2.bölüm

6.8K 160 28
                                    


Alyssa kıpırdandığında hızla kafamı kaldırdım.
"Şşşttt..."
Biraz daha baygın kalmalıydı.
Tanrı'm, Alyssa uyanmasın!

Alyssa arkasını döndüğünde yutkundum. Camdan dışarıya baktığımda dağ evine yaklaştığımızı fark ettim. Yolları sarsıntılı olduğundan Alyssa uyanabilirdi ve uyandığında eminim ki kaçmak için uğraşacaktı.

Üzgünüm bebeğim. Bunu yapmak zorundayım.

İnce bir ip alıp doğruldum. Ellerini birbirine bağladım ve düğümledim. Ayaklarını da bağladığımda çoktan araba sarsılmaya başlamıştı.
Alyssa gözlerini kırpıştırırken kapı açıldı ve buz gibi hava içeriye doldu.

"Neredeyim?"
"Yanımdasın güzelim. "
Alyssa tam kendine gelememişti ve şapşal şapşal bakınıyordu.
"Ellerim?"
Bakışlarını ellerine indirirken belinden tutup havaya kaldırdım ve arabadan indim.
Alyssa korkuyla etrafına bakındıktan sonra titremeye başladı.
"Bana ne yapacaksınız?"
"Söz veriyorum. Sana zarar vermeyeceğim."
Alyssa çığlık attıktan sonra çırpınmaya çalıştı ama ayakları bağlıydı.
"Kurtarın beni! Adam kaçırıyorlar! İmdat!"
Evin kapısını açıp içeri girdiğimizde Alyssa'yı kucağımdan indirdim.

Benden kaçmaya çalışırken yere düştü. Eğilip ayaklarını çözerken bacağını hızla havaya kaldırdı. Dizi yüzüme çarparken kanaması durmuş burnum tekrar kanamaya başladı. Bu sefer daha çok kan akıyordu. Elimi burnumun altına koyup doğruldum ve ayağa kalktım. Alyssa ağlayarak duvara doğru sinerken banyoya ilerledim. Bir pamuk alıp burnuma tıktıktan sonra yanına ilerledim.
Daha şiddetli ağlamaya başlarken gözlerimi yumdum.
"Sana zarar vermeyeceğim. Öldürmeyeceğim de..."
"Ne yapacaksın?"
"Sadece seni korumak için buraya getirdim."
"Kimden?"

Sertçe yutkundum.
"Bunu sonra söyleyeceğim."

Elindeki ipleri ısırırken yanına çöktüm. Cebimden çıkarttığım küçük çakıyı gördüğünde kaçmaya çalıştı. Bileklerinden tutup kendime çektim ve ipi kestim.
Çakıyı cebime koyup yüzüne eğildim.

"Sana o adamdan daha iyi bakacağım."

Ageplay BillHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin