Göğsümde yatarken saçlarını ensesinden uzaklaştırdım.
"Çok sıcak değil mi?"
Alyssa doğruldu. Ellerini çıplak göğsüme koydu.
"Neden köpek sevmiyorsun?"
Sorusuyla birlikte dudak kenarlarım gerilirken dirseklerimin üstünde doğrulup sırtımı yatak başlığına dayadım.
"Çocukken..."
Duraksadım.
"Hırçın bir köpeğimiz vardı. Beyaz, üstünde siyah benekleri vardı. Onu büyük bir barakada bağlı tutardık. Abimlerle saklambaç oynuyorduk. Altı yaşında falandım. Abim beni o barakaya bıraktı."
Dudağımı ısırarak duraksadım. Derin bir nefes alıp dudağımı yaladım.
Alyssa dudaklarımı öptü.
"Bacağını mı ısırdı?"
Yutkundum.
"Ne zaman gördün?"
"Yanına gelmiştim ya... Biraz gördüm ama..."
Baş parmağıyla işaret parmağının arasında ufak bir boşluk bırakarak bana gösterdi.
"Çok büyük değildi."
"Acısı büyüktü. O zaman için yani."Bir süre öylece yüzümü izledi.
"Ne zaman gördün beni?"
Artık kaçamayacağımı fark ettim.
"4 yıl önce gördüm. Eski evinizin ara sokağında oturuyordun. Yüzünde..."
Yanağının çizgisine, alnına, kaşının yanına ve dudağının kenarına dokundum.
"Tam buralarda yaralar vardı. Deli gibi yağmur yağıyordu ve bağırarak ağlıyordun."
Belini sıkıca tuttum.
"Çok güzeldin Alyssa."
"Küçüktüm."
Elimi sertçe yatağa vurdum.
"Bilmediğimi mi sanıyorsun?!"
Alyssa boynuma dokundu.
"Kızma."
"Vazgeçmeyi denedim! 14 yaşında birine aşık olmayı ben de istemedim zaten!"
Alyssa gözlerini kaçırdı.
"Kalbim seni seçti Alyssa."
Yanağını okşarken kafasını kaçırdı.
"Mantıklı gelmiyor."
"Haklısın."Bacaklarımın üstünden inmeye çalışınca belinden sıkıca kavradım.
"Üzgünüm."
Kafamı boynuna gömdüm.
"Beni affet. Seni sevmekten vazgeçmeye çalıştım. Yapamadım. Beceriksizim. Affet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay Bill
RomanceRahatsız edici ögeler! Smut! Ageplay!!!!!!!! "Delireceğim. Çok güzelsin, delireceğim!" Ensesini kavrayıp kendime çektim. "Benimle kalmayı hak etmiyorsun!" "Bill, neden böyle söylüyorsun?" Korkak gözlerle beni izlerken alt dudağını sarkıttı. "Sana...