Yanaklarını sertçe kavradım.
"Beni sevdiğini söyle."
Alyssa sertçe yutkundu.
"Beni istiyorsan sevdiğini söylemek zorundasın."
Gözyaşları parmaklarımı ıslattığında elimi masaya vurdum.
"Bunu söylemek zor değil! Beni seviy-"
Hıçkırdı. Yüzünü sertçe bırakıp geri çekildim. Şortumun fermuarını ve düğmesini geri kapattım.
"Ben duygusuz biri değilim Alyssa. Seninle sadece sex için birlikte de değilim. Seni bunun için de kaç-"
Elime uzandı.
"Seviyorum."
Ağlarken gözlerimin içine baktı. Onu ilk defa bu kadar kararlı bakarken görüyordum."Seviyorum."
Şortumun bel kısmına parmağını kanca gibi taktı ve beni yanına çekti.
"Ödülümü de seviyorum."
Düğmemi ve fermuarımı hızlıca açarak aşağıya çekti.
"Çıkar."
Yüzüne doğru eğilip dudaklarını esir alırken yanaklarımı sertçe kavradı. Şortumu ve baksırımı indirerek yere düşmelerini sağladım.
"Ödülümü alacağım."
"Fazlasıyla vereceğim güzelim."Penisimi ağzına alırken elimi saçlarının arasına koyup okşadım.
"Güzelce yala bebeğim."
Elini ağzına alamadığı kısma koyup okşadı. Penisimin ucu yanağından belli oluyordu. Bu görüntüye gülerek yanağını okşadım.
"Penisimin bu hali için sorumluluk almalısın."
Geri çekilerek derin derin nefes aldı. Penisimi dudaklarına sürttüm."Büyük ödülü bu kadar çok istediğini bilmiyordum."
Tekrar emmeye ve yalamaya başlarken kafasını bastırdım. Gözlerimin içine bakarken yüzü kızarıyordu. Islak kirpiklerini kırpıştırırken kafasını serbest bıraktım. Ağzına almak için hamle yaptığında yanaklarını kavradım.
"Yeter bu kadar. Sabrım kalmadı."
Belinden kavrayıp kucakladım.
"İlkini burada almayacağım."Çenemden tutarak suratımı kendine çevirdi ve dudaklarıma yapıştı. Kalçalarını sıkıca kavrayıp sertçe birkaç defa şaplakladım.
Yatak odasına girip çarşafların arasına yatırdım.
"Canın acırsa söylemelisin."
Ağırlığımı üstüne vermemeye çalışarak bacaklarının arasına girdim.
"Vücudunu rahat bırak."
Gerilen karnına dokunurken dudaklarımı yaladım.
"Dayanamayacağım."
"Artık ödülümü ver babacık."
Enseme sıkıca tutunurken hazır olmadığını hissettim.Boynunu öperek penisimi deliğine hizaladım.
"Çok derin bir nefes al."
Alyssa dediğimi yaparken vücudu fazlasıyla gevşemişti. Hızla kendimi içine iterek kafamı kaldırdım ve alnımı alnına vurdum.
"Aferin kızıma."
Girdiğim ilk anın şiddetiyle bedenini kasarken inledim.
"Kadınlığını gevşetmelisin."
"Acıyor."
"Nefes al. Rahatladığında çok zevk alacaksın."
Vücudunu rahatlatmaya çalışırken dişlerimi sıktım. Biraz olsun gevşediğinde içinde hareket ettim.Bacaklarını tutarak belime sardım. Gözlerimi gözlerine kenetleyerek penisimin hepsini içine soktum.
"A-Ah!"
Zevkle çığlık atarken tırnaklarını sırtıma batırdı. Belini sıkıca kavrayarak tüm ağırlığımı üstüne verdim.
"Bu gece içinden çıkmayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay Bill
RomansaRahatsız edici ögeler! Smut! Ageplay!!!!!!!! "Delireceğim. Çok güzelsin, delireceğim!" Ensesini kavrayıp kendime çektim. "Benimle kalmayı hak etmiyorsun!" "Bill, neden böyle söylüyorsun?" Korkak gözlerle beni izlerken alt dudağını sarkıttı. "Sana...