"Korktun mu?"
Alyssa'nın gergin bedenini rahatlatmaya çalışırken merdivenleri hızlıca iniyordum. Kafasını olumsuz anlamda salladı ama gömleğime sıkıca tutunuyordu.
"Az sonra gideceğiz."
Bir kat daha aşağıya inip karşıdaki odaya girdim. 3.çekmeceyi hızlıca açıp karıştırdım. Dosyaları aldıktan sonra rulo yapıp cebime sıkıştırdım. Koridora çıktığımızda yangın sireni çalışmaya başladı. Hızlıca yangın merdivenine ilerleyip dışarı çıktık."İtfaiyeyi aramalıyız."
"Aramışlardır."
"Yanıyor."
"Kıpırdanma Alyssa."
Arabayı gördüğümde adımlarımı hızlandırdım.
"İçeridekiler?"
Alyssa'yı arabaya bırakıp kapıyı kapattım ve cebimdeki belgeleri ön koltuğa bırakıp sigara paketini aldım. Alyssa kapıyı açtığında kaşlarımı çattım.
"İçeri gir."Alyssa içeri girip oturduktan sonra ben de bindim ve karşısına oturdum. Kapıyı sertçe kapatıp camı açtıktan sonra araba hareket etti.
"Gerçekten yangın çıkmadı. Sadece insanların dağılması için yaptılar."
Derin bir nefes alıp arkasına yaslandı.
Sigaramı yaktığımda suratı değişti.
"Birazdan söndüreceğim. Söz."
Hızlıca içip camdan dışarı fırlattığımda panikle kapıyı açıp indi. Uzanıp kolunu tuttum.
"Ne yapıyorsun?"
Ayağıyla sigarayı söndürüp eğilince kolunu gevşettim. Sigarayı çöpe fırlattığında gülümsedim."Çevreye duyarlı kızım benim."
Alyssa'yı kucağıma çektim. Burnunu kırıştırarak kafasını uzaklaştırdı.
"Kötü kokuyor."
"Üzgünüm. Parfüm sıkmamı ister misin?"
Kafasını salladı.
"Yanında otursam olmaz mı?"
"Peki."
Yanıma bırakıp camı açtım. Üstümdeki ceketi omuzlarına bıraktım.
"Üşürsen haber ver."☆☆☆☆
Parmaklarımın uçlarını saçlarında gezdirirken araba sarsıntılı yola girince doğruldum. Durduğunda kapıyı açtım. Alyssa'yı uyandırmamaya çalışarak kucakladım.
Adamlarımdan biri kapıyı açtıktan sonra eve girdim. Kızımı odasına yatırıp odama geçtim ve üstümdeki pis kıyafetlerden kurtuldum. Aşağıya inip mutfağın altını üstüne getirdim ve tüm sigara paketlerimi masanın üstüne yığdım.
"Kızın kokuyorsun dedi Bill. Bunlardan kurtulmalısın."
Kafamı ellerimin arasına alıp paketlere baktım.
"S*keyim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay Bill
RomansaRahatsız edici ögeler! Smut! Ageplay!!!!!!!! "Delireceğim. Çok güzelsin, delireceğim!" Ensesini kavrayıp kendime çektim. "Benimle kalmayı hak etmiyorsun!" "Bill, neden böyle söylüyorsun?" Korkak gözlerle beni izlerken alt dudağını sarkıttı. "Sana...