlerle dışarı atmıştı.
"Hızlı olmalıyız efendim."
Dexter beni uyarınca kendime geldim.
"Evet."
Açık bıraktığım kapıdan büyük arabaya bindim. Alyssa'yı karşı koltuğa yatırıp üstüne ince bir battaniye örttüm.Bu birlikte geçireceğimiz hayatın ilk günü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay Bill
RomanceRahatsız edici ögeler! Smut! Ageplay!!!!!!!! "Delireceğim. Çok güzelsin, delireceğim!" Ensesini kavrayıp kendime çektim. "Benimle kalmayı hak etmiyorsun!" "Bill, neden böyle söylüyorsun?" Korkak gözlerle beni izlerken alt dudağını sarkıttı. "Sana...