27.bölüm

2.7K 71 2
                                    

"Lütfen, babacık..."
Bacakları kasılırken hala durmam için bana yalvarıyordu. Alçısı alınsa da hala sargılı duran kolumla birlikte dizini kavradım ve bacaklarını biraz daha araladım.
"Benim için ıslanıyorsun ve durmamamı mı istiyorsun?"
"Ah,"
Kafasını omzuma yatırırken boynunu yaladım. Dikleşmiş göğüs uçlarını okşarken ikinci parmağımı da küçük deliğine soktum.
"O-Ah!"
Sarsılmış bir yüz ifadesiyle öne doğru büküldüğünde kolumu omzuna dolayıp geri çektim. Sarsılmaları artarken parmaklarımı içinden çıkarttım. Kanayan alt dudağını serbest bırakıp aralık dudaklarıyla bana döndü.
"B-Babacık?"

"Ben de rahatlamak istiyorum Alyssa. Babacığı rahatlatmak istemez misin güzelim?"
Saçlarını yüzünden çekerken ellerini dizlerime bastırıp doğruldu.
"İsterim babacık."
"Beni nasıl rahatlatacağını öğreteceğim bebeğim."
Kucağımdan indirdiğimde dizlerinin üstünde yükseldi. Üstümdeki ceketi, gömleği, kravatı ve pantolonu çıkardıktan sonra ben de yatağa çıktım. Kravatımı bileğine bağlayıp kendime çektim.
"Baksırımı çıkart."
Yutkunarak elini baksırıma uzatıp tırnağını baksırımın üstüne sürttü.

"Baksırımı çıkart bebeğim."
Kravatımdan çekerek kendime daha çok yaklaştırdım ve yanağını okşadım. Baksırımı yavaş yavaş indirirken yatağa oturdu. Ağrıyan penisim serbest kaldığında titrek bir nefes aldım.
Alyssa gerginlikten nefesini tutuyordu.
"Elini ver."
Boşta olan elini bana uzattığında tutup penisimin etrafına sardım. Elimle elini oynattım. Elini düzeltmeye çalışırken sıktığında inledim.
"Çok sıkma."

"Bu ne?"
Penisimin ucunda parlayan sıvıyı parmağıyla dağıttığında dudağımı dişleyip yükseldim.
Tanrı'm eliyle bile boşalabilirim.
Hele o masum ifadesiyle yüzüme bakması...
"Senin yüzünden oluyor."
"Üzgünüm."
"Kötü bir şey değil. Yakında anlayacaksın."

Eliyle penisimi okşarken kalbinin sesini duyabiliyordum.
"Hoşuna gitti mi? Öpmek ister misin?"
Sertçe yutkunarak öne doğru eğildi.
"G-Garip."
Yumuşak dudakları penisime değdiğinde bilinçsizce kafasını kavradım.
"Nesi garip?"
"Hissiyatı... Kalp gibi atıyor."

Yanaklarından bastırarak ağzını açmasını sağladıktan sonra baş parmağımı ağzına soktum.
"Ağzını aç."
Ağzını açtığında parmağımı dilinin ve dişlerinin üstünde gezdirdim.
"Dudaklarını dişlerinin üstüne geçir."
Dediğimi yaptığında zevkle, sessizce inledim.
"Güzel. Ağzını biraz daha aç."
Ağzını daha da açtığında kafasının arkasını tuttum.
"Dilini kıvır."
Penisimin ucunu ağzına ittiğimde gözlerini kapadı. Dilini rastgele penisime sürterken bileğinden çekerek bana bakmasını sağladım.
"Gözlerime bak."

Kravat bağlı olan elini alt karnıma koydu. Hırıltılı bir nefes alırken penisimi ağzına ittim. Panikle yükselirken eliyle penisimi tuttu.
"Güzelim benim."

Penisimi ağzından çıkartırken yatağa oturuyordu. Tekrar soktuğumdaysa yükseliyordu.
Daha yarısını bile sokmamıştım.
Derin bir nefes almasına izin verdikten sonra tekrar ağzına iteledim. Alnındaki terleri elimin tersiyle silerken eliyle penisimi sıktı. Seslice inlediğimde bacaklarını kıpırdattı.
Elleri penisimin ağzında olmayan kısmını ovuştururken dudağının kenarından süzülen sıvılar yatağa damladı.

Parmaklarımı saçlarının arasından geçirerek topuz yaptığı saçlarını çekiştirdim.
"Hızlan."

Sıcak ve küçük ağzı, merakla yalamaya çalışan dili, ne dersem yapan elleriyle birlikte yirmi dakikada boşaldım.
Dudaklarının kenarlarından süzülen spermleri gördüğümde dudağımın kenarı kıvrıldı. Komidinden aldığım peçeteleri koparıp ağzına uzattım.
"Tükür."
Ağzındaki spermleri peçeteye tükürdü.
"Kalanları da tükür."
Dudaklarını birbirine bastırıp sertçe yutkundu.
"Tuzlu..."

"Babacığını rahatlattığın için bugün büyük bir ödül kazanacaksın."

Dudaklarını dişleyip bakışlarını kaçırdığında yatağa yatırıp üstüne çıktım.
"Tabiki ben de seni rahatlatacağım."

¤¤¤¤¤
EHE :)
Çok kel alaka bir bölüm oldu cidden

Ageplay BillHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin